Dpo tråden! ❤

Er 5 DPO i dag, vi har prøvd i over 1 år (snart halvt år på letrozol) og jeg hadde min første kjemiske forrige mnd.

Føler DPO-tiden denne gangen preget av mye ambivalens. Tidligere pp har jeg vel alltids hatt et håp, men samtidig tenkt at det kanskje er noe annet galt med meg som gjør at jeg ikke kan bli gravid naturlig og innstilt meg på IVF som vi egentlig hadde time til denne uken som var!
Men denne pp er det jo veldig annerledes siden jeg vet at jeg har jo ikke tette eggledere og jeg kan faktisk bli gravid på letrozol, så jeg er jo superspent på om det klaffer nå også, men samtidig føler jeg på at jeg sikkert kommer til å bli skuffet når/om jeg sitter der med negativ test igjen "som alltid", og så er jeg en god blanding av dritlei samtidig som jeg har så utrolig lyst til at vi skal få det til uten IVF. Jeg føler meg litt heldig som har i alle fall fått positiv test naturlig (selv om det ikke varte så lenge) for jeg vet at ikke alle er så heldig og at det er et godt tegn som Hausken sier, men samtidig kjenner jeg også på en bitterhet når vi er så ung og at nesten alle under 30 jo får det til mye raskere enn oss. Jeg har begynt å bli lei meg av gravide kvinner i vår omgangskrets og nå har jeg begynt å unngå dem også. Jeg trodde ikke jeg kom til å bli "en sånn" da jeg generelt er veldig uselvisk, men her sitter jeg da.

Det var bare veldig godt å skrive dette et sted og få det ut.

El 11.feb.
7 DPO i dag.
Murringer og litt ømme bryst.
Veldig i tvil om det ble klaff denne gangen, men lov å håpe helt fram til TR eventuelt dukker opp :nailbiting: :nailbiting:

Har du klart å holde deg unna? Jeg er 7 DPO idag, er vel samme som deg, og klarte ikke dy meg for en test idag. Den var selvfølgelig negativ
Klarte å holde meg unna til 9Dpo den var negativ, tok en ny idag 10DPO (ikke med morgenurin) kan se en UTROLIG svak strek, mulig det er skygge strek, fanges ikke godt opp på kamera men får prøve med morgenurin i morgen, krysser fingrene:nailbiting:

Klarte å holde meg unna til 9Dpo den var negativ, tok en ny idag 10DPO (ikke med morgenurin) kan se en UTROLIG svak strek, mulig det er skygge strek, fanges ikke godt opp på kamera men får prøve med morgenurin i morgen, krysser fingrene:nailbiting:
Spennende!!!!

Hei jeg kaster meg på denne tråden. Har lest en del inne på forumet for å gjøre meg kjent, men ikke bare bare. Ser at mange skriver at babyplan sine tidlig tester kan ofte gi skyggestreker? Jeg fikk dette i dag, er 11dpo. Hva tenker dere? Er bare å handle fra annet merke?

Vedlegg

• IMG_5401.jpeg
    IMG_5401.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 82
Hei jeg kaster meg på denne tråden. Har lest en del inne på forumet for å gjøre meg kjent, men ikke bare bare. Ser at mange skriver at babyplan sine tidlig tester kan ofte gi skyggestreker? Jeg fikk dette i dag, er 11dpo. Hva tenker dere? Er bare å handle fra annet merke?
Ser positiv ut ??? Se om 2 dager for stigning ❤️

Den ser positiv ut :joyful:

Tusen takk for svar <3 Er bare godt å høre at andre kanskje ser å tenker samme! Å vente i to dager er tortur! Haha. Meen vet at det er det jeg burde. Tok flere tester i samme slengen, tenkte di var defekt. Man blir jo helt tullete! Alle hadde samme strek.

Den ser veeldig positiv ut ja! 11dpo er vell helt innafor tidspunkt å få pos. test? :love7

Tusen takk for svar <3 Er bare godt å høre at andre kanskje ser å tenker samme! Å vente i to dager er tortur! Haha. Meen vet at det er det jeg burde. Tok flere tester i samme slengen, tenkte di var defekt. Man blir jo helt tullete! Alle hadde samme strek.
Jeg fikk denne i dag, 9DPO! Samme type test.. lov å håpe sammen med deg :nailbiting: :Heartpink

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.016,1 KB · Visninger: 46
11 DPO i dag og veldig mye murringer… noen flere? Minner om mens smerter,..

11 DPO i dag og veldig mye murringer… noen flere? Minner om mens smerter,..
Har murringer ja, nesten litt "svie" i livmorområdet. Det høres fælt ut, å har tenkt at dette sikkert blir kjemisk hele veien. Har også hatt en del kvalme og nettopp begynt å kjenne på litt ømme pupper. Men det er svært lite. Katastrofe tenker alt!

11-12 dpo fikk jeg sterke mens smerter .
Idag 12/13 dpo. Ingenting . Puppene er mindre og mindre ømme også .
Har murringer ja, nesten litt "svie" i livmorområdet. Det høres fælt ut, å har tenkt at dette sikkert blir kjemisk hele veien. Har også hatt en del kvalme og nettopp begynt å kjenne på litt ømme pupper. Men det er svært lite. Katastrofe tenker alt!
Har hatt ømme pupper i flere dager.. murringene er litt av og på.. Utrolig trøtt.. huff, tenker bare det værste

Back
Topp