Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
9 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tid tenker du å teste?9 dpo
Tenkte i morgen, men vil helst vente til 12 dpo. Meen tror inni hodet mitt at jeg er gravid og vil finne ut av det så fort som mulig fordi jeg må slutte å snuse.Tid tenker du å teste?
Å, så spennende! Sluttet å snuse til første PP (er bare på PP2 nå), men tenker hele tiden på at jeg bare burde ha ventet med å slutte til positiv test, for jeg tenker på snus heeele tiden hvis ikke denne blir positiv heller, så vurderer jeg nesten å begynne igjenTenkte i morgen, men vil helst vente til 12 dpo. Meen tror inni hodet mitt at jeg er gravid og vil finne ut av det så fort som mulig fordi jeg må slutte å snuse.
Sist svangerskap fikk jeg veeeeldig svak test 10dpo (som man måtte glane på for å se) og ganske bra strek på 12-13 dpo. Vil liksom ikke at det skal være noen tvil når jeg først ser på testen.
Du?
Det var uaktuelt å slutte å snuse før jeg ble gravid fordi jeg blir en raging bitch når jeg slutter, og jeg blir det også i første trimester Så ville ikke utsette mannen og ungene for det 2 gangerÅ, så spennende! Sluttet å snuse til første PP (er bare på PP2 nå), men tenker hele tiden på at jeg bare burde ha ventet med å slutte til positiv test, for jeg tenker på snus heeele tiden hvis ikke denne blir positiv heller, så vurderer jeg nesten å begynne igjen
Tenkte å holde ut til mandag, da er jeg 10dpo, men mulig jeg ryker på en test på søndag!
Skulle gjerne spolt frem en uke jeg ogCd 21, 5 dpo regner jeg med.. har også stikking og iling. Litt murring.. Kan vi ikke bare spole fram en uke ?
9DPO er supertidlig da. Prøv igjen på 12DPO før du i det hele tatt vurderer å gi opp9dpo og måtte teste selv om jeg hadde tenkt å vente til i morgen. Den er negativ så har mistet håpet for denne gang. Skal prøve letrozol når mensen kommer.
Har alltid hatt ganske tydelig strek 10dpo i svangerskap så hadde trodd 9dpo ville gitt en svak om det var noe. Prøver en ny i morgen og Så gir jeg opp9DPO er supertidlig da. Prøv igjen på 12DPO før du i det hele tatt vurderer å gi opp
Kjenner til det! Kroppen min kommer med nye måter å lure meg på hver måned!4 DPO, og det stikker og kramper mer enn noen sinne der nede nå. Håper det blir noe ut av dette Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det mest sannsynlig ingen ting.. Bare 6 dager til første test ryker
Er så kjedelig når kroppen plutselig bestemmer seg for å lure deg, ja. Som om kroppen bare "haha, hu går på hver gang." Så er det liksom nye "symptomer" hver mnd og man tror det har klaffet, men neida..Kjenner til det! Kroppen min kommer med nye måter å lure meg på hver måned!
Skriver under på denne!Er så kjedelig når kroppen plutselig bestemmer seg for å lure deg, ja. Som om kroppen bare "haha, hu går på hver gang." Så er det liksom nye "symptomer" hver mnd og man tror det har klaffet, men neida..