Dpo tråden! ❤

Tid tenker du å teste? :D
Tenkte i morgen, men vil helst vente til 12 dpo. Meen tror inni hodet mitt at jeg er gravid og vil finne ut av det så fort som mulig fordi jeg må slutte å snuse.

Sist svangerskap fikk jeg veeeeldig svak test 10dpo (som man måtte glane på for å se) og ganske bra strek på 12-13 dpo. Vil liksom ikke at det skal være noen tvil når jeg først ser på testen.

Du?

Tenkte i morgen, men vil helst vente til 12 dpo. Meen tror inni hodet mitt at jeg er gravid og vil finne ut av det så fort som mulig fordi jeg må slutte å snuse.

Sist svangerskap fikk jeg veeeeldig svak test 10dpo (som man måtte glane på for å se) og ganske bra strek på 12-13 dpo. Vil liksom ikke at det skal være noen tvil når jeg først ser på testen.

Du?
Å, så spennende! Sluttet å snuse til første PP (er bare på PP2 nå), men tenker hele tiden på at jeg bare burde ha ventet med å slutte til positiv test, for jeg tenker på snus heeele tiden :BangHead hvis ikke denne blir positiv heller, så vurderer jeg nesten å begynne igjen:wacky:

Tenkte å holde ut til mandag, da er jeg 10dpo, men mulig jeg ryker på en test på søndag!

Å, så spennende! Sluttet å snuse til første PP (er bare på PP2 nå), men tenker hele tiden på at jeg bare burde ha ventet med å slutte til positiv test, for jeg tenker på snus heeele tiden :BangHead hvis ikke denne blir positiv heller, så vurderer jeg nesten å begynne igjen:wacky:

Tenkte å holde ut til mandag, da er jeg 10dpo, men mulig jeg ryker på en test på søndag!
Det var uaktuelt å slutte å snuse før jeg ble gravid fordi jeg blir en raging bitch når jeg slutter, og jeg blir det også i første trimester :nailbiting: Så ville ikke utsette mannen og ungene for det 2 ganger :p

7 dpo i dag. Har hatt murringer siden torsdag forrige uke. Aldri opplevd før. Veldig oppblåst, mye luft. Ømme pupper. Usikker på når jeg kommer til å teste, vil helst vente så nærme IKM (om 1 uke) som mulig, men får lyst til å teste før også

Cd52... Kan ikke denne syklusen bli overstått snart? Over 20 dager etter ikm :(

Cd 27 og 10 dpo. Negativ make sure tester i dag. Jeg gir fullstendig opp hele prøvinga snart. Jeg blir surere og surere hver måned nå :hilarious: :laughing002

3 DPO og skikkelig stikninger nederst på siden under magen liksom. Pleier ikke å ha noe stikninger før rett før IKM. Men egget fester seg vel ikke før tidligst 6 DPO, så er vel ikke akkurat derfor det stikker nå i dag :p

Cd 21, 5 dpo regner jeg med.. har også stikking og iling. Litt murring.. Kan vi ikke bare spole fram en uke ? :hilarious:

9dpo og måtte teste selv om jeg hadde tenkt å vente til i morgen. Den er negativ så har mistet håpet for denne gang. Skal prøve letrozol når mensen kommer.

9dpo og måtte teste selv om jeg hadde tenkt å vente til i morgen. Den er negativ så har mistet håpet for denne gang. Skal prøve letrozol når mensen kommer.
9DPO er supertidlig da. Prøv igjen på 12DPO før du i det hele tatt vurderer å gi opp :smiley-angelic001

4 DPO, og det stikker og kramper mer enn noen sinne der nede nå. Håper det blir noe ut av dette :Heartred Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det mest sannsynlig ingen ting.. Bare 6 dager til første test ryker :p

4 DPO, og det stikker og kramper mer enn noen sinne der nede nå. Håper det blir noe ut av dette :Heartred Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det mest sannsynlig ingen ting.. Bare 6 dager til første test ryker :p
Kjenner til det! Kroppen min kommer med nye måter å lure meg på hver måned!

Cd 18 og 1dpo , så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente til første test kan tas :p

Back
Topp