Det største ønske

Ingen hjelp. Mannen begynte før jeg stod opp :wideyed: Hjalp litt til når jeg sto opp men blir så dårlig av å plukke så tok bare de enkleste. Ristet hardt på treet så alt datt ned på preseningen. Fordelte alt i poser på 1,5 kg så det var bare å levere ut når vennenen kom innom.
Skulle gjerne tatt med noen oppover ;) men da er de nok veldig overmoden. Mange som var på grensa i dag.

Håper kvalmen snart roer seg, og at du slipper å ha det sånn hele svangerskapet. ❤️

Hehe, ser det for meg at hele treet blir shaket! :P Koselig med vennebesøk i dag da. :) Savner veldig det sosiale livet kjenner jeg, en smule lei av å være innendørs. Har ikke møtt noen andre enn svigers og gyn de siste 5 ukene tror jeg... :sorry: Gleder meg til vi også kan få og dra på besøk igjen!

Takk, håper virkelig jeg også... Håper mest at du tester positivt i morgen! ;)

Gode ønsker for morgendagen ❤️

Hehe, ser det for meg at hele treet blir shaket! :p Koselig med vennebesøk i dag da. :) Savner veldig det sosiale livet kjenner jeg, en smule lei av å være innendørs. Har ikke møtt noen andre enn svigers og gyn de siste 5 ukene tror jeg... :sorry: Gleder meg til vi også kan få og dra på besøk igjen!

Takk, håper virkelig jeg også... Håper mest at du tester positivt i morgen! ;)
Lenge siden vi har hatt besøk så var veldig kjekt :)

Håper jeg også ;)

Lykke til med testing idag!

PP20 - CD24 - 10DPO

Vel kan ikke si at jeg ser noe på testene i dag. Syns de er ganske så blenda. Men det er fremdeles tidlig da :)
Kanskje det blir en test senere i dag, eller så venter jeg til i morgen tidlig.
Har fremdeles ømme bryst. Er litt kvalm, og når den ene foten datt litt utenfor senga kjente jeg en skikkelig strekk i livmora.

Testen fra tostreker.no

IMG_4083.JPG

Make sure testen

IMG_4084.JPG

IMG_6706.jpg

Er tidlig, så strekene kan komme seg! :happy: Og symptomene høres lovende ut. ;) Tempen er fin da, så håper videre!

Er tidlig, så strekene kan komme seg! :happy: Og symptomene høres lovende ut. ;) Tempen er fin da, så håper videre!
Det kan de :) Håper det kommer snart da :)

Tok en test på kvelden også, men ikke noe mer å se syns jeg.
Tenker at da jeg ble gravid i mai så så det ut som jeg fikk festedipp 4dpo, og 10dpo var det så vidt noe der. Kunne skimte noe.
Denne gangen så fikk jeg en dipp 7dpo, og kan jo ikke forvente at streken skal være så sterk/det skal være en strek.
Gir ikke opp enda :)

Bilde av samme test, bare en som ble litt mørkere når jeg tok bilde

FullSizeRender.jpg
IMG_4088.JPG

PP21 (PP5 etter tidlig SA) - CD1

Da var det over for denne gang :sad010
Fikk et stort tempdropp i dag. Håpte at det ikke var over, men det fant jeg ut på en do tur senere på formiddagen...
Fikk en syklus på 24 dager bare, og en LF på 10 dager.
Tok et par tester tidlig i dag, syns kasnkje jeg kunne skimte noe men egentlig ikke. Bare jeg som ønsket at det skulle være noe der.
Kjenner at krampene begynner sakte å komme.

Da blir det å forberede seg litt mer til onsdag og St.Olav. Er jo på cd3 når jeg skal opp dit så kanskje de vil ta ny blodprøve på den dagen for å få litt nyere data/prøvesvar. Blir spennende å høre hvilke planer de har for oss :)

Gir ikke opp men begynner å bli så innmari lei av at det ikke går :smiley-angry016

Nå kan jeg hvertfall grunne og male stua sammen med mannen. Det hadde jeg ikke gjort hvis jeg hadde blitt gravid/eller i venteland. Må se det positive i det :wtf:

IMG_6714.jpg

Last edited:
Så kjedelig..! Veldig bra at det blir litt tester og diverse nå da :) Og greit å få unna malearbeid før spiren sitter :):) For snart sitter den vet du :Heartred

Så kjedelig..! Veldig bra at det blir litt tester og diverse nå da :) Og greit å få unna malearbeid før spiren sitter :):) For snart sitter den vet du :Heartred
Veldig bra :)
Ja håper den sitter snart med litt hjelp :) ❤️

❤️

Den så jeg virkelig ikke komme.
Så utrolig leit! Håper St Olavs kan føre med seg noe bra. Må jo snart være deres tur!
Stor klem

Back
Topp