Det største ønske

Har jo helt glemt andre symptomer jeg har også før jeg kom på det nå mens jeg hjalp mannen i boden. Selv om det begynte vel tidlig (type 1-2uker før EL). Jeg har sagt noen feile ord, glemmer hva ting heter, og glemmer hva jeg skal si. I dag skulle jeg hjelpe mannen med å sette opp hyllestativ i uteboden. Han spør om jeg kan hente div ting, som ligger rett foran nesen min men jeg ser det ikke, er helt blankt i hodet. Skjedde flere ganger. Blir så oppgitt :p
Holder på å pakke ned litt før vi skal male stua. Blir fort sliten og varm, og det etter å ha pakket bare en eller to plastkasser med ting. Så da er det godt å sette seg foran vifta å kjøle seg ned. Før det blir kaldt da, og må kle mer på meg :p

Spennede dager.
Enig i at det er en egen tidsregning. Men det er jammen enda saktere før EL...

Spratt tempen opp igjen idag? :)

PP20 - CD22 - 8DPO

I dag spratt tempen opp igjen :) Håper det var festedipp i går ;)

Brystene blir bare ømmerer og ømmere. Syns de er blitt litt større også... Kjent litt stikk i lysken også men ikke så mye.

To dager til testing. Har ikke så stor tro på at det gikk rett vei denne gangen heller, men man vet jo aldri ;)
Er jeg gravid denne pp så blir det å stikke innom et par babybutikker når vi drar til Tr.heim på onsdag.

IMG_6689.jpg

PP20 - CD22 - 8DPO

Brystene blir bare ømmerer og ømmere. Syns de er blitt litt større også... Kjent litt stikk i lysken også men ikke så mye.

To dager til testing. Har ikke så stor tro på at det gikk rett vei denne gangen heller, men man vet jo aldri ;)
Er jeg gravid denne pp så blir det å stikke innom et par babybutikker når vi drar til Tr.heim på onsdag.

Vis vedlegget 232010

Håper for deg!! Hvilke babybutikker er bra i Trondheim? Skal oppover i oktober en tur, må vel ta med svigers en tur ut på litt shopping [emoji6]

PP20 - CD22 - 8DPO

Vis vedlegget 232010

Håper for deg!! Hvilke babybutikker er bra i Trondheim? Skal oppover i oktober en tur, må vel ta med svigers en tur ut på litt shopping [emoji6]

Takk ❤️

Tenkte å stikke innom Bebito Trondheim, Nøstebarn og kanskje Babyshop. Butikker vi ikke har her jeg bor.
Lurt å ta med svigers på shopping ;) :D

Gleder meg til test søndag :D :D

Takk ❤️

Tenkte å stikke innom Bebito Trondheim, Nøstebarn og kanskje Babyshop. Butikker vi ikke har her jeg bor.
Lurt å ta med svigers på shopping ;) :D
Takk for tips! Tror jeg har vært på bebito før kanskje...Nøstebarn er et must ja :) tenker det er smart hihi

Ikke for å presse, men heller min lit til deg og testene dine nå som jeg ikke kan teste selv på 4-5 uker :p
Da håper jeg at testene mine innfrir :p :hilarious:

Trist å lese at det ikke gikk som planlagt i aug. ❤️

I morgen braker det løs! :D Håper dere har ei fin helg.
Det gjør det :D
Hatt en fin helg så langt. Ble godt og varmt i dag, så vi (mest mannen)har plukket plommene på plommetreet. Fikk 72 kg i dag. Heldigvis hadde vi mange venner som gjerne ville ha plommer, så 60kg er fint fordelt rundt omkring.
Håper dere også har en fin helg! Og kos deg med fotmassasjen ;)

Det gjør det :D
Hatt en fin helg så langt. Ble godt og varmt i dag, så vi (mest mannen)har plukket plommene på plommetreet. Fikk 72 kg i dag. Heldigvis hadde vi mange venner som gjerne ville ha plommer, så 60kg er fint fordelt rundt omkring.
Håper dere også har en fin helg! Og kos deg med fotmassasjen ;)

Åh, herlighet! Så flink dere har vært! :D Håper dere fikk hjelp til å plukke plommene også?

Tar med deg en liten kilo plommer opp til meg til uka da? ;)

Sitter i sofaen her og tviholder meg fra å kaste opp, men tror jeg må kaste inn håndkleet snart... :sick009

Åh, herlighet! Så flink dere har vært! :D Håper dere fikk hjelp til å plukke plommene også?

Tar med deg en liten kilo plommer opp til meg til uka da? ;)

Sitter i sofaen her og tviholder meg fra å kaste opp, men tror jeg må kaste inn håndkleet snart... :sick009
Ingen hjelp. Mannen begynte før jeg stod opp :wideyed: Hjalp litt til når jeg sto opp men blir så dårlig av å plukke så tok bare de enkleste. Ristet hardt på treet så alt datt ned på preseningen. Fordelte alt i poser på 1,5 kg så det var bare å levere ut når vennenen kom innom.
Skulle gjerne tatt med noen oppover ;) men da er de nok veldig overmoden. Mange som var på grensa i dag.

Håper kvalmen snart roer seg, og at du slipper å ha det sånn hele svangerskapet. ❤️

Back
Topp