Det største ønske

Så deilig at temphoppet kom! Da er det bare å vente i spenning men alltid godt å komme seg til dpo land hvertfall :)
Veldig deilig. Og den gikk enda mer opp i dag :) "Bare" åtte dager til testing :p

PP20 - CD18 - 4DPO

I går kom krysset opp i FF :) så i dag er jeg 4dpo.
Har vært veldig trøtt de siste par dagene, sliten. Men har vært veldig mye i aktivitet forrige uke, og det tar på.
Symptomer de siste dagene:
Ømme bryst
Såre nipler
Kvalm
Hodepine (i går var det aller verst)
Litt halsbrann

Bare seks dager til første test ryker :) Og ni dager til vi skal til St.Olav. Så blir spennende å se hva som skjer. Vi er i gang hvertfall om det går den ene eller andre veien denne pp :)

IMG_6653.jpg

Tempet en time senere enn vanlig så derfor det bare ble en sirkel i dag. Hjalp ikke å ha på vekkerklokka på fitbiten i dag, har slått den av i søvne :p

Fant en flott link til hvordan et barn blir til i bilder, en fotograf som har tatt bildene. Bilder fra før spiren blir befruktet og fremover.
Noen merkelige bilder også så dere er advart ;)
https://brightside.me/article/how-a-child-is-born-4205

PP20 - CD18 - 4DPO

I går kom krysset opp i FF :) så i dag er jeg 4dpo.
Har vært veldig trøtt de siste par dagene, sliten. Men har vært veldig mye i aktivitet forrige uke, og det tar på.
Symptomer de siste dagene:
Ømme bryst
Såre nipler
Kvalm
Hodepine (i går var det aller verst)
Litt halsbrann

Bare seks dager til første test ryker :) Og ni dager til vi skal til St.Olav. Så blir spennende å se hva som skjer. Vi er i gang hvertfall om det går den ene eller andre veien denne pp :)

Vis vedlegget 231709

Tempet en time senere enn vanlig så derfor det bare ble en sirkel i dag. Hjalp ikke å ha på vekkerklokka på fitbiten i dag, har slått den av i søvne :p

Fant en flott link til hvordan et barn blir til i bilder, en fotograf som har tatt bildene. Bilder fra før spiren blir befruktet og fremover.
Noen merkelige bilder også så dere er advart ;)
https://brightside.me/article/how-a-child-is-born-4205
De bildene er helt vanvittige. mener de er gitt ut som bok også.

Spennende denne måneden uansett da. Håper det kan bli en sneakpeak på St olavs og ikke hormonforberedelser.

Lykke til!

Hurraaa for kryss! :D

Håper turen deres til Barteby og St. Olavs blir bra, måtte dere få finvær mens dere er her. Neste gang dere tar turen, for å følge opp svangerskapet, må vi treffes og drikke litt juice sammen ettersom gravide bør holde seg unna kaffe. ;)

Herlighet! Så syke bilder! Hvordan får dem til å ta slike bilder egentlig? :D Noen av dem ser jo helt creepy ut, sånn á la når dem viser til hvordan midd ser ut osv. :hilarious:

Spennende denne måneden uansett da. Håper det kan bli en sneakpeak på St olavs og ikke hormonforberedelser.

Lykke til!
Det er de virkelig. Visste ikke at det var gitt ut bok også. Kom over linken på FB.

Hadde vært veldig kjekt med en sneakpeak ja ;)
Takk :)

Hurraaa for kryss! :D

Håper turen deres til Barteby og St. Olavs blir bra, måtte dere få finvær mens dere er her. Neste gang dere tar turen, for å følge opp svangerskapet, må vi treffes og drikke litt juice sammen ettersom gravide bør holde seg unna kaffe. ;)

Herlighet! Så syke bilder! Hvordan får dem til å ta slike bilder egentlig? :D Noen av dem ser jo helt creepy ut, sånn á la når dem viser til hvordan midd ser ut osv. :hilarious:
Håper på finvær neste uke når vi drar oppover ja :)
Hadde vært kjekt det ;) Iskald juice høres godt ut, eller en varm kopp kakao hvis det er kaldt ute :D Må passe oss for den koffeinen ;)

Helt utrolige bilder. Rart at han klarer å ta så nære og klare bilder. Ja helt enig at noen av de så kanske så creepy ut, derfor jeg måtte advare litt :p

Det er de virkelig. Visste ikke at det var gitt ut bok også. Kom over linken på FB.

Hadde vært veldig kjekt med en sneakpeak ja ;)
Takk :)
Har sett dem for mange år siden. Mulig jeg har boka i en kasse et eller annet sted. Hadde vært typisk meg ihvertfall.
Kjent svensk fotograf.

Venter i spenning på testing jeg altså.

Har sett dem for mange år siden. Mulig jeg har boka i en kasse et eller annet sted. Hadde vært typisk meg ihvertfall.
Kjent svensk fotograf.
Ser at han ga ut boka i 1965. Men fremdeles like populær nå som den gang :)
Venter i spenning på testing jeg altså.
"Bare" 5 dager til første test :p Kjenner denne gangen at det er leeenge til :D

Lykke til!
Det stemmer, boken "Et barn blir til" var mitt første møte med reproduksjon som barn. Der er det grafiske detaljer, fra fødselen-ingen sensur, en ser rett hjem ;) mamma og pappa hadde den husker jeg, snikleste masse i den. Fant den frem igjen før vi fikk storebror, veldig interessant å se.

Hva skal dere på St. Olav? Lykke til iallefall!
Vi har vært til utredning her vi bor. Så skal til St.Olav å vite veien videre. Litt redd de skal ta hele utredningsdelen på nytt, får se hva de sier neste uke :)

Synes plutselig dagene frem til du skal teste gikk fryktelig sakte...

Back
Topp