Hurra for dpoland! [emoji1] håper virkelig det er din tur nå [emoji173]
Heia egget!
Krysser fingre!
Takk for all heiingHeia egget og krysser selvsagt fingrene for deg at det er din tur nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for dpoland! [emoji1] håper virkelig det er din tur nå [emoji173]
Heia egget!
Krysser fingre!
Takk for all heiingHeia egget og krysser selvsagt fingrene for deg at det er din tur nå
Veldig deilig. Og den gikk enda mer opp i dag "Bare" åtte dager til testingSå deilig at temphoppet kom! Da er det bare å vente i spenning men alltid godt å komme seg til dpo land hvertfall
Stort håp på detHurra for DPO! Nå blir det baby skal du se
Ikke så lenge igjen nei Blir noen spennende dager fremover.Woho, 7 dager igjen til testing, snart 6! *følger med*
De bildene er helt vanvittige. mener de er gitt ut som bok også.PP20 - CD18 - 4DPO
I går kom krysset opp i FF så i dag er jeg 4dpo.
Har vært veldig trøtt de siste par dagene, sliten. Men har vært veldig mye i aktivitet forrige uke, og det tar på.
Symptomer de siste dagene:
Ømme bryst
Såre nipler
Kvalm
Hodepine (i går var det aller verst)
Litt halsbrann
Bare seks dager til første test ryker Og ni dager til vi skal til St.Olav. Så blir spennende å se hva som skjer. Vi er i gang hvertfall om det går den ene eller andre veien denne pp
Vis vedlegget 231709
Tempet en time senere enn vanlig så derfor det bare ble en sirkel i dag. Hjalp ikke å ha på vekkerklokka på fitbiten i dag, har slått den av i søvne
Fant en flott link til hvordan et barn blir til i bilder, en fotograf som har tatt bildene. Bilder fra før spiren blir befruktet og fremover.
Noen merkelige bilder også så dere er advart
https://brightside.me/article/how-a-child-is-born-4205
Det er de virkelig. Visste ikke at det var gitt ut bok også. Kom over linken på FB.De bildene er helt vanvittige. mener de er gitt ut som bok også.
Spennende denne måneden uansett da. Håper det kan bli en sneakpeak på St olavs og ikke hormonforberedelser.
Lykke til!
Håper på finvær neste uke når vi drar oppover jaHurraaa for kryss!
Håper turen deres til Barteby og St. Olavs blir bra, måtte dere få finvær mens dere er her. Neste gang dere tar turen, for å følge opp svangerskapet, må vi treffes og drikke litt juice sammen ettersom gravide bør holde seg unna kaffe.
Herlighet! Så syke bilder! Hvordan får dem til å ta slike bilder egentlig? Noen av dem ser jo helt creepy ut, sånn á la når dem viser til hvordan midd ser ut osv.
Har sett dem for mange år siden. Mulig jeg har boka i en kasse et eller annet sted. Hadde vært typisk meg ihvertfall.Det er de virkelig. Visste ikke at det var gitt ut bok også. Kom over linken på FB.
Hadde vært veldig kjekt med en sneakpeak ja
Takk
Ser at han ga ut boka i 1965. Men fremdeles like populær nå som den gangHar sett dem for mange år siden. Mulig jeg har boka i en kasse et eller annet sted. Hadde vært typisk meg ihvertfall.
Kjent svensk fotograf.
"Bare" 5 dager til første test Kjenner denne gangen at det er leeenge tilVenter i spenning på testing jeg altså.
Det stemmer, boken "Et barn blir til" var mitt første møte med reproduksjon som barn. Der er det grafiske detaljer, fra fødselen-ingen sensur, en ser rett hjem mamma og pappa hadde den husker jeg, snikleste masse i den. Fant den frem igjen før vi fikk storebror, veldig interessant å se.De bildene er helt vanvittige. mener de er gitt ut som bok også.
Spennende denne måneden uansett da. Håper det kan bli en sneakpeak på St olavs og ikke hormonforberedelser.
Lykke til!
Vi har vært til utredning her vi bor. Så skal til St.Olav å vite veien videre. Litt redd de skal ta hele utredningsdelen på nytt, får se hva de sier neste ukeHva skal dere på St. Olav? Lykke til iallefall!
Håper dere slipper det! Lykke tilVi har vært til utredning her vi bor. Så skal til St.Olav å vite veien videre. Litt redd de skal ta hele utredningsdelen på nytt, får se hva de sier neste uke
TakkHåper dere slipper det! Lykke til