Det største ønske

Yey for el! Nå krysser vi det vi kan for at gullegget rett og slett var så utålmodig at du bare måtte få el allerede nå:love017

Yey for el! Nå krysser vi det vi kan for at gullegget rett og slett var så utålmodig at du bare måtte få el allerede nå:love017
Håper virkelig det :happy: ❤️

Ja må bare bli nå altså ;)

Da blir det ananas fra i morgen da? :D Skulle ønske jeg også kunne ha hatt i meg både ananas og Cevitas gode ananasjuice som jeg liker så godt, men det er for mye syre i det for meg, til at det bare kommer opp igjen... :shifty: Nyt for meg også, snupp, og nyt mens du kan - plutselig så klarer ikke du heller på det lengre. ;)

PP20 - CD14 - EL?

Håpte på temphopp i dag og at EL var i går, men den kom ikke. Var veldig kald når jeg tempet.
Negativ EL test i dag.
De siste dagene har jeg vært kvalm, hatt halsbrann og litt vondt i hodet.
Ellers ikke så mye nytt å oppdatere. Håper på temphopp i morgen :)

IMG_6628.jpg

IMG_4056.JPG

Da blir det ananas fra i morgen da? :D Skulle ønske jeg også kunne ha hatt i meg både ananas og Cevitas gode ananasjuice som jeg liker så godt, men det er for mye syre i det for meg, til at det bare kommer opp igjen... :shifty: Nyt for meg også, snupp, og nyt mens du kan - plutselig så klarer ikke du heller på det lengre. ;)
Det blir det :) Skal nyte det litt ekstra for deg :) Har også kjøpt inn ananasjuice, så det blir kos noen dager fremover.
Så kjedelig at du ikke kan drikke og spise det. Du får ta med deg Det i fødebagen når den tid kommer ;)

Det blir det :) Skal nyte det litt ekstra for deg :) Har også kjøpt inn ananasjuice, så det blir kos noen dager fremover.
Så kjedelig at du ikke kan drikke og spise det. Du får ta med deg Det i fødebagen når den tid kommer ;)

Hvilken juice-merke bruker du? Har smakt mange forskjellige ananasjuicer, men synes Cevita sin er best.

Er en del ting jeg må holde meg unna nå, men "heldigvis" er ikke noe som helst noe savn foreløpig, fordi jeg har vært så kvalm. "Hell i uhell". :P Men mistenker den eventuelle fødebagen blir fylt opp til randen av alt annet enn det som er standard. :hilarious:

Hvilken juice-merke bruker du? Har smakt mange forskjellige ananasjuicer, men synes Cevita sin er best.

Er en del ting jeg må holde meg unna nå, men "heldigvis" er ikke noe som helst noe savn foreløpig, fordi jeg har vært så kvalm. "Hell i uhell". :p Men mistenker den eventuelle fødebagen blir fylt opp til randen av alt annet enn det som er standard. :hilarious:
Kjøper Bama sin fersk juice. Bare den jeg har prøvd så ingenting å sammeligne med.

Hehe noe må man jo kose seg med når man har vært uten så lenge :) Kjedelig at du skal være så kvalm da. Håper det roer seg etterhvert.

Må prøve Cevitas en gang (Kiwi har den bl.a.), den er rett og slett nydelig. :D

Klager ikke, men kunne gjerne ha hatt et annet symptom som f.eks. større pupper! :P For jeg funker rett og slett ikke med denne kvalmen.

Hvordan går det med "Prosjekt hjem"? :)

Må prøve Cevitas en gang (Kiwi har den bl.a.), den er rett og slett nydelig. :D

Klager ikke, men kunne gjerne ha hatt et annet symptom som f.eks. større pupper! :p For jeg funker rett og slett ikke med denne kvalmen.

Hvordan går det med "Prosjekt hjem"? :)
Da skal jeg prøve den, takk for tips :)

Skulle vært sånn at man kunne valgt hvilke symptomer man ville ha :D

Går sakte fremover. I dag har vi feieren på besøk, for å sjekke pipa og parafinovnen (som skal byttes ut). Vi har valgt gulv til stua denne uka så neste uke får vi inspeksjon fra gulvlegger og vite hvilke forberedelser vi skal gjøre før nytt gulv blir lagt (som blir en stund til). Vi må ha vinylbelegg fordi gulvet er ikke helt rett overalt :p Først skal vi male vegger og tak før nytt gulv kan legges. Skal bli godt når det alt er ferdig og vi kan få litt orden :) Greit å bli ferdig med stua før et evt knøtt melder sin ankomst ;)

PP20 - CD15 - 1DPO?

I dag kom temphoppet så da tror jeg at jeg er 1dpo i dag :) Så da starter den lange ventetiden til 10dpo og første test :)

Vært veldig sliten et par dager nå og håper kroppen ikke jobber i mot meg at en liten spire fester seg :) Føler meg avslappet og stresser ikke denne pp heller (hvertfall ikke enda :p ).

IMG_6632.jpg

Hurra for dpoland! [emoji1] håper virkelig det er din tur nå [emoji173]

Så deilig at temphoppet kom! Da er det bare å vente i spenning men alltid godt å komme seg til dpo land hvertfall :-)

Heia egget!

Back
Topp