lillyzilly
Forumet er livet
Håper virkelig gullegget kommer nå! Du fortjener så utrolig babylykke nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"20th times a charm" er det ikke det det heter da Håper virkelig dette er månedenHåper dette er måneden!
Tusen takk skjønne duHåper virkelig gullegget kommer nå! Du fortjener så utrolig babylykke nå
Håper virkelig detYey for el! Nå krysser vi det vi kan for at gullegget rett og slett var så utålmodig at du bare måtte få el allerede nå
"20th times a charm" er det ikke det det heter da Håper virkelig dette er måneden
Ja må bare bli nå altsåJa, det heter det - visste du ikke det da? Men DA blir det!
Ja må bare bli nå altså
Det blir det Skal nyte det litt ekstra for deg Har også kjøpt inn ananasjuice, så det blir kos noen dager fremover.Da blir det ananas fra i morgen da? Skulle ønske jeg også kunne ha hatt i meg både ananas og Cevitas gode ananasjuice som jeg liker så godt, men det er for mye syre i det for meg, til at det bare kommer opp igjen... Nyt for meg også, snupp, og nyt mens du kan - plutselig så klarer ikke du heller på det lengre.
Det blir det Skal nyte det litt ekstra for deg Har også kjøpt inn ananasjuice, så det blir kos noen dager fremover.
Så kjedelig at du ikke kan drikke og spise det. Du får ta med deg Det i fødebagen når den tid kommer
Kjøper Bama sin fersk juice. Bare den jeg har prøvd så ingenting å sammeligne med.Hvilken juice-merke bruker du? Har smakt mange forskjellige ananasjuicer, men synes Cevita sin er best.
Er en del ting jeg må holde meg unna nå, men "heldigvis" er ikke noe som helst noe savn foreløpig, fordi jeg har vært så kvalm. "Hell i uhell". Men mistenker den eventuelle fødebagen blir fylt opp til randen av alt annet enn det som er standard.
Da skal jeg prøve den, takk for tipsMå prøve Cevitas en gang (Kiwi har den bl.a.), den er rett og slett nydelig.
Klager ikke, men kunne gjerne ha hatt et annet symptom som f.eks. større pupper! For jeg funker rett og slett ikke med denne kvalmen.
Hvordan går det med "Prosjekt hjem"?