Majaflyfly
Glad i forumet
En god klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit at tanta kom
God klem
TakkEn god klem til deg
Takk kjære du Måtte oppleve det jeg også som så mange andre. Håper bare spiren sitter snart igjen.Så vondt at du måtte oppleve en SA, så virkelig grusomt! <3
Og for en spennende siste PP! Så leit at det ikke gikk veien.. Heier på deg!
Æsj. Krysser fingre for maibaby. God klem til deg også.PP20 (pp4 etter tidlig SA) - CD1
Da er det bare å gjøre seg klar på ny pp. PP20 here I come
Etter en dag med murringer og kramper av og på, så kom Tanta på besøk nå i kveld. Smertestillende hjelper ikke så mye, så det blir varmeflaske i natt.
Godt å endelig vite hvilken vei det gikk, selv om jeg egentlig visste det mht tempdroppen i dag, og TR følelsene.
Blir noen dager pause fra tempinga nå. Men så er det tilbake igjen til det, silicea og te-drikking.
Håper TR pakker sakene sine i dag og blir borte i omtrent et års tid Ut fra testene dine forrige PP ser det jo ut til at de er sterkest på ettermiddagen, så det er sikkert lurt å endre på monitoren håper du får max. denne gangen!
Masse lykke til med prøvingen
Tusen takk Det ser ut til at hun har pakket sammen alle sakene sine og dratt igjen. Så håper jeg hun tar seg en jordomseiling og ikke kommer tilbake før til neste år en gangHåper TR drar snart og at det blir lenge til du ser hun igjen Krysser fingrene for at det er deres tur nå!
Jo de blir bedre for hver dag Ja nå satser vi på sommerbarn til neste årHåper dagene blir bedre snart. Sommerbarn-18 skal det bli vet du!
Alltid greit å få stelt og ordnet litt hjemme. Alt man utsetter, men gjerne skulle ha gjort. Godt med hjemme-ferie avogtil og.