Det største ønske

Så vondt at du måtte oppleve en SA, så virkelig grusomt! <3
Og for en spennende siste PP! Så leit at det ikke gikk veien.. Heier på deg!

Takk kjære du :Heartred Måtte oppleve det jeg også som så mange andre. Håper bare spiren sitter snart igjen.
Heier på deg også nå, godt å se deg tilbake på forumet :Heartred

Veldig leit det ikke gikk. Håper det snart er deres tur!

PP20 (pp4 etter tidlig SA) - CD1

Da er det bare å gjøre seg klar på ny pp. PP20 here I come :p
Etter en dag med murringer og kramper av og på, så kom Tanta på besøk nå i kveld. Smertestillende hjelper ikke så mye, så det blir varmeflaske i natt.
Godt å endelig vite hvilken vei det gikk, selv om jeg egentlig visste det mht tempdroppen i dag, og TR følelsene.
Blir noen dager pause fra tempinga nå. Men så er det tilbake igjen til det, silicea og te-drikking. :p
Æsj. Krysser fingre for maibaby. God klem til deg også.

tenker på deg

PP20 (PP4 etter tidlig SA) - CD7

CD7 og spotter litt fremdeles... Men håper det blir siste dag med det. Bruker jo ikke å ha besøk av TR så lenge. Forrige gang var da jeg mistet i mai. Utenom en gang i tenårene da jeg hadde det i 8 dager, så har det bare blitt kortere. En gang hadde jeg bare det i et døgn :wideyed: CD4 begynte TR å avta veldig før den økte litt på ettermiddagen. Tredje dagen med spotting i dag.

Har hatt hodepine de siste tre dagene, utpå ettermiddagen kom det. I går var det svakt av og på det meste av dagen. Var også mye svimmel, og lå mye på sofaen. Kvalm var jeg også. Hadde jeg ikke hatt TR på besøk så skulle jeg kanskje trodd jeg var gravid (bruker ikke ha hodepine eller være svimmel). Trøtt, sliten og litt emosjonell er jeg også. Ilinger ut i lysken og ned i lårene. Tok en test i går kveld just in case. Negativ selvfølgelig :p og det var dagens test også :) Så da er det bare å fortsette med silicea og drikke salvie te.

Begynte med tempinga i dag. Fin og lav. Og i morgen skal jeg begynne med monitoren. Har endret når jeg skal teste. Tar det på ettermiddagen i stede, kanskje den fungerer bedre da. Fungerer den ikke på ettermiddagen så får jeg endre tilbake til morgentesting.

Fra neste uke så skal mannen ha 3 ukers ferie. Det blir hjemmeferie denne gangen :) Pusse litt opp her hjemme og gi litt TLC til huset. Den trenger det :) Får heller reise bort litt senere i år :)

Takk for alle klemmer, hjerter og tanker :Heartred En flott gjeng her inne som man kan støtte seg til :Heartred

Last edited:
Håper TR pakker sakene sine i dag og blir borte i omtrent et års tid :) Ut fra testene dine forrige PP ser det jo ut til at de er sterkest på ettermiddagen, så det er sikkert lurt å endre på monitoren :) håper du får max. denne gangen!

Masse lykke til med prøvingen :Heartred

Håper TR drar snart og at det blir lenge til du ser hun igjen :) Krysser fingrene for at det er deres tur nå! ❤️

Håper dagene blir bedre snart. Sommerbarn-18 skal det bli vet du!

Alltid greit å få stelt og ordnet litt hjemme. Alt man utsetter, men gjerne skulle ha gjort. Godt med hjemme-ferie avogtil og.

Hug.jpg

Håper TR pakker sakene sine i dag og blir borte i omtrent et års tid :) Ut fra testene dine forrige PP ser det jo ut til at de er sterkest på ettermiddagen, så det er sikkert lurt å endre på monitoren :) håper du får max. denne gangen!

Masse lykke til med prøvingen :Heartred
Håper TR drar snart og at det blir lenge til du ser hun igjen :) Krysser fingrene for at det er deres tur nå! ❤️
Tusen takk :Heartred Det ser ut til at hun har pakket sammen alle sakene sine og dratt igjen. Så håper jeg hun tar seg en jordomseiling og ikke kommer tilbake før til neste år en gang ;)

Håper dagene blir bedre snart. Sommerbarn-18 skal det bli vet du!

Alltid greit å få stelt og ordnet litt hjemme. Alt man utsetter, men gjerne skulle ha gjort. Godt med hjemme-ferie avogtil og.
Jo de blir bedre for hver dag :) Ja nå satser vi på sommerbarn til neste år :)
Husker når jeg begynte, så naiv jeg var at kanskje vi var så heldig å bli gravid med en gang, og kanskje få en baby i nov-16 :wacky: Men vi gir ikke opp, baby skal det bli, på oss alle :Heartred

Veldig greit å få ordnet litt hjemme. Første hjemme-ferien vi har hatt siden vi giftet oss, så det blir litt annerledes enn å ligge ved bassenget på ei øy i Hellas :p

PP20 (PP4 etter SA) - CD 8

Da begynte EL testinga. Ikke det store sjokket at monitoren viste Lav :p Tempen er lav og fin. Og det ser ut til at tanta har pakket alle tingene sine og dratt avgårde. Håper hun venter på en invitasjon neste gang. Og om hun absolutt skal komme neste måned (som jeg slevølgelig ikke håper) så kan hun jo vær så god og komme til rett tid istedenfor å drøye...

EL er om ca en uke+. Så satser på at ferie hjelper på med en spire :)

Ikke drukket Salvie te hver dag, tar det litt som det kommer. Men tar silicea hver dag. Og så blir det ananas i dpoland :)

Back
Topp