Det største ønske

Er bilde av den siste tatt før eller etter fristen? Det er jo en tydelig, rosa strek der :)

Det er ikke hysterisk å ikke knekke korsryggen, derimot veldig lurt. Det er visst punkter der som kan utløse SA, eller noe. Det anbefales blant annet ikke massasje i 1. trimester og de stedene jeg har sjekket utfører ikke gravid-massasje da heller.
Bilde er tatt kanskje noen minutter etter fristen.

Gikk greit hos kiropraktor, han unngikk korsryggen og tok bare øverst på rygg og nakke. Han skjønte det veldig godt hvorfor jeg ikke ønsket å bli knekt der nede.

Det er jo strek!!!!:woot::woot::D:D prøv med en annen type test?
Skulle gjerne ha gjort det, men de eneste andre testene jeg har er Make sure 25, og clearblue digital. Så når det nesten ikke vises på en test med sensitivitet på 10 så tror jeg ikke det vises på de andre heller.

Skal se om jeg kanskje tar en test i morgen da ;) For dere :D

Tror nok den streken er altfor svak for en clearblue digital...
Åja. Tenkte på pluss jeg. Glemte å si det bare tenkte at kanskje det synes litt bedre på en annen, men gjør hva du føler, bare vi som er så spente på dine vegne [emoji7][emoji7]

Åja. Tenkte på pluss jeg. Glemte å si det bare tenkte at kanskje det synes litt bedre på en annen, men gjør hva du føler, bare vi som er så spente på dine vegne [emoji7][emoji7]
Har ikke de i hus, har aldri testet med de før heller... De pluss testene er det de sensitive eller er det den mange får skygge på? Hadde make sure sensitive før men hadde ikke noe god erfaring med de. Kjøper alle testene på nett, tør ikke gå innom apoteket i tilfelle jeg treffer på noen kjente :oops: Men går det ikke denne gangen så får jeg kjøpe noen på komplettapotek neste gang de har tilbud :) så jeg har noe å velge i ;)
Kjenner det blir en spennende uke dette ja :)

Så flott heiagjeng jeg har ❤️❤️

Skulle gjerne ha gjort det, men de eneste andre testene jeg har er Make sure 25, og clearblue digital. Så når det nesten ikke vises på en test med sensitivitet på 10 så tror jeg ikke det vises på de andre heller.

Jeg fikk positiv digital ukeindikator 13 dpo såvidt jeg husker. 19 dpo hadde jeg hcg på 44 (stigende og 52 timers doblingstid) så hadde ikke høy hcg da den slo ut..

Ser og håper ❤️

Ta en digital, da :D Den slo ut hos meg på svak strek 11 DPO. Eller ta en strimmel til i kveld. Et eller annet :hilarious: Såå spent!

Har ikke de i hus, har aldri testet med de før heller... De pluss testene er det de sensitive eller er det den mange får skygge på? Hadde make sure sensitive før men hadde ikke noe god erfaring med de. Kjøper alle testene på nett, tør ikke gå innom apoteket i tilfelle jeg treffer på noen kjente :oops: Men går det ikke denne gangen så får jeg kjøpe noen på komplettapotek neste gang de har tilbud :) så jeg har noe å velge i ;)
Kjenner det blir en spennende uke dette ja :)
Den pluss er veldig sensitiv, men jeg har ikke pakken her lengre... du kan bestille på nett fra apoteket [emoji3] jeg fikk blenda rsfu en fredag og superpluss på clearblue dagen etter. Tok digital dagen etterpå det igjen og var positiv. Så god erfaring herfra iallefall!

Jeg fikk positiv digital ukeindikator 13 dpo såvidt jeg husker. 19 dpo hadde jeg hcg på 44 (stigende og 52 timers doblingstid) så hadde ikke høy hcg da den slo ut..
Får se hva testen i morgen sier... :) Kanskje det er en veldig beskjeden spire :p

Ta en digital, da :D Den slo ut hos meg på svak strek 11 DPO. Eller ta en strimmel til i kveld. Et eller annet :hilarious: Såå spent!
Har vært så mange ganger på do i dag/kveld så ble ingen ny test på kvelden. Får se hva den sier om morgenen :)

Den pluss er veldig sensitiv, men jeg har ikke pakken her lengre... du kan bestille på nett fra apoteket [emoji3] jeg fikk blenda rsfu en fredag og superpluss på clearblue dagen etter. Tok digital dagen etterpå det igjen og var positiv. Så god erfaring herfra iallefall!
Får gå til innkjøp av de testene da ;)

PP19 - CD30 - 14DPO

Vanskelig å se noe på testen i dag, men syns jeg ser noe.
Tok også en til monitoren. Ser en svak blå strek. Tok en sånn forrige pp også og den var sterkere enn den jeg tok i dag men var jo ikke gravid da. Så selv om det ble en strek nr to der betyr det jo ikke at man er gravid.
Tempen fikk en dropp i dag. Men den var jo veldig høy i går da. Men har ikke den store troa på at det går rett vei.

IMG_3994.JPG

FullSizeRender.jpg

IMG_6516.jpg

Back
Topp