HåperSignerer Eskimonika, ser godt streken på den fra kl. 9 [emoji4] håper den bare blir sterkere og sterkere [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HåperSignerer Eskimonika, ser godt streken på den fra kl. 9 [emoji4] håper den bare blir sterkere og sterkere [emoji173]
Bilde er tatt kanskje noen minutter etter fristen.Er bilde av den siste tatt før eller etter fristen? Det er jo en tydelig, rosa strek der
Det er ikke hysterisk å ikke knekke korsryggen, derimot veldig lurt. Det er visst punkter der som kan utløse SA, eller noe. Det anbefales blant annet ikke massasje i 1. trimester og de stedene jeg har sjekket utfører ikke gravid-massasje da heller.
Det vi egentlig prøver å si: vi vil se flere tester nå
Skal se om jeg kanskje tar en test i morgen da For dereDet Jolanda sa! Fredag eller lørdag er jo aaalt for lenge til!
Tror nok den streken er altfor svak for en clearblue digital...Absolutt! Kanskje prøve en Clearblue? [emoji3] kanskje?
TakkJeg ser også noe! Krysser fingrene for at det er babystrek
Skulle gjerne ha gjort det, men de eneste andre testene jeg har er Make sure 25, og clearblue digital. Så når det nesten ikke vises på en test med sensitivitet på 10 så tror jeg ikke det vises på de andre heller.Det er jo strek!!!! prøv med en annen type test?
Åja. Tenkte på pluss jeg. Glemte å si det bare tenkte at kanskje det synes litt bedre på en annen, men gjør hva du føler, bare vi som er så spente på dine vegne [emoji7][emoji7]Skal se om jeg kanskje tar en test i morgen da For dere
Tror nok den streken er altfor svak for en clearblue digital...
Jippi, gleder meg allerede!Skal se om jeg kanskje tar en test i morgen da For dere
Tror nok den streken er altfor svak for en clearblue digital...
Har ikke de i hus, har aldri testet med de før heller... De pluss testene er det de sensitive eller er det den mange får skygge på? Hadde make sure sensitive før men hadde ikke noe god erfaring med de. Kjøper alle testene på nett, tør ikke gå innom apoteket i tilfelle jeg treffer på noen kjente Men går det ikke denne gangen så får jeg kjøpe noen på komplettapotek neste gang de har tilbud så jeg har noe å velge iÅja. Tenkte på pluss jeg. Glemte å si det bare tenkte at kanskje det synes litt bedre på en annen, men gjør hva du føler, bare vi som er så spente på dine vegne [emoji7][emoji7]
Skulle gjerne ha gjort det, men de eneste andre testene jeg har er Make sure 25, og clearblue digital. Så når det nesten ikke vises på en test med sensitivitet på 10 så tror jeg ikke det vises på de andre heller.
Den pluss er veldig sensitiv, men jeg har ikke pakken her lengre... du kan bestille på nett fra apoteket [emoji3] jeg fikk blenda rsfu en fredag og superpluss på clearblue dagen etter. Tok digital dagen etterpå det igjen og var positiv. Så god erfaring herfra iallefall!Har ikke de i hus, har aldri testet med de før heller... De pluss testene er det de sensitive eller er det den mange får skygge på? Hadde make sure sensitive før men hadde ikke noe god erfaring med de. Kjøper alle testene på nett, tør ikke gå innom apoteket i tilfelle jeg treffer på noen kjente Men går det ikke denne gangen så får jeg kjøpe noen på komplettapotek neste gang de har tilbud så jeg har noe å velge i
Kjenner det blir en spennende uke dette ja
Får se hva testen i morgen sier... Kanskje det er en veldig beskjeden spireJeg fikk positiv digital ukeindikator 13 dpo såvidt jeg husker. 19 dpo hadde jeg hcg på 44 (stigende og 52 timers doblingstid) så hadde ikke høy hcg da den slo ut..
Har vært så mange ganger på do i dag/kveld så ble ingen ny test på kvelden. Får se hva den sier om morgenenTa en digital, da Den slo ut hos meg på svak strek 11 DPO. Eller ta en strimmel til i kveld. Et eller annet Såå spent!
Får gå til innkjøp av de testene daDen pluss er veldig sensitiv, men jeg har ikke pakken her lengre... du kan bestille på nett fra apoteket [emoji3] jeg fikk blenda rsfu en fredag og superpluss på clearblue dagen etter. Tok digital dagen etterpå det igjen og var positiv. Så god erfaring herfra iallefall!
Bare hvis du vil altså kan jo være gøy å variere litt?! [emoji4] utrolig masse lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]Får gå til innkjøp av de testene da
TakkBare hvis du vil altså kan jo være gøy å variere litt?! [emoji4] utrolig masse lykke til [emoji173][emoji173][emoji173]