Det største ønske

PP19 - CD24 - 8DPO

Bare to dager til første test ryker :) Blir spennende å se om det gikk denne gangen :)

Utenom symptomene jeg hadde i går, så er det ikke så veldig mye mer.
Men har våknet de to siste dagene veldig sulten, det bruker jeg ikke å gjøre.
Kjenner trykk og ilinger øverst ut i lysken.
Varm og kald omhverandre, vært det lenge nå (flere uker) men føler det kanskje er litt mer de siste dagene (Må endre aircondition fra cool til warm og tilbake igjennom store deler av dagen :p )
Nå nettopp kjente jeg masse ilinger i venstre lysk og i korsryggen samtidig.
CF var litt blankt og litt hvitt, men vært lite. Forrige gang jeg ble gravid så kan jeg ikke huske at CF endret seg noe, det var bare tørt.
Glemmer hva jeg holder på å si
Tempen er fremdeles høy og fin

Igår fikk en en følelse/murring som jeg bruker å få noen dager etter EL hvor jeg tenker at nå får TR bare værsågod å komme, for det er en sånn jeg av og til får før TR dukker opp. Men måtte ta meg i det, igjen, at det er lenge til TR enda, så håper det bare er spiren som graver seg ned :)

Fikk brev fra St.Olav i dag, og har fått time til utredning der i midten av september :) Så det betyr at vi har denne pp og neste pp på å bli gravid før vi får hjelp. Men håper jo selvfølgelig at vi klarer det denne pp :) Fikk time i sep ca IKM dato. Håper jeg ikke må gjennom en ny gyn undersøkelse der oppe siden det ble tatt en her nede i forbindelse med utredningen.

Last edited:
Spennende dager! Jeg hadde hvitaktig utflod i starten :)
Veldig spennende :)
Det er det jeg har skjønt at mange får sånn utflod i begynnelsen, så håper det betyr noe her også :)

Nå i ettermiddag/kveld har det blitt verre med å huske det jeg skulle si eller kommer feil ord ut. Og hatt stråling ned i det ene låret. Satt å gråt av en liten videosnutt på FB i dag :p (den var ikke trist en gang). Det må jo bety at det er en spire der ;) Blir spennende å se hva testen sier på søndag.
Føler ingen stress med testinga, og kroppen er avslappet i forhold til alt.

Last edited:
Nå i ettermiddag/kveld har det blitt verre med å huske det jeg skulle si eller kommer feil ord ut. Og hatt stråling ned i det ene låret. Satt å gråt av en liten videosnutt på FB i dag :p (den var ikke trist en gang). Det må jo bety at det er en spire der ;) Blir spennende å se hva testen sier på søndag.
Føler ingen stress med testinga, og kroppen er avslappet i forhold til alt.
Krysser alt jeg har for at det er en liten spire inni magen som lager de symptomene! Gleder meg sånn til du skal teste! :D:D

Håper for deg ❤️

PP19 - CD26 - 10DPO

Dagens test er ganske så blendet ser det ut til. Men gir ikke slipp på håpet enda :)
Hadde jo det jeg tror er festedipp 2dager senere enn da jeg ble gravid i mai. Og i mai på 10dpo så var det nesten ikke antydning til strek så tenkte den var negativ. Så ikke rart at den var blendet i dag :)
Tempen holder seg høy og fin.
IKM kan være alt fra tirsdag til fredag. Men håper jo at jeg slipper å få tanta på besøk denne gangen ;)

IMG_3975.JPG

IMG_6486.jpg

Fin temp igår. Håper det fortsetter sånn, men med positiv test fremover.

PP19 - CD27 - 11DPO

Tempen gikk opp i dag. Blir spennende å se hvilken vei den går i morgen. Og syns jeg skimter noe på testen (usikker om den vises på bildet). Så det er bare å smøre meg med tålmodighet :p Ny test i kveld eller i morgen, får se.
Fikk positiv på 12dpo i mai, så håper det skjer denne gangen også :)
IKM kan være alt fra i morgen til fredag, om kroppen velger en 27dagers syklus eller opp til 30 som forrige pp.

IMG_6498.jpg

IMG_3978.JPG

Så spennende! Jeg ser dessverre ikke noe på testen men bildet virker ikke helt klart for meg så mulig det er derfor. Det viktigste er jo hva du ser i virkeligheten :) Gleder meg til neste test!

Synes jeg kan skimte en svak skygge. utrolig spennende!

Lenge å vente til imorgen tidlig. Håper det er tydelig strek da.

Venter i spenning!

Vel ikke noe tydeligere i dag... kanskje bittelitt. Ønsket jo at den skulle ha vært enda sterkere nå hvis jeg er gravid. Men veldig usikker på om det går rett vei denne gangen. Kjenner håpet begynner å slippe litt, men så lenge TR holder seg borte så er det håp :)

IMG_3983.JPG

Symptomer:
Vært kvalm siden jeg våknet.
Er kjempetrøtt.
Øm i livmorområdet
Ømme bryst

Back
Topp