Det største ønske

PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD12

Da nærmer det seg EL, endelig :)
Har drukket salvie te og litt lakrsis te. Har også begynt på silicea som jeg har tatt nesten hver dag siden TR.
Har kjent litt ilinger i eggstokkene hver dag siden rett før TR kom. Syns det var veldig merkelig, for har aldri kjent det før. Så denne pp har jeg måtte ignorere det symptomet når EL nærmer seg. Men i dag kjenner jeg at jeg er litt øm rundt eggstokkene, spesielt nå på kvelden. De gjør seg vel klar for å slippe egget snart :)
Hadde min fjerde dag med Høy på monitoren. Får se om den viser Max denne gangen. Er bare å håpe og se :) Tempen er grei. Har blitt at jeg har tempet litt senere enn vanlig for mannen sto opp litt senere denne uka. Tempet bare 30-60 min senere enn jeg pleier. Vært utrolig varmt og klamt den siste måneden syns jeg, selv om det har vært litt kaldt og jeg fryser veldig ofte.

Liten oppdatering ang utredning og det at vi er sendt videre til St.Olav. Mannen ringte sykehuset i nabobyen som vi skulle kontakte om brevet, men hun fant det ikke i journalen min. Men det hun mistenker er at det brevet hun på St.Olav hadde sett var et brev som var ferdigskrevet som bare ventet på en leges godkjennelse. Og siden legene har hatt ferie på den avd, så er den jo ikke blitt godkjent enda. Men den ligger klar der oppe, så håper de godkjenner den snart. De åpner i morgen så kanskje vi purrer på de i løpet av uka :)

IMG_6315.jpg

Last edited:
Spennende med utredning!
Blir spennende ja :) Er for så vidt ferdig utredet, men greit å få snakket med noen som er eksperter og jobber med dett hele tiden, og ikke en ny gyn for hver gang vi er inne til oppfølging lokalt og alle mener forskjellig.

Håper det blir litt fortgang der nå. Og det er veldig greit å skulle bli fulgt opp av noen som er eksperter ja.

Venter selv på brev fra sykehus, og det tar jo hundre år nå i disse ferietider. :dead:

Blir spennende ja :) Er for så vidt ferdig utredet, men greit å få snakket med noen som er eksperter og jobber med dett hele tiden, og ikke en ny gyn for hver gang vi er inne til oppfølging lokalt og alle mener forskjellig.
Den ser jeg, greit å bli fulgt opp på den måten.

Håper det blir litt fortgang der nå. Og det er veldig greit å skulle bli fulgt opp av noen som er eksperter ja.

Venter selv på brev fra sykehus, og det tar jo hundre år nå i disse ferietider. :dead:
Håper virkelig det nå :)
Ja tar litt lengre tid nå i sommerferien, men håper brevet snart kommer i postkassa di :) Hvor tilhører du?

PP19 - CD13

Monitoren sier Høy, men var nesten ikke noe strek nr 2 der... EL strimmelen jeg tok var nesten positiv så det nærmer seg. Ble positiv en halv time etter fristen. Så da ser det ut til at jeg får positiv i morgen og på onsdag og at EL er på torsdag. Håper bare monitoren blir enig denne pp også :)
Kjenner jeg er litt øm rundt eggstokkene og litt ilinger. Og ser ut til at EL slimet er på vei :)

IMG_6328.jpg

IMG_6327.JPG

Last edited:
Lykke til! Snart over i den spennende fasen..

Håper virkelig det nå :)
Ja tar litt lengre tid nå i sommerferien, men håper brevet snart kommer i postkassa di :) Hvor tilhører du?

Er lapraskopi jeg venter på i første omgang, da lokalt. Blir vi henvist til ivf derfra blir det st Olav på meg også.

Lykke til nå! :D Håper monitoren sier seg enig med el testene!

Er lapraskopi jeg venter på i første omgang, da lokalt. Blir vi henvist til ivf derfra blir det st Olav på meg også.

Lykke til nå! :D Håper monitoren sier seg enig med el testene!
Lykke til med lap. da :) Håper du kommer fort inn og videre på veien mot hjelp

Takk :) Ja nå må bare monitor være enig, orker ikke mer testing snart :p

PP19 - CD 14

Monitortesten var sterkere i dag, håper den er supersterk i morgen :) EL strimmeltest var positiv i dag så da nærmer EL seg. Blir vel EL på cd16 denne gangen ser det ut til. Tempen går bare opp og opp, så håper den dropper i morgen. Vært veldig varmt og klamt om morgenen selv om det ikke er så varmt ute (Ligger med åpent vindu). Kjenner at det skjer noe mer i eggstokkene også, ilinger og øm.

IMG_6392.jpg

IMG_3904.JPG

FullSizeRender.jpg

Monitortesten er litt sterkere i virkeligheten.

PP19 - CD15

Kjenner jeg er innmari irritert på monitoren i dag... Har lagt alt til rette for at det skulle bli Max på monitoren i dag, og streken ble veldig sterk, nesten like sterk som den andre som alltid er der. Men fikk bare Høy... Tok en test til og satte den inn i monitoren, og det er her jeg ble irritert på denne monitoren. For man kan jo bare teste en gang om dagen etter EL , så monitoren ville ikke lese av ny test :shifty: Og det som er surt er at den nye testen så var strek nr 2 sterkere enn den andre og jeg ville nok fått max :( Bra monitor sånn sett men skulle ønske man kunne teste når man ville og flere tester om man ønsket det. Finnes det noen andre monitorer som man kan det på mon tro? Kunne man det på den gamle monitoren?

Kjente at jeg begynte å stresse når jeg bare fikk høy på monitoren. Men etter å ha sett test nr 2 så vet jeg at den egentlig skal være max, så kjenner jeg slapper litt mer av. Nå kommer monitoren til å blinke de neste 10 dagene... Så jeg må vurdere om jeg skal fortsette teste for å slippe den blinkinga eller om jeg skal prøve å ignorere den :wacky: Skulle vært en innstilling hvor man kunne slå av blinkinga.
Tok også en strimmeltest nå på morgenen og den var super positiv, så dropper å teste i ettermiddag. Hadde ikke testet mer med strimmeltest hadde det stått Max på monitoren.

Tempen gikk litt ned og håper den holder seg der eller går litt mer ned i morgen for så å skyte opp på fredag ;) EL forventet i løpet av morgendagen.

Test nr 1=Høy
IMG_3906.JPG

Øverste test er den som ble Høy, den nederste er den jeg helt sikkert kunne fått max på og som monitoren ikke ville lese av...
IMG_3908.JPG

Teit at det er så mange restriksjoner på den monitoren. Har ingen erfaring med dem så kan ikke svare deg dessverre.
Krysser fingrene for fulltreff denne måneden.

Teit at det er så mange restriksjoner på den monitoren. Har ingen erfaring med dem så kan ikke svare deg dessverre.
Krysser fingrene for fulltreff denne måneden.
Ja syns det var veldig mye restriksjoner. Men håper det er siste pp jeg bruker den denne gangen ;)

PP19 - CD16

Ny monitor test i dag. Hadde igjen store forhåpninger om at den kanskje ble max i dag isteden men det ble den ikke. Men den var sterk strek selv om den ikke var like sterk som strek nr 2 (vises ikke så godt på bilde). Tok en EL-strimmeltest også og den var positiv så da ble det tre dager med positiv test denne pp. Blir spennende å se om tempen går opp i morgen eller lørdag... Er EL i dag eller blir den i morgen? Får bare vente å se og fortsette å legge inn aksjer :) EL-slimet har det vært veldig lite av i dag så tror kanskje EL er i dag.
Har vært veldig øm i livmorområdet i dag, spesielt nå i ettermiddag/kveld. Ubehagelig å sitte med press på magen.
Har kjøpt ananas i dag så jeg er klar dpo dagene :)

IMG_6416.jpg

IMG_3914.JPG IMG_3913.JPG

Last edited:
Back
Topp