Håper virkelig det Det er på tideApril skal være mnd altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det Det er på tideApril skal være mnd altså!
Hun skjønner virkelig ikke at hun ikke er velkommen her altså... Nå har jeg spist meg kvalm og uvel på alt som er Og får nå roe ned og gjøre meg klar for en ny prøverunde og inn i aprilDen tanta altså... Ho burde vite når ho skal holde seg unna [emoji19] Spis deg mer kvalm og unn deg alt du ønsker deg [emoji173] Håper du kommer inn i april [emoji170][emoji173]
Koselig med skuvseng, og gøy å holde på med litt sånt småplukk. Ser vi er nesten helt like i syklusen denne mnd, så blir spennende å følge med her har jeg ingen problemer med å holde meg opptatt, maling, flytting og rydding tar masse tid.PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD3
Håper virkelig TR snart pakker sammen tingene sine og drar. Allerede litt mindre heldigvis.
Men krampene er der. Bruker å kjenne krampene i livmoren (selvfølgelig), men denne gangen har det vært veldig mye rundt eggstokkene. Rare kramper som kjennes litt annerledes ut enn til vanlig når jeg har TR. Er øm og oppblåst. TR har også vært lenger på besøk enn vanlig. Og tenker at det sikkert ble litt annerledes siden jeg ble gravid i mai. Blir litt syklus tull.
Ser frem til at TR drar og når det nærmer seg EL Er fremdeles 12-13 dager til EL, og føler det er sååå lenge til Får holde meg opptatt så går vel tiden fort håper jeg
I dag er det nok en dag med nydelig sommervær. Benytte den til å sole meg, og kanskje pusse på resten av en skuveseng til et fremtidig nurk Får se hva jeg orker i varmen Nesten 23 grader i skyggen bak huset, og i sted var det 28 grader i skyggen på den ene siden av huset. Så det er Syden varme her
Veldig deilig Langtidsvarselet sier flott vær neste uke også, så får bare nyte det når det er her. Håper dere får litt mer finværSå deilig med skikkelig sommervær da. Kan ikke påstå det er det her, men hadde igår ihvertfall.
Krysser fingrene for at dette er måneden.
Får vi se på senga når du er ferdig?
Greit å ha litt småprosjekt på gang Går tiden litt fortere.Koselig med skuvseng, og gøy å holde på med litt sånt småplukk. Ser vi er nesten helt like i syklusen denne mnd, så blir spennende å følge med her har jeg ingen problemer med å holde meg opptatt, maling, flytting og rydding tar masse tid.
Gleder meg til å se. Koselig å pusle med sånne ting.Veldig deilig Langtidsvarselet sier flott vær neste uke også, så får bare nyte det når det er her. Håper dere får litt mer finvær
Det ble ikke noe pussing i dag, får gjøre det neste uke Når den er ferdig så skal jeg legge ut bilde Først pussing og så maling.
Ja, er godt det. Jeg hadde en del småprosjekter utenom strikkinga forrige gang, blant annet sydde jeg skinntrekk til håndtakene til vogna, og holdt på med en uro. Ble ikke ferdig, men plukker det nok frem igjen etter flyttinga. Frem til det har jeg nok av "småplukk" å holde på med April it is!Greit å ha litt småprosjekt på gang Går tiden litt fortere.
Ja vi ligger veldig likt denne mnd Håper vi begge flytter inn i terminforum snart
Lykke til med flytting og alt det andre blir veldig kjekt når man er ferdig.
Så bra at henvisningen har kommet frem og dere er et skritt videre. krysser fingrene!
Veldig bra Kjenner jeg slapper litt mer av og ikke stresser mer med det.Veldig bra at henvisningen har kommet frem å dere er et skritt videre.
Krysser også fingrene for dere.
Går bare bra med meg. Utenom at det er frustrerende å ikke blitt gravid enda Snart EL og da går håpet oppHvordan går det med deg?fått kost deg i finværet (hvis dere enda har det?)?
Hvilken cd er du på nå?denne gangen er det nok gullegget som slipperGår bare bra med meg. Utenom at det er frustrerende å ikke blitt gravid enda Snart EL og da går håpet opp
Har hatt noen fine dager med sol og varmt vær. Fått solt meg litt Noen dager har det vært så varmt at man skulle trodd man var i syden, og det er så deilig
Hvordan går det med deg da?
Er på CD12 i dag, så ons/tors er EL, satser jeg på Ja håper gullegget slipper denne pp, på tide altsåHvilken cd er du på nå?denne gangen er det nok gullegget som slipper
Deilig med fint vær her idag har det pøsregnet og tordnet/lynt noe ille, uff!! Skikkelig innevær... Men jeg gikk på besøk til kusinen min med frøkna, bare for å se noen andre vegger
Ellers går det tålig greit evig trøtt da jeg sover skikkelig dårlig på natt, tar meg alltid en lur når frøkna sover men skal ikke klage, så heldig som jeg er som er blitt gravid
TakkSå bra at det snart er tid for EL og at den kjedelige delen av syklusen snart er overstått Jeg krysser alt jeg har for at det er din tur nå!