Det største ønske

PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD19 - ?dpo

Da har jeg jeg kommet meg i dpo land. Hvor mange dpo får jeg bare vente å se. FF sa at jeg mest sannsynlig hadde EL på torsdag men tempen er litt rar så ikke fått noe kryss enda. Beskjed i dag er "probably not fertile", så det er bare å vente å se :) Tempen i går er jeg litt usikker på. Tok til rett tid men følte meg veldig kald. Vi har gjort vårt så nå er det bare å vente på å begynne testinga og se om det klaffer denne gangen :)

Kjenner en indre ro i dag. Og det er så godt! :happy: Stresser ikke om vi har lagt inn nok aksjer, for det har vi. Stresser ikke med at monitoren ligger å blinker i seks timer fordi jeg ikke fikk max denne gangen, selv om det var veldig nærme at den ble det. Det er lenge siden jeg har følt det sånn :) Så håper at hjelper på med en indre ro og at spiren sitter ❤️

Siden jeg er sikker på at jeg er i dpo land (men ikke vet hvor langt) så kom mannen opp med et glass ananasjuice med isbiter og ananasbiter. Og det var så godt! Så nå skal det ruges :D
Ligger enda så det er en skikkelig daffesøndag :D Må bare nyte at jeg kan ligge lenge å dra meg, for med et lite nurk i hus så blir det nok lite av det når den tid kommer ;) :p

IMG_3932.JPG

IMG_6436.jpg

Last edited:
Heier på egget ❤️

PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD21 - 5DPO

I dag kom endelig krysset i FF og jeg er 5dpo :) Første test blir på søndag, er da 10dpo.
Ingen spesielle symptomer enda, bare litt øm i livmora. Blir noen spennende dager fremover, og håper at en spire setter seg godt fast denne gangen :)
Fikk et skjema fra St.Olav i forrige uke som vi skulle fylle ut med info om oss selv (samme skjema som ble fylt ut når vi startet utredningen), og sendte det opp dit. Så nå er det bare å vente på nytt brev om samtale der oppe. Håper jo vi slipper hjelp til å bli gravid, men veldig greit å vite at vi kan få hjelp hvis ikke vi klarer det selv.

IMG_6446.jpg

PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD21 - 5DPO

I dag kom endelig krysset i FF og jeg er 5dpo :) Første test blir på søndag, er da 10dpo.
Ingen spesielle symptomer enda, bare litt øm i livmora. Blir noen spennende dager fremover, og håper at en spire setter seg godt fast denne gangen :)
Fikk et skjema fra St.Olav i forrige uke som vi skulle fylle ut med info om oss selv (samme skjema som ble fylt ut når vi startet utredningen), og sendte det opp dit. Så nå er det bare å vente på nytt brev om samtale der oppe. Håper jo vi slipper hjelp til å bli gravid, men veldig greit å vite at vi kan få hjelp hvis ikke vi klarer det selv.

Vis vedlegget 230375
Hurra for krysset! :D
Krysser alt jeg har og sender masse babystøv din vei, og håper det hjelper en liten spire å gro! ❤️ ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Bra med indre ro. Digget den drinken din!

Tvitvi. Håper dette er måneden dere lykkes !

Hurra for krysset! :D
Krysser alt jeg har og sender masse babystøv din vei, og håper det hjelper en liten spire å gro! ❤️ ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Takk for masse babystøv! Trenger det ;) ❤️

PP19 - CD23 - 7DPO

Da er det bare 3 dager til testing :)
Fikk et tempdipp i går, under coverline. Festedipp? Kjente at jeg var kald og frøs når jeg tempet. Men i dag skjøt den rett til værs igjen :)

Symptomer:
Begynner å få ømme bryst
Støl nede i livmora
Fikk "vondt"/ubehag i livmora når jeg lo i går kveld
Har vært litt kvalm
Stikninger
Gassy
Trykk på venstre side
Føler meg våt nedentil, men ingen CF når jeg tørker meg etter dobesøk

Tenkte å bake litt i dag for å gjøre noe fornuftig :) Vært våken siden kl 06. Våknet av meg selv, så tempet. Men klarte ikke å sove mer. Sto opp kl 09. Blir vel kanskje en ettermiddagshvil idag, hvis jeg klarer å tvinge kroppen min til det :p

IMG_6457.jpg

Last edited:
Tidspunktet stemmer jo veldig godt med festedipp :) Sammen med de symptomene blir det veldig spennende med test på søndag :)

Tidspunktet stemmer jo veldig godt med festedipp :) Sammen med de symptomene blir det veldig spennende med test på søndag :)
Ja det gjør jo det :) Da jeg ble gravid i mai fikk jeg en lik dipp 4dpo. Håper virkelig på en spire nå!

Last edited:
Oooh, dette har jo blitt skikkelig spennende! :eek: Må de tre dagene til testing og to streker gå fort! :D
Håper de gjør det ;) Dagen i dag har gått fort for jeg har holdt meg opptatt, så håper det fortsetter :)

Back
Topp