Det største ønske

Enig i at den burde være sterkere, men håpet er ikke ute enda. Krysser fingerne.

Hvordan ser den ut tørket? Kan du legge noe ved siden av så det fokuserer bedre? :D
Vet ikke om det ble så mye bedre men legger ved bilde :) Ser streken, men litt vanskelig.

IMG_3985.JPG

Tenker på at hvis jeg er gravid og hcg følger som den gjorde i mai, så skal jeg få hvertfall en positiv test på torsdag.
I mai fikk jeg muligens festedipp på 4dpo, ultrasvak strek 10dpo (regnet den som egentlig negativ) og positiv på 12dpo (tok ikke test 11dpo). Altså 8 dager etter det som kunne vært festedipp fikk jeg positiv strimmeltest.
Denne pp fikk jeg muligens festedipp 6dpo, ultrasvak test 10/11dpo. Og ultrasvak test i dag 12dpo, men fremdeles bare 6 dager etter festedipp.
Bare å smøre meg med tålmodighet selv om jeg skulle ønske testene var klar negativ eller positiv nå :p

IMG_6507.jpg

IMG_6508.jpg

Ser den jo. Håper du bare følger trenden din sånn sett, men at det holder selvfølgelig.
Følger spent med!

PP19 - CD29 - 13DPO

Frustrert over at testene ikke viser noe tydelig enda.
Tok første test på morgenurin. Men var jo så tissatrengt at det var jo ikke så veldig konsentrert da. Så kanskje en antydning til strek.
Tok ny test kl 09 (etter bare tre timer) og ser en strek, selv om den er svak.
Tempen skjøt i været i dag.
Har ikke murringer eller kramper men føles likevel ut som om TR kanskje er på vei.
Skal til kiropraktor i dag, så han får beskjed om å ikke knekke rundt korsryggen (igjen) i tilfelle jeg er gravid. Vet at en liten spire ligger trygt der nede men tar ingen sjanser.
Ny test tror jeg blir på fredag eller lørdag, hvis ikke TR kommer før det.

Kl 06

FullSizeRender.jpg

Kl 09

FullSizeRender.jpg

IMG_6511.jpg

Ikke vanskelig å se streken på den siste der. Er sensitiviteten 10 eller 25?
Og den fine tempen da. Håper inderlig!

Signerer Eskimonika, ser godt streken på den fra kl. 9 [emoji4] håper den bare blir sterkere og sterkere [emoji173]

Veldig spennende! Men det må holde i mål denne gangen.

Er bilde av den siste tatt før eller etter fristen? Det er jo en tydelig, rosa strek der :)

Det er ikke hysterisk å ikke knekke korsryggen, derimot veldig lurt. Det er visst punkter der som kan utløse SA, eller noe. Det anbefales blant annet ikke massasje i 1. trimester og de stedene jeg har sjekket utfører ikke gravid-massasje da heller.

Back
Topp