Det største ønske

Ja, det er det! Finnes også en pakke med 2stk i. Men de er jo mye dyrere enn stripsene sikkert...
Det er de jo, men satser på at det kommer ny tilbudskampanje igjen så da blir det jo litt billigere :)

PP19 - CD30 - 14DPO

Vanskelig å se noe på testen i dag, men syns jeg ser noe.
Tok også en til monitoren. Ser en svak blå strek. Tok en sånn forrige pp også og den var sterkere enn den jeg tok i dag men var jo ikke gravid da. Så selv om det ble en strek nr to der betyr det jo ikke at man er gravid.
Tempen fikk en dropp i dag. Men den var jo veldig høy i går da. Men har ikke den store troa på at det går rett vei.

Vis vedlegget 230847

Vis vedlegget 230846

Vis vedlegget 230845
Synes jeg ser antydning til strek på strimmelen, og ser godt streken på monitortesten :) Tempen er fremdeles godt over coverline da, så håpet er ikke ute :)

Synes jeg ser antydning til strek på strimmelen, og ser godt streken på monitortesten :) Tempen er fremdeles godt over coverline da, så håpet er ikke ute :)
Nei håper er ikke helt ute enda :) Får bare vente å se hva som skjer :)

Streken burde vel ha vært sterkere nå, egentlig :( Det kan være kjemisk, da? Den fra i går er jo veldig tydelig.

Streken burde vel ha vært sterkere nå, egentlig :( Det kan være kjemisk, da? Den fra i går er jo veldig tydelig.
Ja det kan jo hende det er det.
Nå er det bare å vente på hva som skjer. Kjenner på en måte at TR er på vei...

Åja. Tenkte på pluss jeg. Glemte å si det bare tenkte at kanskje det synes litt bedre på en annen, men gjør hva du føler, bare vi som er så spente på dine vegne [emoji7][emoji7]
Mener pluss og digital ukeindikator har samme sensitivitet (25) med mindre det er gjort endringer. Men pluss er vel kjent for skyggestreker.... Jeg fikk positiv ukeindikator med veldig lav hcg.

Ser strekene. Engstelig siden de burde vært sterkere, men man vet jo aldri! Fremdeles håp.

Ser strekene. Engstelig siden de burde vært sterkere, men man vet jo aldri! Fremdeles håp.
Ja syns de skulle vært sterkere hvis det er noe der. Ingen test i morgen, får heller ta en lørdag eller søndag hvis ikke TR har kommet :)

PP19 - CD31 - 15DPO

Tempdropp i dag så da er det bare å vente på at TR skal dukke opp. Kjenner hun lurer litt i kulissene. Syns hun kan bare komme og slutte å dra det ut...
Jeg som hadde sånn god følelse og følte at jeg ikke stresset i det hele tatt denne pp. Mange symptomer også, men de forsvant mot slutten. Eneste jeg sitter igjen med er ømme bryst og kvalme. Og begynnende murringer.
Siden TR ikke er kommet enda så endret FF EL til CD18 istedenfor CD16. Men legger jeg inn TR i dag så endrer den seg tilbake til CD16.
Skal endre tidspunktet når jeg skal bruke monitoren denne gangen, til litt senere på dagen. Kanskje jeg får Max da. Har jo bare fått Max to ganger ut av fem.
I september skal vi opp til St.Olav, så får se hvordan veien videre blir :)

PP20 (pp4 etter tidlig SA) - CD1

Da er det bare å gjøre seg klar på ny pp. PP20 here I come :p
Etter en dag med murringer og kramper av og på, så kom Tanta på besøk nå i kveld. Smertestillende hjelper ikke så mye, så det blir varmeflaske i natt.
Godt å endelig vite hvilken vei det gikk, selv om jeg egentlig visste det mht tempdroppen i dag, og TR følelsene.
Blir noen dager pause fra tempinga nå. Men så er det tilbake igjen til det, silicea og te-drikking. :p

PP20 (pp4 etter tidlig SA) - CD1

Da er det bare å gjøre seg klar på ny pp. PP20 here I come [emoji14]
Etter en dag med murringer og kramper av og på, så kom Tanta på besøk nå i kveld. Smertestillende hjelper ikke så mye, så det blir varmeflaske i natt.
Godt å endelig vite hvilken vei det gikk, selv om jeg egentlig visste det mht tempdroppen i dag, og TR følelsene.
Blir noen dager pause fra tempinga nå. Men så er det tilbake igjen til det, silicea og te-drikking. :p
Denne gangen går det! Heier på deg! [emoji173]

God klem ❤️

Back
Topp