Det største ønske

Jo de blir bedre for hver dag :) Ja nå satser vi på sommerbarn til neste år :)
Husker når jeg begynte, så naiv jeg var at kanskje vi var så heldig å bli gravid med en gang, og kanskje få en baby i nov-16 :wacky: Men vi gir ikke opp, baby skal det bli, på oss alle :Heartred

Veldig greit å få ordnet litt hjemme. Første hjemme-ferien vi har hatt siden vi giftet oss, så det blir litt annerledes enn å ligge ved bassenget på ei øy i Hellas :p
Hehe, en liten forskjell ja!
Men tenk så deilig følelse å få gjort noe av alt man har tenkt på.

Sånn naiv har jeg også vært en gang.... innbilte meg at det skulle kunne gå å få to barn sånn kjapt... prøver forsone meg med at den drømmen nok ryker.

Hehe, en liten forskjell ja!
Men tenk så deilig følelse å få gjort noe av alt man har tenkt på.

Sånn naiv har jeg også vært en gang.... innbilte meg at det skulle kunne gå å få to barn sånn kjapt... prøver forsone meg med at den drømmen nok ryker.
Bitteliten forskjell :p

Skal bli veldig godt å få gjort litt i huset. Har bodd her tre år og har ikke fått flyttet helt inn enda, så skal bli godt å få gjort mye ferdig, eller kommet i gang hvertfall. Så får heller ta en ferie litt senere i høst.

Høres ut som en god plan.
Den listen over ting en skal gjøre blir fort veldig lang så godt å få tatt noe av det.

Høres ut som en god plan.
Den listen over ting en skal gjøre blir fort veldig lang så godt å få tatt noe av det.
Den er veldig lang :p Men må begynne en plass. Så har gjort litt i hagen i går og i dag, så vi har startet så vidt :)

PP20 (PP4 etter SA) - CD11

Da nærmer forhåpentlig EL seg :) Har hatt høy på monitoren de siste to dagene, og blir spennende om og når den får max :) EL ikke forventet før 1.-2. sep, noen dager igjen men nærmer seg fort :) EL slimet kom i dag. Har kjent at eggstokkene har jobbet litt de siste dagen, gjør seg klar for forhåpentlig gullegget ;)
Har ikke drukket salvie te hver dag, men tar det litt som det kommer. Tar silicea kapsler hver dag.

Vi har planer om å forenkle hagen litt. Så i går fjernet vi to tujaer og klatreplanter som hadde viklet seg inn i hverandre og rundt støtten de hadde. Kjenner jeg er litt stiv og støl i dag :p Første tujaen vi begynte å sage i så ble mannen sliten etter å ha sagd noen stammer, så jeg tok over men ble fort sliten jeg også. Tenkte at jeg er så ute av form at jeg ikke klarer det?? Ble svimmel/fikk anfallsfølelse og måtte inn å legg meg. Mannen kjente ut som han hadde spiker i lungene. Mannen søkte da på det store internett, og fant ut at tujaen er faktisk litt giftig. Tror ikke den går under giftige busker/trær, men når man begynner å sage i den så er det noe der som gjør at vi blir dårlige. Så de symptomene vi fikk var typisk å få når man sagde sånne busker. Så når tuja nr 2 ble sagd så hadde mannen på seg gassmaske og vernebriller, og det hjalp. Er bare glad vi ikke ble enda dårligere og at de nå er fjernet :) Vil ikke gjøre for mye denne uka siden EL er forventet, men greit å være i litt mer bevegelse :)

Ser kanskje ut til at EL kommer tidligere?? Tok akkurat en test og EL strimmeltesten er nesten positiv allerede :wideyed: Og ser at monitortesten har en bittelitt sterkere strek nr to. Ca 4.5 timer siden siste dobesøk og ikke drukket noe. Kanskje EL kommer tidligere??? Får bare se hvordan testene og tempen blir :)

IMG_6605.jpg

IMG_4042.JPG

FullSizeRender.jpg

Last edited:
Oi! Så dramatisk det var å fjerne tuja! :eek: Enda godt mannen din fikk på seg verneutstyr til nr. 2!

Skulle så gjerne ha ønsket jeg hadde bare bittelitt overskudd til noe som helst ute i hagen, men det får evt. bli neste år. :) Glad jeg rakk å plante alt før jeg ble dårlig, men hagen har fått altfor lite stell og kjærlighet i år...

Håper dere får koset dere med staycation, veldig godt det også og få pleiet hverandre og heimen. :Heartred

Måtte gullegget slippe i disse dager - tvitvi! :hello2

Oi! Så dramatisk det var å fjerne tuja! :eek: Enda godt mannen din fikk på seg verneutstyr til nr. 2!

Skulle så gjerne ha ønsket jeg hadde bare bittelitt overskudd til noe som helst ute i hagen, men det får evt. bli neste år. :) Glad jeg rakk å plante alt før jeg ble dårlig, men hagen har fått altfor lite stell og kjærlighet i år...

Håper dere får koset dere med staycation, veldig godt det også og få pleiet hverandre og heimen. :Heartred

Måtte gullegget slippe i disse dager - tvitvi! :hello2
Ja var ikke noe kjekt å oppleve det, men gikk heldigvis bra :)

Hagen din får vente ;) nå må du ta vare på deg selv og den lille spiren ❤️ Men bra du rakk å gjøre litt da.

Vi skal nok få kost oss. Arbeid og nyte tiden sammen. Skal bli godt å få litt ting på plass. Blir tur til Tr.heim og St.Olav i siste ferieuke, så får kommet oss litt bort selv om det bare er et par dager :)

Takk :) Håper virkelig gullegget slippes snart :)

PP20 - CD12

Allerede positiv el-test og max på monitoren :wideyed: Det var jo vel tidlig. Nesten positiv el test i går, så tenkte nok at det ble positiv i dag, men ikke at monitoren skulle vise max.... Ser ut til at syklusen blir kortere denne gangen, hvertfall tidligere EL. Blir spennende å se om det faktisk stemmer, for tester med monitor på ettermiddag i stedenfor morgen. Blir å teste med strimler i tillegg fremover til jeg får negativ test. Til vanlig stopper jeg med strimler når jeg får max, men usikker denne gangen...
Fin og lav temp.

IMG_6615.jpg

Etter bare et par sekunder, allerede sterk strek

IMG_4044.JPG

Før tiden utløp men ingen tvil :)

IMG_4045.JPG

Monitoren ligger en dag bak

IMG_4048.JPG

IMG_4047.JPG

Hamstret tester i helga, på tilbud :) Vet de pluss testene kan være litt rar (skyggestrek) men greit å prøve noe annet i tillegg også :)

IMG_4046.JPG

Satser på at det er gullegget som slipper nå!

Så bra med tidligere el! Krysser fingrene :)
Veldig bra, men veldig uventet :) Sist jeg hadde EL på CD13 (hvis EL kommer i morgen da) var i desember. Så er jo blitt vant til at den kommer på CD15-17.

Hurra for EL, max på monitoren og masse tester :D
Takk :) Satser stort på mai baby ;)
Så stort g-testelager som jeg har nå har jeg aldri hatt før. Farlig å handle på salg :p

PP20 - CD13

Fremdeles max på monitoren, men man får jo alltid max to dager. Men strek nr to som var så sterk i går, er mye svakere i dag.
EL strimmeltesten er positiv, men tok lenger tid å få det frem i dag enn i går.
Fremdeles lav og stabil temp. Tror EL er i dag eller senest i morgen.
Litt EL slim i dag, men mye mindre enn i går.
Litt kvalm nå på kvelden.

IMG_6621.jpg

FullSizeRender.jpg

FullSizeRender.jpg

Håper dette er måneden!

Back
Topp