Det største ønske

Synes plutselig dagene frem til du skal teste gikk fryktelig sakte...
De går veeeldig sakte... :wacky: Skulle ønske jeg var 10dpo allerede. Men skal holde meg til søndag, bare en halv uke igjen :p

De går veeeldig sakte... :wacky: Skulle ønske jeg var 10dpo allerede. Men skal holde meg til søndag, bare en halv uke igjen :p
Optimisten!
imponert over at du klarer vente så lenge. Begynner gjerne 8 dpo jeg. Har på det verste begynt 6 dpo..

Jeg er spent på dine vegne! Krysser alle fingre for at dette er pp som går hele veien:)

Optimisten!
imponert over at du klarer vente så lenge. Begynner gjerne 8 dpo jeg. Har på det verste begynt 6 dpo..
Hehe må være litt optimist ;)
Har vel tenkt at 10dpo er sånn midt på treet på testing. Er den negativ så er fremdeles håpet ikke borte. Tror jeg testet en gang på 8dpo, men da var den selvfølgelig blenda :D

PP20 (pp4 etter tidlig SA) - CD20 - 6DPO

Ikke kjent så mye symptomer denne pp.
Hatt litt halsbrann
Ømme bryst
Litt uggen, hvis jeg står for lenge
Litt stikninger
Det ene kneet som jeg bruker å få vondt i når TR nærmer seg har det vært vondt i siden TR, så kan ikke ta med det symptomet når IKM nærmer seg for om det gikk eller ikke denne pp.

Tempen er som en liten skakkjørt trapp :p Håpet på et festedipp, men kanskje det kommer senere eller ikke. Ikke at det er ensbetydende om man er gravid eller ei, om man får det tempdippet eller ikke.

IMG_6674.jpg

Har vært i veldig mye aktivitet den siste uken. Mer enn normalt. I går var jeg så trøtt at jeg sov nesten to timer sent på ettermiddagen :sleep002 Og det var så godt :) Så gikk jeg ut og hjalp mannen med å legge gulv i boden. Nå i dag har jeg pakket litt av stua for vi skal male den og legge nytt gulv. Forarbeid tar tid :p Siden helsa ikke er på topp så blir det litt nå og litt da.

Er tempen litt annerledes enn den pleier eller er det bare meg? :)
Har du orden på tempekurven min du altså?? ;)
Skal ordne en sånn overlay så får se :)

Overlay de siste fire EL

IMG_6675.jpg

Overlay fra den pp jeg ble gravid

IMG_6676.jpg

Haha, nei. Jeg bare mente å huske at den ikke pleide å være "trapp" :hilarious: Håper den fortsetter sånn, da :D
Begynte å lure :D Nei den har ikke brukt å være noen trapp. Men to av dagene tempet jeg til feil tid så den kunne jo fort ha sett litt annerledes ut.
Ja den værsågod å holde seg der oppe altså.

Hehe må være litt optimist ;)
Har vel tenkt at 10dpo er sånn midt på treet på testing. Er den negativ så er fremdeles håpet ikke borte. Tror jeg testet en gang på 8dpo, men da var den selvfølgelig blenda :D
Rart det gitt.
Det skal jo endel til for å kunne se streker så tidlig. Selv når det fester seg tidlig.

PP20 - CD21 - 7DPO

I dag kom et tempdropp. Kanskje festedipp? Men var også veldig kald når jeg våknet for å tempe (lå vel uten dyna) så vet ikke hvor reelt det er :)
Akkurat nå ingen spesielle symptomer utenom ømme bryst.

3dager til første test ryker :D

IMG_6682.jpg

DPO-land altså... Følger liksom ikke vanlig GMT i det landet der, egen tidsberegning, type SLOW... :hungover:

Tvi tvi! :gen014
Ja her er det egen tidsregning vi er med i ;)

Back
Topp