De går veeeldig sakte... Skulle ønske jeg var 10dpo allerede. Men skal holde meg til søndag, bare en halv uke igjenSynes plutselig dagene frem til du skal teste gikk fryktelig sakte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De går veeeldig sakte... Skulle ønske jeg var 10dpo allerede. Men skal holde meg til søndag, bare en halv uke igjenSynes plutselig dagene frem til du skal teste gikk fryktelig sakte...
Optimisten!De går veeeldig sakte... Skulle ønske jeg var 10dpo allerede. Men skal holde meg til søndag, bare en halv uke igjen
Hehe må være litt optimistOptimisten!
imponert over at du klarer vente så lenge. Begynner gjerne 8 dpo jeg. Har på det verste begynt 6 dpo..
Tusen takkJeg er spent på dine vegne! Krysser alle fingre for at dette er pp som går hele veien
Optimisten!
imponert over at du klarer vente så lenge. Begynner gjerne 8 dpo jeg. Har på det verste begynt 6 dpo..
Har du orden på tempekurven min du altså??Er tempen litt annerledes enn den pleier eller er det bare meg?
Har du orden på tempekurven min du altså??
Skal ordne en sånn overlay så får se
Begynte å lure Nei den har ikke brukt å være noen trapp. Men to av dagene tempet jeg til feil tid så den kunne jo fort ha sett litt annerledes ut.Haha, nei. Jeg bare mente å huske at den ikke pleide å være "trapp" Håper den fortsetter sånn, da
Rart det gitt.Hehe må være litt optimist
Har vel tenkt at 10dpo er sånn midt på treet på testing. Er den negativ så er fremdeles håpet ikke borte. Tror jeg testet en gang på 8dpo, men da var den selvfølgelig blenda
Ja her er det egen tidsregning vi er med iDPO-land altså... Følger liksom ikke vanlig GMT i det landet der, egen tidsberegning, type SLOW...
Tvi tvi!