Det største ønske

Å nei! :( Får håpe at St. Olavs blir veien å gå for å nå målet, dem er veldig hyggelige på F-klinikken. :) Kos deg som best de dagene her, spis masse lakrisis, morrpølse og det som er! ❤️

Den så jeg virkelig ikke komme.
Så utrolig leit! Håper St Olavs kan føre med seg noe bra. Må jo snart være deres tur!
Stor klem
Så ikke den komme jeg heller. Trodde ikke at det skulle ende sånn så tidlig hvertfall.
Takk ❤️ klem

Å nei! :( Får håpe at St. Olavs blir veien å gå for å nå målet, dem er veldig hyggelige på F-klinikken. :) Kos deg som best de dagene her, spis masse lakrisis, morrpølse og det som er! ❤️
Skal kose meg masse nå ja :) ❤️
Må kanskje stå klar hvis isbilen kommer i morgen og kjøpe lakrisis ;)

Så ikke den komme jeg heller. Trodde ikke at det skulle ende sånn så tidlig hvertfall.
Takk ❤️ klem
Nei, kjenner følelsen. Jeg hadde plutselig mindre enn 9 dagers lutealfase første hele syklusen min på Prednisolon og ble helt tatt på senga av det. Var heldigvis bare den ene gangen ser det ut som

Nei, kjenner følelsen. Jeg hadde plutselig mindre enn 9 dagers lutealfase første hele syklusen min på Prednisolon og ble helt tatt på senga av det. Var heldigvis bare den ene gangen ser det ut som
Håper det er et sånn engangstilfelle her også. At kroppen ikke begynner å tulle noe nå.

Tusen takk for alle gode klemmer :Heartbigred

Den dumme tanta er ikke å stole på altså. Først så titter hun bare innom kl 10 for å ødelegge håpet jeg hadde om at det klaffet. Så forsvant hun igjen. Og da får man jo et håp om at det klaffet likevel. Ingen murringer og kramper. Helt fin. Var jo veldig aktiv i går, og mye å gjøre, så kanskje det bare kom en liten uskyldig blødning pga det tenker man jo da. Men nei da... KL 21 så begynner krampene forsiktig å komme, og nå er de kommet for fullt og ingen håp igjen. Ingen tårer er felt denne gangen. Kanskje det er fordi det kom så brått på eller fordi jeg er så sliten. Nå er det bare å se fremover. Forhåpentligvis tar snart en spire å fester seg godt og blir til termin :) :Heartred

Æsj det var jo ikke dette som skulle skje, dumme tante rød! :sad015
Men jeg er sikker på at du blir mamma en dag, og for hver dag som går er du nærmere målet♡
Klem

Den dumme tanta er ikke å stole på altså. Først så titter hun bare innom kl 10 for å ødelegge håpet jeg hadde om at det klaffet. Så forsvant hun igjen. Og da får man jo et håp om at det klaffet likevel. Ingen murringer og kramper. Helt fin. Var jo veldig aktiv i går, og mye å gjøre, så kanskje det bare kom en liten uskyldig blødning pga det tenker man jo da. Men nei da... KL 21 så begynner krampene forsiktig å komme, og nå er de kommet for fullt og ingen håp igjen. Ingen tårer er felt denne gangen. Kanskje det er fordi det kom så brått på eller fordi jeg er så sliten. Nå er det bare å se fremover. Forhåpentligvis tar snart en spire å fester seg godt og blir til termin :) :Heartred

Føler med deg <3 Fikk rar mensen, nesten ingenting i 2 dager, deretter så mye at jeg måtte bruke en bind og deretter bare vannete mensen i så liten mengde at det holdt å gå på do og vaske meg noen få ganger daglig. Nå er jeg ferdig med det for ca 4 dager siden, likevel tok jeg en g-test. Blir så usikker. Ikke kan man bruke smertestillende, ikke ditt og ikke datt også er det ingenting :/

Men det positive er vel at når man minst venter det så vil det skje, inntil da kan man kanskje gjøre unna det man nå :)

Lykke til med utredning. Er under utredning selv og snart skal gubben innen denne måned før vi kan få kommet oss videre.

Dumme TR, vi får håpe på lykkeligere omstendigheter i uke 41 :)

Så leit at det ikke ble noen spire denne gangen heller og at TR kom så brått på :(

Jeg må si jeg er imponert over optimismen din! :) Det kommer til å ordne seg til slutt ❤️

Lykke til i dag! :)

Hvordan har det gått?

Back
Topp