Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke den komme jeg heller. Trodde ikke at det skulle ende sånn så tidlig hvertfall.Den så jeg virkelig ikke komme.
Så utrolig leit! Håper St Olavs kan føre med seg noe bra. Må jo snart være deres tur!
Stor klem
Skal kose meg masse nå jaÅ nei! Får håpe at St. Olavs blir veien å gå for å nå målet, dem er veldig hyggelige på F-klinikken. Kos deg som best de dagene her, spis masse lakrisis, morrpølse og det som er!
Skal kose meg masse nå ja
Må kanskje stå klar hvis isbilen kommer i morgen og kjøpe lakrisis
Nei, kjenner følelsen. Jeg hadde plutselig mindre enn 9 dagers lutealfase første hele syklusen min på Prednisolon og ble helt tatt på senga av det. Var heldigvis bare den ene gangen ser det ut somSå ikke den komme jeg heller. Trodde ikke at det skulle ende sånn så tidlig hvertfall.
Takk klem
Håper det er et sånn engangstilfelle her også. At kroppen ikke begynner å tulle noe nå.Nei, kjenner følelsen. Jeg hadde plutselig mindre enn 9 dagers lutealfase første hele syklusen min på Prednisolon og ble helt tatt på senga av det. Var heldigvis bare den ene gangen ser det ut som
Det skal jeg gjøreHeldig du som har isbilen kjørende forbi! Kos deg og nyt.
Den dumme tanta er ikke å stole på altså. Først så titter hun bare innom kl 10 for å ødelegge håpet jeg hadde om at det klaffet. Så forsvant hun igjen. Og da får man jo et håp om at det klaffet likevel. Ingen murringer og kramper. Helt fin. Var jo veldig aktiv i går, og mye å gjøre, så kanskje det bare kom en liten uskyldig blødning pga det tenker man jo da. Men nei da... KL 21 så begynner krampene forsiktig å komme, og nå er de kommet for fullt og ingen håp igjen. Ingen tårer er felt denne gangen. Kanskje det er fordi det kom så brått på eller fordi jeg er så sliten. Nå er det bare å se fremover. Forhåpentligvis tar snart en spire å fester seg godt og blir til termin
Håper det!Håper det er et sånn engangstilfelle her også. At kroppen ikke begynner å tulle noe nå.