Det største ønske

PP18 (PP2 etter tidlig SA) - CD16

Er så glad og håpefull i dag :) I dag fikk jeg Max på monitoren!!! :happy093
Fikk Max for første gang da jeg ble gravid for to pp siden, så det gir meg et håp om at det samme skal skje denne gangen :rolleyes: Så at streken var veldig sterk før jeg satte pinnen inn i monitoren.
Kjenner litt mer og lengre ilinger i eggstokken i dag, den venstre. I går var det bittelitt på begge sidene.
Tempen er lav enda, og forventer den er sånn i morgen også med hopp på torsdag for at EL er i morgen. Et par dager forsinket bare :p
Tror nok jeg dropper EL strimmeltest i dag, ikke nødvendig når jeg har fått max på monitoren. Og godt var det at monitoren "virket" denne gangen, så slipper jeg å drasse med meg den når vi reiser bort i helga.

I morgen har jeg time til samtale med gyn mht utredningen, og vi skal snakke om jeg skal gjennom en laparoskopi eller ikke i august. Håper jeg er gravid denne pp og spiren sitter hele veien så jeg slipper det :)

IMG_6259.jpg
IMG_6705.JPG
IMG_6706.JPG

Håper det blir full klaff denne pp, og en spire som kliper seg godt fast! :Heartred

Takk alle sammen :Heartred Håper vi alle snart kan flyttes inn i terminforum :Heartred

Flinke monitoren!!!! [emoji173]️ nå skal det bli baby som sitter!!

Back
Topp