Det største ønske

Helt utrolig at du ikke møter større forståelse. Jeg har også vært gravid..to ganger.. men han nølte ikke et sekund med å henvise meg. Nå er det riktignok nesten 9 mnd siden forrige gang jeg ble gravid og jeg har ikke alltid el men alikevel. De burde tatt hensyn til alderen din og det at du faktisk har prøvd ganske lenge nå....nei man er som andre skriver over her veldig prisgitt den gynekologen man går til... syns det er synd!

Ok, skjønner. Hva er aldersgrensen på IVF?
Offentlig er det 38 år. Privat er det høyere, så kanskje vi må innom der til slutt. Men håper spiren sitter snart :) Med eller uten hjelp :)

Helt utrolig at du ikke møter større forståelse. Jeg har også vært gravid..to ganger.. men han nølte ikke et sekund med å henvise meg. Nå er det riktignok nesten 9 mnd siden forrige gang jeg ble gravid og jeg har ikke alltid el men alikevel. De burde tatt hensyn til alderen din og det at du faktisk har prøvd ganske lenge nå....nei man er som andre skriver over her veldig prisgitt den gynekologen man går til... syns det er synd!
Takk :Heartred Veldig synd at det skal være sånn. Syns også det er synd at jeg ikke får én gyn å forholde meg til, blir så oppstykket på en måte. Men håper at brevet han sender oppover blir tatt på alvor der oppe (det tror jeg altså, spørs jo selvfølgelig hvordan han formulerer brevet). Hvis ikke ringer vi gyn nr to vi var til og får han til å skrive et brev. For han sa at IVF var eneste veien for meg.

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD21 - 5DPO

I dag fikk jeg en tempdropp på 0.22, fremdeles over coverline. Men kanskje en festedipp??
Symptomer i dag:
Halsbrann
Kvalm
Trykk og ilinger i livmorområdet og ut i lysken
Ømme/sensitive nipler
Litt gassy
Veldig sliten
Trøtt
Vært på do altfor mange ganger i dag

(De tre siste symptomene kan også være fordi jeg har gjort mye i helga, hovne ben, og det må jo tømmes)
Vært daff i dag og bare slappet av. Ligget mye på sofaen/godstolen.
Hadde min siste porsjon med ananas i dag. Jeg som elsker det, men isteden for å kose meg med det så spiste jeg det bare fordi at jeg "måtte". Ingenting som frister.

IMG_6284.jpg

Last edited:
Spennende med tempdipp i dag, håper det er festedipp! Symptomene sammenfaller veldig med mine, men mine kom ikke før ca 8 dpo. Krysser fingrene!

Spennende med tempdipp i dag, håper det er festedipp! Symptomene sammenfaller veldig med mine, men mine kom ikke før ca 8 dpo. Krysser fingrene!
Takk :) Håper jeg kan flytte inn i mars forumet med deg ;)

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD22 - 6DPO

Tempen spratt rett i været i dag :)
Dagens symptomer:
Sensitive nipler
Litt kvalm
Gassy
Ilinger som er "lange og sterke"
Kjent litt ilinger i lyskene og i det ene låret
Gråt litt lett i dag (en gang), noe som man ikke trenger å gråte av, litt sensitiv altså :p

Sov veldig godt i natt, tror kroppen trengte det virkelig. Så våknet litt for sent til å tempe til rett tid, men det var ikke mange minuttene unna. Formen er bedre i dag, ikke like trøtt som i går. Kjenner jeg har fått litt energi selv om jeg er litt sliten. Så har noen prosjekt på gang/skal begynne på. Men skal ikke gjøre for mye om gangen og heller porsjonere det ut litt :)

Spennende symtomer!!! Jeg håper så veldig for deg minime80!! Gleder meg til du skal teste:-)

Spennende!
Ikke mange dagene til testing nå!

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD23 - 7DPO

Tempen er fin og høy fremdeles, over 37... Men våknet varm og klam i morges.
Her er det nå nedtelling til testing, bare, 2.5 dager til. Lørdags morgen ryker første test. Er da 10dpo, så ikke sikkert det er noen strek der, men vet at det ikke trenger å bety noe.

Symptomer i dag:
Trøtt
Sliten
Mer kvalm
Litt halsbrann
Vondt i korsryggen
Sensitive nipler
Kjenner en strekk ved den ene lysken når jeg ligger
Kjenner ilinger i begge lyskene nedover til øverst på lårene.

Stor sannsynlighet at jeg leser for mye inn i disse symptomene :p Noen ganger så merker man jo mange symptomer som ikke trenger å bety noe, for man leter jo etter tegn på en graviditet, og da forsterkes symptomene. Men håper jo at det er en (to) spire(r) som har tatt bolig i meg nå ;)
Blir en spennende dag på lørdag :)

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD23 - 7DPO

Tempen er fin og høy fremdeles, over 37... Men våknet varm og klam i morges.
Her er det nå nedtelling til testing, bare, 2.5 dager til. Lørdags morgen ryker første test. Er da 10dpo, så ikke sikkert det er noen strek der, men vet at det ikke trenger å bety noe.

Symptomer i dag:
Trøtt
Sliten
Mer kvalm
Litt halsbrann
Vondt i korsryggen
Sensitive nipler
Kjenner en strekk ved den ene lysken når jeg ligger
Kjenner ilinger i begge lyskene nedover til øverst på lårene.

Stor sannsynlighet at jeg leser for mye inn i disse symptomene [emoji14] Noen ganger så merker man jo mange symptomer som ikke trenger å bety noe, for man leter jo etter tegn på en graviditet, og da forsterkes symptomene. Men håper jo at det er en (to) spire(r) som har tatt bolig i meg nå ;)
Blir en spennende dag på lørdag :)
Ååh. Spennende [emoji173] ja!! La det være to stk :D

Gleder meg! Da vet jeg hva det første jeg skal gjøre på lørdag er ja!! [emoji106]

Back
Topp