Det største ønske

PP18 - CD25 - 8DPO

Tempen droppet noe veldig i dag, veldig nært coverline. Festedipp?? Kan man ha flere festedipper? Følte meg kald når jeg skulle tempe, og ingen varme i huden. Alt for tidlig for en dropp før TR, så det kan ikke være det. Nå må tempen bare gå opp og holde seg der :)
Nå i ettermiddag/kveld så kjenner jeg mer og sterkere ilinger i lyskene og nedover lårene. Føler meg litt stiv der på en måte. Og pulserende punkt-ilinger.
Bare 1.5 dager til første test ryker :)

Symptomer:
Ilinger
Sensitive nipler
Begynner å få ømme bryst
Litt kvalm
Trøtt

IMG_6297.jpg

Denne månedens temp og fra den måneden jeg ble gravid. Ikke helt like men like mye opp og ned så langt.

IMG_6298.jpg

PP18 - CD25 - 8DPO

Tempen droppet noe veldig i dag, veldig nært coverline. Festedipp?? Kan man ha flere festedipper? Følte meg kald når jeg skulle tempe, og ingen varme i huden. Alt for tidlig for en dropp før TR, så det kan ikke være det. Nå må tempen bare gå opp og holde seg der :)
Nå i ettermiddag/kveld så kjenner jeg mer og sterkere ilinger i lyskene og nedover lårene. Føler meg litt stiv der på en måte. Og pulserende punkt-ilinger.
Bare 1.5 dager til første test ryker :)

Symptomer:
Ilinger
Sensitive nipler
Begynner å få ømme bryst
Litt kvalm
Trøtt

Vis vedlegget 229216

Denne månedens temp og fra den måneden jeg ble gravid. Ikke helt like men like mye opp og ned så langt.

Vis vedlegget 229217
Spennende!! Festedipp er jo egentlig bare hormoner som overstyrer tempen. Når et egg implanteres så må kroppen produsere mer hormoner. Når østrogenet hopper så dipper tempen før progesteronet også hopper og øker tempen igjen. Noen ganger så kan man se dette på en temp om østrogenet stiger rundt den tiden man temper.
Så ja, mulig med fler :)

Gleder meg til å se testen din på lørdag :D

Spennende!! Festedipp er jo egentlig bare hormoner som overstyrer tempen. Når et egg implanteres så må kroppen produsere mer hormoner. Når østrogenet hopper så dipper tempen før progesteronet også hopper og øker tempen igjen. Noen ganger så kan man se dette på en temp om østrogenet stiger rundt den tiden man temper.
Så ja, mulig med fler :)

Gleder meg til å se testen din på lørdag :D
Takk for info :)
Tempen skjøt i været i dag. Blir spennende å se temp og test i morgen. Kjenner at håpet har overtatt fornuften, og at den er litt for stor. Og da er jo veien ned veldig lang. Så blir noen spennende dager fremover :)

Krysser fingerne!

PP18 - CD27 - 10DPO

Ikke så mye å skryte av på de testene. Syns jeg kanskje kan skimte noe men egentlig så tror jeg ikke det er noe strek. Er vel bare ønskestrek. På den monitortesten syns jeg at jeg så det litt bedre, men veldig usikker. Ikke så enkelt å få noe så svakt på bildet heller (hvis det er noe). Fremdeles tidlig. Neste test blir i morgen tenker jeg :)

IMG_6839.JPG
IMG_6840.JPG
IMG_6307.jpg

Ser svakt på begge :)
Håper på enda sterke test snart!!! [emoji173]️

Ser også svakt på begge. Håper de blir sterkere utover

Back
Topp