Det største ønske

Ikke de store nyhetene i dag. Strimmeltesten var negativ (tror jeg) og ser noe ultrasvakt på monitortesten. Men nyrene har jobbet på høygir i natt :p så urinen var ikke konsentrert i det hele tatt. Så tenker at de testene jeg tok kl 07 ikke var reelle. Skal kanskje ta en test i kveld i stede. Drikke lite utover dagen.
Men med så svake/blenda tester så har de fått meg ned litt på jorda, og håpet begynner å svinne bittelitt. Men det er bare bra, da blir ikke fallhøyden så stor. Men gir ikke opp håpet helt enda :) Med de stikningene og ilingene så må det jo være noe der ;)

Så kjedelig at det ikke kom noe klart svar nå, men jeg håper og krysser for at det er noe der. :D Hvordan ser tempen ut da?

Så kjedelig at det ikke kom noe klart svar nå, men jeg håper og krysser for at det er noe der. :D Hvordan ser tempen ut da?
Tempen var høy og fin. Er så mye varm og kald de siste dagene, håper det er et godt tegn ;)

Godt tegn at tempen holder seg høy :) Blir spennende med ny test på konsentrert urin i kveld :):)

Ikke de store nyhetene i dag. Strimmeltesten var negativ (tror jeg) og ser noe ultrasvakt på monitortesten. Men nyrene har jobbet på høygir i natt :p så urinen var ikke konsentrert i det hele tatt. Så tenker at de testene jeg tok kl 07 ikke var reelle. Skal kanskje ta en test i kveld i stede. Drikke lite utover dagen.
Men med så svake/blenda tester så har de fått meg ned litt på jorda, og håpet begynner å svinne bittelitt. Men det er bare bra, da blir ikke fallhøyden så stor. Men gir ikke opp håpet helt enda :) Med de stikningene og ilingene så må det jo være noe der ;)

Så kjedelig! Det er alltid håp så lenge tempen er høy og tanta ikke har kommet men det er sikkert lurt å senke forhåpningene :)

Men bilde er obligatorisk uansett, da ;)

Her kommer de obligatoriske bildene av testene i kveld ;)
Ser egentlig ganske så blenda ut...

Tidligtester fra tostreker.no

IMG_6855.JPG

Tidligtester fra MakeSure
IMG_6856.JPG

Tempen så langt

IMG_6311.jpg
IMG_6312.jpg

Jeg tror ikke jeg ser noe, men er sykt spent på tempen - og test!! - i morgen! Tempen bør jo gå ned i morgen hvis det er kjørt?

Jeg tror ikke jeg ser noe, men er sykt spent på tempen - og test!! - i morgen! Tempen bør jo gå ned i morgen hvis det er kjørt?
Ser ikke noe jeg heller egentlig, bare hvis jeg legger godviljen til så er det mulig noe der. Syns jeg ser noe nå når de er tørket helt. Går tempen ned i morgen så er løpet kjørt føler jeg. Men den har også vært høy helt til dagen med TR tidligere så ingenting er sikkert. Så spent på hvordan testene og temp blir i morgen :)

Nope ikke som jeg ser... Ser kanskje noe på monitor testen i dag, men det var ikke på morgenurin og bare etter å ha holdt meg i fire timer. (nyrene har jobbet litt på høygir i natt også...)

Ååh. Tror kaaaanskje jeg ser noe, men ser liksom bare halve streken =/
Ikke så mye å se egentlig. Tror nok ikke det gikk denne måneden. Så får prøve på aprilbaby ;)

PP18 - CD27 - 12DPO

Tok en strimmeltest i dag kl 07, syns jeg kanskje skimter noe på den men tror egentlig ikke det... Siden nyrene hadde jobbet litt ekstra i natt også :p så tok jeg monitortest og ny strimmeltest kl 11. Syns jeg ser noe på monitortesten men ikke noe på strimmeltesten. Så tror nok ikke det har gått rett vei denne gangen. Men ingenting er over helt enda :) IKM i morgen.
Tempen gikk litt ned men høy fremdeles. Tempdropp på torsdag, festedipp?? Sent så da tar det kanskje litt tid før hcg kommer? Hvis det er en spire der selvfølgelig... Den pp jeg ble gravid var festedipp mest sannsynlig på dag 4.

Test tatt kl 7.

IMG_6862.JPG

Tester tatt kl 11

IMG_6869.JPG
IMG_6868.JPG

IMG_6322.jpg

Back
Topp