Kan ikke gjøre annet enn det, men håper masse på at du holder deg der inneVil gjerne ha deg inn!
Ikke trygg på å få forbli der selv, men må bare ta en dag av gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke gjøre annet enn det, men håper masse på at du holder deg der inneVil gjerne ha deg inn!
Ikke trygg på å få forbli der selv, men må bare ta en dag av gangen.
Takk. Håper du kommer inn om noen dager.Kan ikke gjøre annet enn det, men håper masse på at du holder deg der inne
Har ikke så mange testene igjen heller, så vil ikke bruke opp alle på en gang så det blir en om dagen foreløpig Men med de strekkfølelsene i lysken og i området rundt, så blir det rart hvis det ikke er noe... Da lurer jeg veldig på hva det er som skjer der nede Spennende med ny test i morgen.Takk. Håper du kommer inn om noen dager.
Fryktelig spennende med sånne svake tester og det å vite at man må (bør) vente en hel dag med å teste igjen..
Krysser fingerne!Har ikke så mange testene igjen heller, så vil ikke bruke opp alle på en gang så det blir en om dagen foreløpig Men med de strekkfølelsene i lysken og i området rundt, så blir det rart hvis det ikke er noe... Da lurer jeg veldig på hva det er som skjer der nede Spennende med ny test i morgen.
Ja det gir meg et lite håpKrysser fingerne!
Spennende med strekking og styr da.
Håp er bra!Ja det gir meg et lite håp
Takk Sola skinner og det er varmt (18grader), så da må jeg få gjort noe, inne eller uteHåp er bra!
Håper du får en fin dag og natt frem til ny testing
PP18 - CD27 - 10DPO
Ikke så mye å skryte av på de testene. Syns jeg kanskje kan skimte noe men egentlig så tror jeg ikke det er noe strek. Er vel bare ønskestrek. På den monitortesten syns jeg at jeg så det litt bedre, men veldig usikker. Ikke så enkelt å få noe så svakt på bildet heller (hvis det er noe). Fremdeles tidlig. Neste test blir i morgen tenker jeg
Vis vedlegget 229283 Vis vedlegget 229284 Vis vedlegget 229285
Får håpe på detJeg ser noe på den øverste men bare om jeg jeg vrir og vender og den er liksom for nærme kontrollstreken. Håper på tydeligere strek i morgen!
Håper virkelig at den blir detJeg ser noe på monitortesten! Så gøy, gleder meg veldig til i morgen - da skal den bli tydeligere!!
Ser definitivt på monitortesten [emoji1] Så spennende og gøy!!
Veldig spennende Ser den litt tydeligere nå når den har tørket.Ser absolutt noe på monitortesten!