Det største ønske

Vil gjerne ha deg inn!
Ikke trygg på å få forbli der selv, men må bare ta en dag av gangen.
Kan ikke gjøre annet enn det, men håper masse på at du holder deg der inne ❤️

Kan ikke gjøre annet enn det, men håper masse på at du holder deg der inne ❤️
Takk. Håper du kommer inn om noen dager.
Fryktelig spennende med sånne svake tester og det å vite at man må (bør) vente en hel dag med å teste igjen..

Takk. Håper du kommer inn om noen dager.
Fryktelig spennende med sånne svake tester og det å vite at man må (bør) vente en hel dag med å teste igjen..
Har ikke så mange testene igjen heller, så vil ikke bruke opp alle på en gang :p så det blir en om dagen foreløpig :) Men med de strekkfølelsene i lysken og i området rundt, så blir det rart hvis det ikke er noe... Da lurer jeg veldig på hva det er som skjer der nede :D Spennende med ny test i morgen.

Har ikke så mange testene igjen heller, så vil ikke bruke opp alle på en gang :p så det blir en om dagen foreløpig :) Men med de strekkfølelsene i lysken og i området rundt, så blir det rart hvis det ikke er noe... Da lurer jeg veldig på hva det er som skjer der nede :D Spennende med ny test i morgen.
Krysser fingerne!
Spennende med strekking og styr da.

Håp er bra!
Håper du får en fin dag og natt frem til ny testing
Takk :) Sola skinner og det er varmt (18grader), så da må jeg få gjort noe, inne eller ute ;)
Håper du får en fin dag også!

PP18 - CD27 - 10DPO

Ikke så mye å skryte av på de testene. Syns jeg kanskje kan skimte noe men egentlig så tror jeg ikke det er noe strek. Er vel bare ønskestrek. På den monitortesten syns jeg at jeg så det litt bedre, men veldig usikker. Ikke så enkelt å få noe så svakt på bildet heller (hvis det er noe). Fremdeles tidlig. Neste test blir i morgen tenker jeg :)

Vis vedlegget 229283 Vis vedlegget 229284 Vis vedlegget 229285

Jeg ser noe på den øverste men bare om jeg jeg vrir og vender og den er liksom for nærme kontrollstreken. Håper på tydeligere strek i morgen! :)

Jeg ser noe på den øverste men bare om jeg jeg vrir og vender og den er liksom for nærme kontrollstreken. Håper på tydeligere strek i morgen! :)
Får håpe på det :)

Jeg ser noe på monitortesten! Så gøy, gleder meg veldig til i morgen - da skal den bli tydeligere!!

Jeg ser noe på monitortesten! Så gøy, gleder meg veldig til i morgen - da skal den bli tydeligere!!
Håper virkelig at den blir det :)

Håper det popper frem en tydelig strek på morgendagens test! :D

Hvordan ser dagens test ut?:-)

Back
Topp