Det største ønske

Å, jeg heier sånn på deg denne runden [emoji177][emoji177] Det må være din tur snart, altså!
Hvor kjøpte du granateplejuice? Det hørtes godt ut [emoji39]

Så bra at tanta er på veg bort! Du får ta godt farvel, for nå skal du ikke se henne igjen på lang lang tid :D:D Dette må være din pp! :happy:
Det blir ikke et vanskelig farvel i hvert fall :hilarious: Dette er min pp ;)

Å, jeg heier sånn på deg denne runden [emoji177][emoji177] Det må være din tur snart, altså!
Hvor kjøpte du granateplejuice? Det hørtes godt ut [emoji39]
Takk :Heartred
Kjøpte det på Rema 1000. Juice fra Bama, er på sånn plastflaske. Det var litt annen frukt i tillegg men hoved var granateple.

Da har jeg endelig funnet en norsk side hvor det står litt om granateple.

http://www.klinikkfjeld.no/index.php/nyheter/39-10-matvarer-som-booster-fertiliteten
"Granatepler er rike på mange viktige næringsstoffer. Vitamin C, vitamin K, folsyre og en rekke andre vitaminer og mineraler. Granateple er kjent for å ha anti- aldring egenskaper, er sunt for hjertehelse og for god blodgjennomstrømning. Granateple har også en betennelsesdempende effekt i kroppen. I Østen er granateple kjent som symbol på fruktbarhet. Hvis man synes det er vanskelig å spise granateplene så kan man drikke granateplejuice."

Last edited:
Da har jeg endelig funnet en norsk side hvor det står litt om granateple.

http://www.klinikkfjeld.no/index.php/nyheter/39-10-matvarer-som-booster-fertiliteten
"Granatepler er rike på mange viktige næringsstoffer. Vitamin C, vitamin K, folsyre og en rekke andre vitaminer og mineraler. Granateple er kjent for å ha anti- aldring egenskaper, er sunt for hjertehelse og for god blodgjennomstrømning. Granateple har også en betennelsesdempende effekt i kroppen. I Østen er granateple kjent som symbol på fruktbarhet. Hvis man synes det er vanskelig å granateplene så kan man drikke granateplejuice."

Så altså, bør jeg drikke granateplejuice om jeg synest det er vanskelig å granateple?xsmile9:hilarious::hilarious: Dette var dagens :laughing001
Hehe.. Kanskje det er det jeg skal prøve om det ikke går denne gangen heller da :rolleyes:

Så altså, bør jeg drikke granateplejuice om jeg synest det er vanskelig å granateple?xsmile9:hilarious::hilarious: Dette var dagens :laughing001
Hehe.. Kanskje det er det jeg skal prøve om det ikke går denne gangen heller da :rolleyes:
:hilarious: Må visst sjekke før jeg limer inn noen sitat :p (direkte kopiert fra siden deres)

PP18 - CD3

Da ser det ut til at TR besøket nærmer seg slutten. Nå kan hun bare holde seg unna en veldig lang stund ;)

Måtte gå til innkjøp av lakriste og salvie te i dag, siden jeg var tom. De hadde ikke den typen lakriste jeg har brukt å kjøpe, så det ble en annen type isteden. Kjøpte litt forskjellig, men så etterpå at det ble veldig mye lakris ;) Men jeg elsker lakris så hvorfor ikke :D Og så var det 2 for 99 for Pukka te på helsekosten, så da ble det kjøpt litt ekstra. Kjøpte også detox og cleanse te, som jeg tenkte å drikke før den fertile perioden.
Også kjøpt granateplejuice. Leste en plass at det var veldig bra å spise granateple når man er gravid og sikkert som prøver også med alt det gode det inneholder. Får prøve å finne artiklene igjen. Fant de for et par måneder siden når vi grillet og skulle ha granateple i salaten, så måtte finne ut om jeg kunne spise det eller om det ødela alt hvis jeg var gravid.

På lørdag er det i gang med monitor testinga, og begynner med tempinga så fort TR er borte.

Vis vedlegget 228046

Godt å få handla inn og klaaaaaaaaar til start nå som tanta forsvinner :) godt å få rensa og tilsatt kroppen masse godt :D

Mmm! :) Skal kjøpe i morgen. Anti-aldring hørtes ikke så dumt ut, hihi!

Mmm! :) Skal kjøpe i morgen. Anti-aldring hørtes ikke så dumt ut, hihi!
:thumleft Veldig godt for immunforsvaret også.
I en annen link jeg fant så syns jeg det sto at gravide skal gjerne blande det ut litt med f.eks vann. Google gjerne opp på granateplejuice og gravid. Kommer endel amerikanske sider som er direkte oversatt til norsk. Står litt om hva det er godt for som gravid og hva man skal være forsiktig med mht til den juicen.

Godt å få handla inn og klaaaaaaaaar til start nå som tanta forsvinner :) godt å få rensa og tilsatt kroppen masse godt :D
Ja det er bare å klargjøre kroppen. Denne gangen skal det gå!! ;)

PP18 - CD3

Da ser det ut til at TR besøket nærmer seg slutten. Nå kan hun bare holde seg unna en veldig lang stund ;)

Måtte gå til innkjøp av lakriste og salvie te i dag, siden jeg var tom. De hadde ikke den typen lakriste jeg har brukt å kjøpe, så det ble en annen type isteden. Kjøpte litt forskjellig, men så etterpå at det ble veldig mye lakris ;) Men jeg elsker lakris så hvorfor ikke :D Og så var det 2 for 99 for Pukka te på helsekosten, så da ble det kjøpt litt ekstra. Kjøpte også detox og cleanse te, som jeg tenkte å drikke før den fertile perioden.
Også kjøpt granateplejuice. Leste en plass at det var veldig bra å spise granateple når man er gravid og sikkert som prøver også med alt det gode det inneholder. Får prøve å finne artiklene igjen. Fant de for et par måneder siden når vi grillet og skulle ha granateple i salaten, så måtte finne ut om jeg kunne spise det eller om det ødela alt hvis jeg var gravid.

På lørdag er det i gang med monitor testinga, og begynner med tempinga så fort TR er borte.

Vis vedlegget 228046

Her klaffet den den PP-en vi ikke gjorde eller prøvde noengang spesielt, ikke engang Conceive plus. Bare et tips dersom det ikke skulle klaffe denne gangen :)

Her klaffet den den PP-en vi ikke gjorde eller prøvde noengang spesielt, ikke engang Conceive plus. Bare et tips dersom det ikke skulle klaffe denne gangen :)
Takk for tips :)
Har aldri spist eller drukket noe spesielt før. For ville jo ikke ødelegge sjansene for å bli gravid. Men den pp det klaffet så drakk jeg noen kopper lakriste før EL, men ikke hver dag, og ananas i 2-4dpo. Håper det klaffer denne pp, hvis ikke så får jeg se hva jeg gjør i neste pp.

Titter innom for å se hvordan det går med deg. Regner med tanta er vekk nå, og at du nå er gått inn i "vente på EL" - modus. Noe som er en skrekkelig kjedelig tid....
Får heie litt på egget, og blåse på litt babystøv [emoji173]️
Håper det klaffer for deg denne runden!

Titter innom for å se hvordan det går med deg. Regner med tanta er vekk nå, og at du nå er gått inn i "vente på EL" - modus. Noe som er en skrekkelig kjedelig tid....
Får heie litt på egget, og blåse på litt babystøv [emoji173]️
Håper det klaffer for deg denne runden!
Takk Lillafrosk
emoji173.png

Ja nå er hun endelig borte. Ble litt lenger enn vanlig. Ja nå er det ventemodus :) "Bare" 8-9 dager til EL.
Håper virkelig det klaffer denne gangen :) Og spiren sitter helt til mål
emoji173.png

Takk Lillafrosk
emoji173.png

Ja nå er hun endelig borte. Ble litt lenger enn vanlig. Ja nå er det ventemodus :) "Bare" 8-9 dager til EL.
Håper virkelig det klaffer denne gangen :) Og spiren sitter helt til mål
emoji173.png
Masse lykke til [emoji173]️[emoji173]️

Hvordan går det med deg? :)
Går fremover :) Nærmer meg EL-tider så har begynt å teste etter det. Nå mangler det bare at egget slipper og en spire fester seg ;)

Back
Topp