Det største ønske

Så kjedelig :( sender deg en stor klem [emoji173]️[emoji255][emoji254][emoji177]

Lakris-is er det beste :Heartred Og sjokolade med lakris!
Helt enig på begge deler!! :) Lenge siden jeg har spist lakris-is så gikk litt amok i dag :p

Så kjedelig :( sender deg en stor klem [emoji173]️[emoji255][emoji254][emoji177]
Veldig kjedelig, men gir ikke opp :) Klem tilbake :Heartred
Håper det står bra til med deg og den lille :Heartred

Veldig kjedelig, men gir ikke opp :) Klem tilbake :Heartred
Håper det står bra til med deg og den lille :Heartred

Det skal bli din tur også!![emoji254][emoji173]️ Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️ Var på TUL i dag, og alt ser ut til å gå riktig vei [emoji7][emoji847][emoji255]

Det skal bli din tur også!![emoji254][emoji173]️ Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️ Var på TUL i dag, og alt ser ut til å gå riktig vei [emoji7][emoji847][emoji255]
Så godt å høre ❤️ Må være så spennende å se den lille på skjermen, med bankende hjerte ❤️

PP18 - CD1

Da gikk det ikke rett vei denne gangen :( De få mulige strekene jeg så på testene var visst bare skyggestrek/ønskestrek. Krampene er skikkelig i gang. Prøver å tenke positivt at vi har jo klart å bli gravid en gang, så håper det skjer snart igjen :)

I går var det første gang jeg har blitt skikkelig sint på kroppen min for at den ikke fungerer. At den ikke klarer å bli gravid, og når den endelig blir gravid så klarer den ikke å holde på spiren. Men så tenker jeg jo også at kroppen ordnet opp selv ved å gi slipp på spiren fordi det sikkert var noe feil med den og ikke levedyktig, så den fungerer jo! Men blir så frustrert og lei meg når ønsket er så ufattelig stort og at det skal ta så lang tid.

Selv om jeg hadde en del symptomer denne gangen, så var det to ting som var en forskjell fra da jeg ble gravid.
PP16 fikk jeg MAX på monitor, PP17 fikk jeg ikke det. Kanskje jeg ikke hadde EL??
PP16 lå blodsukkeret høyt fra der det bruker, opp og ned (mye på 7 og 8), PP17 så var den mye mer stabil på 6-tallet.

Fikk ut det meste av tårer og frustrasjon i går :smiley-angry017 så starter optimistisk på ny prøveperiode :dance008

Nå blir det et par dager fri fra temping, og monitoren sier jeg skal begynne å teste på CD6. Så spørs det om EL kommer på CD15 som de siste to pp, og at jeg får en LF på 12 dager, eller om den kommer på CD16 og da få en LF på 11 dager.
Skal begynne å drikke Salviete, lakriste og rooibos te. Må huske skrive det på handlelisten til onsdag :)

I dag skal jeg kose meg med Pepsi max og lakris is :)
ååååh domme domme domme tanta, eg så håpte sånn for deg :S Lykkkkkkkkeee til i ny pp, skal sende over masse babystøv <3

ååååh domme domme domme tanta, eg så håpte sånn for deg :S Lykkkkkkkkeee til i ny pp, skal sende over masse babystøv <3
Hun er ikke lite frekk nei... Håper denne pp går rett vei så jeg kan joine dere i mars forumet ;)
Takk, trenger all babystøv jeg kan få ❤️

PP18 - CD3

Da ser det ut til at TR besøket nærmer seg slutten. Nå kan hun bare holde seg unna en veldig lang stund ;)

Måtte gå til innkjøp av lakriste og salvie te i dag, siden jeg var tom. De hadde ikke den typen lakriste jeg har brukt å kjøpe, så det ble en annen type isteden. Kjøpte litt forskjellig, men så etterpå at det ble veldig mye lakris ;) Men jeg elsker lakris så hvorfor ikke :D Og så var det 2 for 99 for Pukka te på helsekosten, så da ble det kjøpt litt ekstra. Kjøpte også detox og cleanse te, som jeg tenkte å drikke før den fertile perioden.
Også kjøpt granateplejuice. Leste en plass at det var veldig bra å spise granateple når man er gravid og sikkert som prøver også med alt det gode det inneholder. Får prøve å finne artiklene igjen. Fant de for et par måneder siden når vi grillet og skulle ha granateple i salaten, så måtte finne ut om jeg kunne spise det eller om det ødela alt hvis jeg var gravid.

På lørdag er det i gang med monitor testinga, og begynner med tempinga så fort TR er borte.

IMG_6616.JPG

Veldig leit at det ikke gikk denne måneden. Hadde så håp for dere.

Nei, man kan jo ikke det. Da kommer man ihvertfall ingen vei.
Det er sant ;)
Skal ha samtale med gyn om et par uker for å snakke om jeg skal gjennom laparoskopi eller ikke i august. Nå har jeg jo blitt gravid en gang, så det er jo ikke noe som er tett der inne, så håper jeg slipper operasjon.

Det er sant ;)
Skal ha samtale med gyn om et par uker for å snakke om jeg skal gjennom laparoskopi eller ikke i august. Nå har jeg jo blitt gravid en gang, så det er jo ikke noe som er tett der inne, så håper jeg slipper operasjon.
Tvitvi.
De kan jo se litt ellers og evt brenne bort endometriose og sånn med lapraskopi da.

Vi får krysse fingrene for at vi heller kan dra på UL utpå høsten.

Tvitvi.
De kan jo se litt ellers og evt brenne bort endometriose og sånn med lapraskopi da.

Vi får krysse fingrene for at vi heller kan dra på UL utpå høsten.
Det kan de jo. Så kjedelig at de må inn å se om jeg har det eller ikke, at de ikke kan se det på ultralyd.
Men satser på UL til høsten for oss begge :) Nå er det jammen på tide at vi får oss en spire som sitter hele veien.

Det kan de jo. Så kjedelig at de må inn å se om jeg har det eller ikke, at de ikke kan se det på ultralyd.
Men satser på UL til høsten for oss begge :) Nå er det jammen på tide at vi får oss en spire som sitter hele veien.
Definitivt!

Satser på det!

Så bra at tanta er på veg bort! Du får ta godt farvel, for nå skal du ikke se henne igjen på lang lang tid :D:D Dette må være din pp! :happy:

Back
Topp