Det største ønske

Da har det bikket midnatt og jeg er

PP17 - CD25 - 10DPO

Nå er det ikke mange timene til testing. Selv med alle de symptomene så kjenner jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Bare 10dpo så selv om det skulle blir blenda test så er det ikke over :)

Symptomer torsdag 9dpo:
*Kvalm, mer og mer utover dagen, verre enn onsdag
*Sliten. Gått litt opp og ned
*Varm og kald, klam
*Brystene har blitt mer øm
*Trøtt, men litt mindre trøtt enn tidligere
*Forstoppelse noen dager
*Luft. Småraper nå på kvelden, bruker aldri det
*Litt halsbrann etcpar dager. Men kan være noe jeg spiste
*Murring på en måte
*Ilinger ned i høyre lysk og mye trykk på venstre side mot hoftekammen
*En gang, glemte midt i setningen hva jeg skulle si

Kjære dagbok
I kveld når jeg skulle ordne meg for å legge meg, så skulle jeg vaske av meg sminken. I stede gikk hjernen på autopilot og jeg tok frem linsene. Klarte å åpne den ene linsen før min kjære spør hva jeg gjør... Det var ikke morgen, jeg hadde linser på fra før. Fikk oss en god latter der før jeg fant frem det jeg skulle ha, sminkefjernerserviettene.
Gravidehjerne??? :D

:hilarious:

Første jeg gjør på tlf i morgen blir å sjekke dagboka di - opp og hopp tidlig! :cat:

:hilarious:

Første jeg gjør på tlf i morgen blir å sjekke dagboka di - opp og hopp tidlig! :cat:
:)
Opp og hopp om seks timer så kanskje jeg burde sove litt :p

Spent på dine vegne ❤

Dagens test ikke så mye å skryte av.
Make sure testen blenda. Mens den jeg bruker til vanlig kan jeg kanskje skimte en antydning til strek, litt som den på 10dpo forrige pp jeg trodde var blenda (som ikke var helt det likevel). Ses ikke på bilde.
Tempen gikk litt ned, men syns den har gått like mye opp og ned som forrige pp.
Veldig kvalm, og kjenner litt svak murring på en måte (som om TR er på vei...men gir ikke opp enda :) )
Varm og klam.

Testene fra tostreker.no som jeg bruker til vanlig
IMG_6562.JPG

Make sure testen
IMG_6563.JPG

IMG_6158.jpg

IMG_6159.jpg

Last edited:
Dagens test ikke så mye å skryte av.
Make sure testen blenda. Mens den jeg bruker til vanlig kan jeg kanskje skimte en antydning til strek, litt som den på 10dpo forrige pp jeg trodde var blenda (som ikke var helt det likevel). Ses ikke på bilde.
Tempen gikk litt ned, men syns den har gått like mye opp og ned som forrige pp.
Veldig kvalm, og kjenner litt svak murring på en måte (som om TR er på vei...men gir ikke opp enda :) :)
Varm og klam.

Testene fra tostreker.no som jeg bruker til vanlig
Vis vedlegget 227725

Make sure testen
Vis vedlegget 227726

Vis vedlegget 227727

Vis vedlegget 227728

Ohhhh spennende dette!! Godt tegn dette med grafen. :D hvor sensitive er disse testene?

Jeg synes også jeg kanskje skimter noe på den første. Spennende, altså! Blir det ny test i morgen?
Gjør du?? Håper virkelig det utvikler seg til noe mer :)
Ny test i morgen ja :)

Jeg kan skimte!
Dette er så utrolig spennende! Krysser fingerne!

Jeg også skimter noe.

10dpo er tidlig ;)

Heia heia :dance011
:) Det er fremdeles tidlig. Mannen foreslo å teste morgen og kveld fremover :D Så får se om jeg gjør det, må jo holde meg lenge nok også.

Jeg kan skimte noe svakt jeg også! Blir spennende dette her altså! :D
Jeg kan skimte!
Dette er så utrolig spennende! Krysser fingerne!

Blir veldig spennende :)

10dpo er fortsatt tidlig [emoji6] håper på to tydelige streker om noen dager! [emoji173]
Håper på det :) Ja tidlig enda :)

Skimter noe! Pliiis la det være baby❤❤
Nå må det bli baby :Heartred

Så gøy å bli møtt med tester - la galskapen og streksynet begynne! :D Håper virkelig du er en av de som blir gravid på nytt med en gang etter å ha mistet. :smiley-angelic001:Heartred

Dette blir så spennende! 10 dpo er tidlig så vi må ha trua litt til:love017 heier på spira!:joyful:

Så gøy å bli møtt med tester - la galskapen og streksynet begynne! :D Håper virkelig du er en av de som blir gravid på nytt med en gang etter å ha mistet. :smiley-angelic001:Heartred
Håper jeg er så heldig :Heartred

Back
Topp