Det største ønske

PP17 - CD22 - 7DPO

I dag gikk tempen bittelitt ned, men fremdeles veldig høy :)
Ikke så mange symptomer i dag, og helt sikkert ikke alle disse er gravidesymptomer:
Veldig trøtt
Litt uggen
Fort sliten
Varm/klam
Kjent litt trykk der nede, og litt i det ene låret
Kroppen verker

Det var så tungt å stå opp i dag. Så trøtt, våknet kl 10.30, og det verket i kroppen. Har ikke orket å gjøre så mye, så har bare fått satt på vaskemaskinen og tørketrommelen. Enkel middag hadde vi også, pizzarester fra søndagen :D Er jeg like trøtt og sliten i morgen, så dropper vi ukeshandlinga og tar det en annen dag. Har også vurdert å ta meg en ettermiddagslur fra i morgen av, så jeg får litt avslapning og ikke går rundt som et vrak :p Håper det er en liten spire som gjør mammaen sin veldig trøtt :D

3 dager til testing :)

kjenner meg igjen i de symptmene, tempen gikk litt ned hos meg også i dag. henger en dag etter deg :) 4 dager til testing :D

kjenner meg igjen i de symptmene, tempen gikk litt ned hos meg også i dag. henger en dag etter deg :) 4 dager til testing :D
Blir spennende å se om det blir en spire hos oss når vi har lignende symptomer :)

Ja, det kan jo være letrozol hormonene kanskje som henger igjen MEEEEEEEEEEEN satser på frø :D:D Har liksom så lyst men tørr ikke å håpe for mye, da blir skuffelsen bare verre :p
Satser på frø ja :) Kjenner også på det å ikke tørre å håpe for mye.

Ææh, så spennende! :D Måtte de være en liten spire der inni som lager alle de symptomene! Gleder meg til testing! :D

Hvordan ser tempen og symptomene ut i dag da? Testet?

PP17 - CD23 - 8DPO

Nok en dag hvor jeg har sovet leeenge :D Sov til nærmere 10.45. Var så trøtt når jeg våknet, og vondt i kroppen. Følte meg litt kaldere når jeg skulle tempe, og tempen hadde gått litt ned, men ikke mye. På ettermiddagen la jeg meg på sofaen og slappet av ca en halv time, fikk ikke sovet men godt med en time-out.
"Symptomer":
Veldig trøtt
Vondt i kroppen
Sliten, fort sliten
Varm og klam
Kvalm, mer utover dagen
Ømme bryst
Føler en slags svak murring på en måte/en litt for velkjent følelse (den kunne jeg vært foruten, gir meg litt tvil)
Gråter lett (Bilde av blokka som brant i London i natt. En reklame på TV med sangen You are always on my mind. Og for ingenting :p )
Må litt oftere på do, men prøver å ignorere det, orker ikke fly på toalettet hele dagen...enda :D

Ser at noen av symptomene kommer litt før denne gangen enn forrige pp, så håper det er et godt tegn :)

Ingen ukeshandling i dag, siden jeg er så trøtt og sliten. Heldigvis hadde vi middag i hus, så det blir bakt potet, biffstrimler og bearnaisesaus. Mannen kokkelerer. I går lagde han småe kjekskringler med perlesukker. De var gode :) Spesielt når de var nystekt og varm rett fra stekeovnen :)

2 dager til testing!!

IMG_6145.jpg

Last edited:
Ææh, så spennende! :D Måtte de være en liten spire der inni som lager alle de symptomene! Gleder meg til testing! :D
Håper virkelig det :) Bare 1,5 dag til testing :)

Hvordan ser tempen og symptomene ut i dag da? Testet?
Tempen gikk litt ned, men ikke mye. Symptomene er ganske lik i går, med et par andre symptomer. 1.test ryker ikke før på fredags morgen :) Er da 10dpo.

Så spennende! :) Krysse fingre og tær for at spiren sitter og holder seg der frem til termin❤❤ Ååå, håper virkelig det! :)

Tempen gikk litt ned, men ikke mye. Symptomene er ganske lik i går, med et par andre symptomer. 1.test ryker ikke før på fredags morgen :) Er da 10dpo.
Så flink du er som klarer vente til 10 dpo!
Krysser fingrene for deg.

Så spennende! :) Krysse fingre og tær for at spiren sitter og holder seg der frem til termin❤❤ Ååå, håper virkelig det! :)
Takk skjønne du ❤️ Håper jeg også ❤️

Så flink du er som klarer vente til 10 dpo!
Krysser fingrene for deg.
:) Måtte sette meg et mål og da ble det 10dpo. Fremdeles tidlig og ikke gi opp håpet, men sent nok til at det kan være en strek der :)
Takk :)

PP17 - CD23 - 8DPO

Nok en dag hvor jeg har sovet leeenge :D Sov til nærmere 10.45. Var så trøtt når jeg våknet, og vondt i kroppen. Følte meg litt kaldere når jeg skulle tempe, og tempen hadde gått litt ned, men ikke mye. På ettermiddagen la jeg meg på sofaen og slappet av ca en halv time, fikk ikke sovet men godt med en time-out.
"Symptomer":
Veldig trøtt
Vondt i kroppen
Sliten, fort sliten
Varm og klam
Kvalm, mer utover dagen
Ømme bryst
Føler en slags svak murring på en måte/en litt for velkjent følelse (den kunne jeg vært foruten, gir meg litt tvil)
Gråter lett (Bilde av blokka som brant i London i natt. En reklame på TV med sangen You are always on my mind. Og for ingenting :p )
Må litt oftere på do, men prøver å ignorere det, orker ikke fly på toalettet hele dagen...enda :D

Ser at noen av symptomene kommer litt før denne gangen enn forrige pp, så håper det er et godt tegn :)

Ingen ukeshandling i dag, siden jeg er så trøtt og sliten. Heldigvis hadde vi middag i hus, så det blir bakt potet, biffstrimler og bearnaisesaus. Mannen kokkelerer. I går lagde han småe kjekskringler med perlesukker. De var gode :) Spesielt når de var nystekt og varm rett fra stekeovnen :)

2 dager til testing!!

Vis vedlegget 227634

Ja to dager til testing, kjenner jeg vurderer i morgen men bare fordi jeg er så utrolig utolmodig :P Kjenner meg igjen i mangen av symptomene i tillegg har jeg så sykt vondt i korsryggen, men ingen ømme bryster. Men etter å nettopp ha avsluttet amming skal det litt til at det er noe følelse igjen i de :P

Ja to dager til testing, kjenner jeg vurderer i morgen men bare fordi jeg er så utrolig utolmodig :p Kjenner meg igjen i mangen av symptomene i tillegg har jeg så sykt vondt i korsryggen, men ingen ømme bryster. Men etter å nettopp ha avsluttet amming skal det litt til at det er noe følelse igjen i de :p
:D :p

Blir en spennende uke dette, eller dager :) hvor mange dpo er du?

Da har det bikket midnatt og jeg er

PP17 - CD25 - 10DPO

Nå er det ikke mange timene til testing. Selv med alle de symptomene så kjenner jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Bare 10dpo så selv om det skulle blir blenda test så er det ikke over :)

Symptomer torsdag 9dpo:
*Kvalm, mer og mer utover dagen, verre enn onsdag
*Sliten. Gått litt opp og ned
*Varm og kald, klam
*Brystene har blitt mer øm
*Trøtt, men litt mindre trøtt enn tidligere
*Forstoppelse noen dager
*Luft. Småraper nå på kvelden, bruker aldri det
*Litt halsbrann etcpar dager. Men kan være noe jeg spiste
*Murring på en måte
*Ilinger ned i høyre lysk og mye trykk på venstre side mot hoftekammen
*En gang, glemte midt i setningen hva jeg skulle si

Kjære dagbok
I kveld når jeg skulle ordne meg for å legge meg, så skulle jeg vaske av meg sminken. I stede gikk hjernen på autopilot og jeg tok frem linsene. Klarte å åpne den ene linsen før min kjære spør hva jeg gjør... Det var ikke morgen, jeg hadde linser på fra før. Fikk oss en god latter der før jeg fant frem det jeg skulle ha, sminkefjernerserviettene.
Gravidehjerne??? :D

Back
Topp