Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt søndag, 9 dpo, men vi får seNår skal du teste da?
Ja veldig greit å være litt opptatt de nærmeste dagene
Lykke tilJeg har tenkt søndag, 9 dpo, men vi får se
Usikker på hva som går som for mye, men mener å ha lest at flere spiser dette 1-5 dpo og deler derfor en fersk ananas i 5 biter og at dette er tilstrekkelig. Mener også å ha lest at den hermetiske, som er behandlet, har mistet dette virkestoffet som kjernen inneholder og vi vil ha i disse dagene Husker ikke helt korrekt, men har lest det her inne et sted..Dagens dose med ananas. Litt fersk med kjerne og litt hermetisk. Laget også til de neste 4 dagene. Kan man spise for mye ananas? Så det blir motsatt virkning?
Vis vedlegget 226964
Litt vanskelig å finne gode kilder på slike naturlige metoder å øke fertiliteten på, men i linken under står det at man ikke bør spise mer enn 1-2 skiver hver dag, totalt 1 ananas på 5 dager. Hermetisk ananas vil ikke gi samme effekt fordi bromelain ikke tåler varmeprosessen.Dagens dose med ananas. Litt fersk med kjerne og litt hermetisk. Laget også til de neste 4 dagene. Kan man spise for mye ananas? Så det blir motsatt virkning?
Vis vedlegget 226964
Usikker på hva som går som for mye, men mener å ha lest at flere spiser dette 1-5 dpo og deler derfor en fersk ananas i 5 biter og at dette er tilstrekkelig. Mener også å ha lest at den hermetiske, som er behandlet, har mistet dette virkestoffet som kjernen inneholder og vi vil ha i disse dagene Husker ikke helt korrekt, men har lest det her inne et sted..
Uansett - ananas er jo veldig godt og sunt da!
De hermetiske er bare for å få litt mer mengde og litt ananas juice Vet de ikke har lik effekt som ferskLitt vanskelig å finne gode kilder på slike naturlige metoder å øke fertiliteten på, men i linken under står det at man ikke bør spise mer enn 1-2 skiver hver dag, totalt 1 ananas på 5 dager. Hermetisk ananas vil ikke gi samme effekt fordi bromelain ikke tåler varmeprosessen.
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Ja, det er helt klart min favoritt blant alle disse tipsene og rådene for å bli gravid. Selv om ikke kjernen er direkte god, så kan det ikke sammenlignes med verken solvipect, grapefruktjuice eller salvie-te [emoji23]De hermetiske er bare for å få litt mer mengde og litt ananas juice Vet de ikke har lik effekt som fersk
Har delt opp en ananas og fordelt det på fem dager. Men mannen kjøpte to stykker så tenkte litt på om det kanskje ble for mye å spise av den også. Men da får mannen kose seg med en hel ananas han også Fersk ananas er så søt og sur og god
Da tenkte jeg at jeg får starte min egen dagbok her inne da
Bittelitt om meg selv. Er 36 år. Traff ikke drømmemannen før sent i livet, og har nå vært gift i 4.5 år. Har alltid ønsket med barn.
Ble enig med mannen for 1.5 år siden at vi skulle begynne å prøve, og ble aktiv prøver for et år siden. Er nå inne i pp12. Fremdeles ingen spire, og det tar på, når ønsket er så stort.
Begynte med EL testing på våren, og temping nå i desember.
Blir det ingen spire denne måneden så skal vi til utredning i februar, og håper vi får litt hjelp da. Blir jo ikke noe yngre heller. Og føler det er min tur nå
PP13 - Temping, EL testing. Negativ test.
PP14 - Temping, EL testing. Utredning. Negativ test (Mulig en positiv test, kjemisk? Alle symptomene var der).
PP15 - Temping, EL testing, Monitor. Negativ test.
PP16 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Positiv test. Mistet 4+4/4+5
PP17 - Temping, EL testing, Monitor
Håper ikke det,for jeg hev innpå.i gårDagens dose med ananas. Litt fersk med kjerne og litt hermetisk. Laget også til de neste 4 dagene. Kan man spise for mye ananas? Så det blir motsatt virkning?
Vis vedlegget 226964
Den kjernen er ikke noe god nei, men overkommelig når den er i små biter sammen med resten av ananasen Har bare prøvd salvie te og lakris te som andre kjerringråd, og salvie te kunne jeg klart meg uten altså men hva gjør man ikke for en spire ❤Ja, det er helt klart min favoritt blant alle disse tipsene og rådene for å bli gravid. Selv om ikke kjernen er direkte god, så kan det ikke sammenlignes med verken solvipect, grapefruktjuice eller salvie-te [emoji23]
Det går nok helt sikkert fintHåper ikke det,for jeg hev innpå.i går
Tempen gikk rett til værs i dag. Var litt varm når jeg våknet i dag. Ferdig med EL testing og monitor for denne gangen (orket ikke åpne en ny pakke, når streken var så svak). Så blir noen spennende dager fremover nå
Vis vedlegget 227052
Her skinner sola som bare det. Og jeg benyttet anl til å sette meg ut på verandaen og sole meg litt. Strikket litt også, men det var så varmt at det eneste jeg kunne gjøre var å ligge helt stille og sluke sola Kom litt vind innimellom så jeg slapp å smelte helt bort. Nå er det meldt regn den neste uka så måtte jo ut å sole meg i dag hvis kroppen skulle få i seg litt ekstra D-vitamin og få litt farge på denne vinterkroppen
Blir veldig spennendeSpennende å se på tempen utover.
Så deilig med sol da. Her har det stort sett regnet i det siste...
Ja ligger veldig likt, med skikkelig temphopp på begge Nå må den bare holde seg høy hele veien for spire skal det bli på oss ❤❤Spennende! Da ligger vi jaggu bra likt