Det største ønske

Dagens dose med ananas. Litt fersk med kjerne og litt hermetisk. Laget også til de neste 4 dagene. Kan man spise for mye ananas? Så det blir motsatt virkning?

IMG_6473.JPG

Dagens dose med ananas. Litt fersk med kjerne og litt hermetisk. Laget også til de neste 4 dagene. Kan man spise for mye ananas? Så det blir motsatt virkning?

Vis vedlegget 226964
Usikker på hva som går som for mye, men mener å ha lest at flere spiser dette 1-5 dpo og deler derfor en fersk ananas i 5 biter og at dette er tilstrekkelig. Mener også å ha lest at den hermetiske, som er behandlet, har mistet dette virkestoffet som kjernen inneholder og vi vil ha i disse dagene :p Husker ikke helt korrekt, men har lest det her inne et sted..
Uansett - ananas er jo veldig godt og sunt da! :D

Vis vedlegget 226964
Litt vanskelig å finne gode kilder på slike naturlige metoder å øke fertiliteten på, men i linken under står det at man ikke bør spise mer enn 1-2 skiver hver dag, totalt 1 ananas på 5 dager. Hermetisk ananas vil ikke gi samme effekt fordi bromelain ikke tåler varmeprosessen.
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html

Usikker på hva som går som for mye, men mener å ha lest at flere spiser dette 1-5 dpo og deler derfor en fersk ananas i 5 biter og at dette er tilstrekkelig. Mener også å ha lest at den hermetiske, som er behandlet, har mistet dette virkestoffet som kjernen inneholder og vi vil ha i disse dagene :p Husker ikke helt korrekt, men har lest det her inne et sted..
Uansett - ananas er jo veldig godt og sunt da! :D
Litt vanskelig å finne gode kilder på slike naturlige metoder å øke fertiliteten på, men i linken under står det at man ikke bør spise mer enn 1-2 skiver hver dag, totalt 1 ananas på 5 dager. Hermetisk ananas vil ikke gi samme effekt fordi bromelain ikke tåler varmeprosessen.
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
De hermetiske er bare for å få litt mer mengde og litt ananas juice :) Vet de ikke har lik effekt som fersk :)
Har delt opp en ananas og fordelt det på fem dager. Men mannen kjøpte to stykker så tenkte litt på om det kanskje ble for mye å spise av den også. Men da får mannen kose seg med en hel ananas han også :) Fersk ananas er så søt og sur og god :D

De hermetiske er bare for å få litt mer mengde og litt ananas juice :) Vet de ikke har lik effekt som fersk :)
Har delt opp en ananas og fordelt det på fem dager. Men mannen kjøpte to stykker så tenkte litt på om det kanskje ble for mye å spise av den også. Men da får mannen kose seg med en hel ananas han også :) Fersk ananas er så søt og sur og god :D
Ja, det er helt klart min favoritt blant alle disse tipsene og rådene for å bli gravid. Selv om ikke kjernen er direkte god, så kan det ikke sammenlignes med verken solvipect, grapefruktjuice eller salvie-te [emoji23]

Da tenkte jeg at jeg får starte min egen dagbok her inne da :)

Bittelitt om meg selv. Er 36 år. Traff ikke drømmemannen før sent i livet, og har nå vært gift i 4.5 år. Har alltid ønsket med barn.

Ble enig med mannen for 1.5 år siden at vi skulle begynne å prøve, og ble aktiv prøver for et år siden. Er nå inne i pp12. Fremdeles ingen spire, og det tar på, når ønsket er så stort.

Begynte med EL testing på våren, og temping nå i desember.

Blir det ingen spire denne måneden så skal vi til utredning i februar, og håper vi får litt hjelp da. Blir jo ikke noe yngre heller. Og føler det er min tur nå :)

PP13 - Temping, EL testing. Negativ test.

PP14 - Temping, EL testing. Utredning. Negativ test (Mulig en positiv test, kjemisk? Alle symptomene var der).

PP15 - Temping, EL testing, Monitor. Negativ test.

PP16 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Positiv test. Mistet 4+4/4+5

PP17 - Temping, EL testing, Monitor

<3

Ja, det er helt klart min favoritt blant alle disse tipsene og rådene for å bli gravid. Selv om ikke kjernen er direkte god, så kan det ikke sammenlignes med verken solvipect, grapefruktjuice eller salvie-te [emoji23]
Den kjernen er ikke noe god nei, men overkommelig når den er i små biter sammen med resten av ananasen :) Har bare prøvd salvie te og lakris te som andre kjerringråd, og salvie te kunne jeg klart meg uten altså :p men hva gjør man ikke for en spire ❤

Tempen gikk rett til værs i dag. Var litt varm når jeg våknet i dag. Ferdig med EL testing og monitor for denne gangen (orket ikke åpne en ny pakke, når streken var så svak). Så blir noen spennende dager fremover nå :)

IMG_6095.jpg

Her skinner sola som bare det. Og jeg benyttet anl til å sette meg ut på verandaen og sole meg litt. Strikket litt også, men det var så varmt at det eneste jeg kunne gjøre var å ligge helt stille og sluke sola :) Kom litt vind innimellom så jeg slapp å smelte helt bort. Nå er det meldt regn den neste uka så måtte jo ut å sole meg i dag hvis kroppen skulle få i seg litt ekstra D-vitamin :) og få litt farge på denne vinterkroppen :p

Spennende å se på tempen utover.

Så deilig med sol da. Her har det stort sett regnet i det siste...

Tempen gikk rett til værs i dag. Var litt varm når jeg våknet i dag. Ferdig med EL testing og monitor for denne gangen (orket ikke åpne en ny pakke, når streken var så svak). Så blir noen spennende dager fremover nå :)

Vis vedlegget 227052

Her skinner sola som bare det. Og jeg benyttet anl til å sette meg ut på verandaen og sole meg litt. Strikket litt også, men det var så varmt at det eneste jeg kunne gjøre var å ligge helt stille og sluke sola :) Kom litt vind innimellom så jeg slapp å smelte helt bort. Nå er det meldt regn den neste uka så måtte jo ut å sole meg i dag hvis kroppen skulle få i seg litt ekstra D-vitamin :) og få litt farge på denne vinterkroppen :p

Min også.fløy til værs i dag, håper tempen holder seg der for begge to:):)

Spennende å se på tempen utover.

Så deilig med sol da. Her har det stort sett regnet i det siste...
Blir veldig spennende :)

Var veldig deilig med sol :) Har hørt at det var endel regn rundt omkring i landet (etter at jeg sendte sol og blå himmel bilde til venner på snap :D )

Spennende! Da ligger vi jaggu bra likt ;)
Ja ligger veldig likt, med skikkelig temphopp på begge :) Nå må den bare holde seg høy hele veien for spire skal det bli på oss :) ❤❤

Back
Topp