Så spennende Ja nå får den bare holde seg der oppe altså, nå skal det bli spireMin også.fløy til værs i dag, håper tempen holder seg der for begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende Ja nå får den bare holde seg der oppe altså, nå skal det bli spireMin også.fløy til værs i dag, håper tempen holder seg der for begge to
Ja ligger veldig likt, med skikkelig temphopp på begge Nå må den bare holde seg høy hele veien for spire skal det bli på oss [emoji173][emoji173]
Litt høyere hos meg i dag Ja vi skal inn i mars i lag ❤ Trodde terminen min ble 27.feb men ser nå at den bli 2.mars, så da er vi forhåpentligvis med å åpne marsforumetJa, jeg har bestemt at vi skal inn på TG sammen og der skal vi bli! [emoji173]️
Hvordan så tempen ut i dag?
Fortsatt høyt på meg, med nydelig kryss [emoji106]
Ja her går det fort Denne gangen skal et sitteI DPO-land allerede jo! Håper virkelig spiren sitter igjen!
Ja her går det fort Denne gangen skal et sitte
Spennende! [emoji3] Heia,heia! [emoji173]PP17 - CD18 - 3DPO
I dag kom krysset. Tempen gikk enda litt oppover. Første test ryker neste fredag, er da 10dpo.
Vis vedlegget 227137 Vis vedlegget 227138
Fine tempen heier på spira!PP17 - CD18 - 3DPO
I dag kom krysset. Tempen gikk enda litt oppover. Første test ryker neste fredag, er da 10dpo.
Vis vedlegget 227137 Vis vedlegget 227138
Går bra, bedre for hver dag Kjenner jeg har veldig høye forventninger denne pp, men prøver å dempe de litt.Så fin en temp! <3 Hvordan går det med deg?
Så bra det går bra [emoji813] Skjønner du har det, tempen er jo kjempefin [emoji813] Jo går bra her [emoji4]Går bra, bedre for hver dag [emoji813]red Kjenner jeg har veldig høye forventninger denne pp, men prøver å dempe de litt.
Hvordan går det med deg? 7 uker allerede ser jeg
Mange symptomer dette! [emoji2] Så spennende! [emoji173]PP17 (pp1 etter tidlig SA)- CD21 - 6DPO
Bare fire dager til testing Blir spennende å se om vi klarte det igjen denne pp
Tempen steg også i dag etter en liten tur ned.
De siste dagene har jeg ikke hatt så veldig store symptomer.
*Vært litt uggen
*Tisset mer i perioder
*De siste dagene hatt punkttrykk spesielt på venstre side, men litt på høyre side også. Festesmerter??
*For to dager siden hadde jeg stråling fra høyre side helt rundt til den ene rumpeballen [emoji14]
*Hetetokter. 4DPO så var jeg varm og svett når jeg hadde på meg genser, så tok den av. Da frøs jeg så måtte ta den på igjen. Og sånn gikk kvelden... Dette hadde jeg som symptom 6DPO forrige pp.
*Våknet de siste dagene varm og klam.
*Ømme eggstokker og livmor. Har kjent dagene etter EL at jeg har vært øm der, og som om det har vært en klump/trykk der.
*Ømme bryst begynte i dag
Dette blir spennende!PP17 (pp1 etter tidlig SA)- CD21 - 6DPO
Bare fire dager til testing Blir spennende å se om vi klarte det igjen denne pp
Tempen steg også i dag etter en liten tur ned.
De siste dagene har jeg ikke hatt så veldig store symptomer.
*Vært litt uggen
*Tisset mer i perioder
*De siste dagene hatt punkttrykk spesielt på venstre side, men litt på høyre side også. Festesmerter??
*For to dager siden hadde jeg stråling fra høyre side helt rundt til den ene rumpeballen
*Hetetokter. 4DPO så var jeg varm og svett når jeg hadde på meg genser, så tok den av. Da frøs jeg så måtte ta den på igjen. Og sånn gikk kvelden... Dette hadde jeg som symptom 6DPO forrige pp.
*Våknet de siste dagene varm og klam.
*Ømme eggstokker og livmor. Har kjent dagene etter EL at jeg har vært øm der, og som om det har vært en klump/trykk der.
*Ømme bryst begynte i dag