Det største ønske

Min også.fløy til værs i dag, håper tempen holder seg der for begge to:):)
Så spennende :) Ja nå får den bare holde seg der oppe altså, nå skal det bli spire :)

Ja ligger veldig likt, med skikkelig temphopp på begge :) Nå må den bare holde seg høy hele veien for spire skal det bli på oss :) [emoji173][emoji173]

Ja, jeg har bestemt at vi skal inn på TG sammen og der skal vi bli! [emoji173]️
Hvordan så tempen ut i dag?:D
Fortsatt høyt på meg, med nydelig kryss [emoji106]

Ja, jeg har bestemt at vi skal inn på TG sammen og der skal vi bli! [emoji173]️
Hvordan så tempen ut i dag?:D
Fortsatt høyt på meg, med nydelig kryss [emoji106]
Litt høyere hos meg i dag :) Ja vi skal inn i mars i lag ❤ Trodde terminen min ble 27.feb men ser nå at den bli 2.mars, så da er vi forhåpentligvis med å åpne marsforumet ;)

PP17 - CD18 - 3DPO

I dag kom krysset. Tempen gikk enda litt oppover. :) Første test ryker neste fredag, er da 10dpo.

IMG_6100.jpg
IMG_6102.jpg

Så fin en temp! <3 Hvordan går det med deg?:Heartpink
Går bra, bedre for hver dag :Heartred Kjenner jeg har veldig høye forventninger denne pp, men prøver å dempe de litt.
Hvordan går det med deg? 7 uker allerede ser jeg :)

Går bra, bedre for hver dag [emoji813]red Kjenner jeg har veldig høye forventninger denne pp, men prøver å dempe de litt.
Hvordan går det med deg? 7 uker allerede ser jeg :)
Så bra det går bra [emoji813] Skjønner du har det, tempen er jo kjempefin [emoji813] Jo går bra her [emoji4]

PP17 (pp1 etter tidlig SA)- CD21 - 6DPO

Bare fire dager til testing :) Blir spennende å se om vi klarte det igjen denne pp :)
Tempen steg også i dag etter en liten tur ned.
De siste dagene har jeg ikke hatt så veldig store symptomer.
*Vært litt uggen
*Tisset mer i perioder
*De siste dagene hatt punkttrykk spesielt på venstre side, men litt på høyre side også. Festesmerter??
*For to dager siden hadde jeg stråling fra høyre side helt rundt til den ene rumpeballen :p
*Hetetokter. 4DPO så var jeg varm og svett når jeg hadde på meg genser, så tok den av. Da frøs jeg så måtte ta den på igjen. Og sånn gikk kvelden... Dette hadde jeg som symptom 6DPO forrige pp.
*Våknet de siste dagene varm og klam.
*Ømme eggstokker og livmor. Har kjent dagene etter EL at jeg har vært øm der, og som om det har vært en klump/trykk der.
*Ømme bryst begynte i dag

IMG_6125.jpg
IMG_6126.jpg

Last edited:

Bare fire dager til testing :) Blir spennende å se om vi klarte det igjen denne pp :)
*Vært litt uggen
*Tisset mer i perioder
*De siste dagene hatt punkttrykk spesielt på venstre side, men litt på høyre side også. Festesmerter??
*For to dager siden hadde jeg stråling fra høyre side helt rundt til den ene rumpeballen [emoji14]
*Hetetokter. 4DPO så var jeg varm og svett når jeg hadde på meg genser, så tok den av. Da frøs jeg så måtte ta den på igjen. Og sånn gikk kvelden... Dette hadde jeg som symptom 6DPO forrige pp.
*Ømme eggstokker og livmor. Har kjent dagene etter EL at jeg har vært øm der, og som om det har vært en klump/trykk der.
Mange symptomer dette! [emoji2] Så spennende! [emoji173]

*Vært litt uggen
*Tisset mer i perioder
*For to dager siden hadde jeg stråling fra høyre side helt rundt til den ene rumpeballen :p
Dette blir spennende!:woot::love017

Spennende! Håper inderlig for dere.

PP17 - CD22 - 7DPO

I dag gikk tempen bittelitt ned, men fremdeles veldig høy :)
Ikke så mange symptomer i dag, og helt sikkert ikke alle disse er gravidesymptomer:
Veldig trøtt
Litt uggen
Fort sliten
Varm/klam
Kjent litt trykk der nede, og litt i det ene låret
Kroppen verker
Svakt ømme bryst
Veldig varm på magen (begynte litt i går)

Det var så tungt å stå opp i dag. Så trøtt, våknet kl 10.30, og det verket i kroppen. Har ikke orket å gjøre så mye, så har bare fått satt på vaskemaskinen og tørketrommelen. Enkel middag hadde vi også, pizzarester fra søndagen :D Er jeg like trøtt og sliten i morgen, så dropper vi ukeshandlinga og tar det en annen dag. Har også vurdert å ta meg en ettermiddagslur fra i morgen av, så jeg får litt avslapning og ikke går rundt som et vrak :p Håper det er en liten spire som gjør mammaen sin veldig trøtt :D

3 dager til testing :)

IMG_6140.jpg

Last edited:
Back
Topp