Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke mye rom for tvil der.Satser på det Ingen tvil om at det er positiv test i dag hvertfall
Ikke alltid jeg kjenner det selv, men noen pp kjenner jeg det mer enn andre. Hadde jeg ikke vært prøver så hadde jeg ikke tenkt over det, eller lagt merke til deSpennende. Interessant hvordan du (og mange andre) kjenner så mye rundt EL. Har hatt EL-smerter bare en gang som jeg kan huske jeg..
Så fine! [emoji4]Det skal du Den rosa skal ha en blomst, men må bare lære meg å hekle først og den kjekkaslua har jeg nettopp begynt på, og den skal ha hekla brem og bånd også, så må lære meg hekling. Ellers blir det egentlig bare en vanlig lue [emoji14]
Vis vedlegget 226898
TakkSå fine! [emoji4]
Så søt. Blir kjempefin med blomst på, og den fine fargen,Det skal du Den rosa skal ha en blomst, men må bare lære meg å hekle først og den kjekkaslua har jeg nettopp begynt på, og den skal ha hekla brem og bånd også, så må lære meg hekling. Ellers blir det egentlig bare en vanlig lue
Vis vedlegget 226898
Takk ❤Så søt. Blir kjempefin med blomst på, og den fine fargen,
❤Spennende dager en stund nå [emoji4] Heier på deg [emoji173]
Når skal du teste da?Så spennende Greit å ha litt å gjøre fremover da, ja, jeg er 5 dpo, og det er litt ingenmannsland enda - men snaaart!