Det største ønske

Satser på det :) Ingen tvil om at det er positiv test i dag hvertfall :)
Nei ikke mye rom for tvil der.
Håper inderlig at det betyr lykke at kroppen kom i gjenge med en gang igjen.

PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD14

Dessverre så kom ikke monitoren opp på max denne gangen, men strimmeltestene er det ingen tvil om :) Andre dag med positiv test i dag. Tempen gikk litt ned, ser temp er veldig lik dagene før EL forrige pp. Ikke det at det har noe å si om det kommer til å klaffe eller ikke denne gangen. Blir noen spennende dager fremover nå.

Har bestemt meg å få litt rutiner inn som er bra ved en eventuell graviditet også. Begynne å stå opp til samme tid, spise små måltid men oftere, og være litt i bevegelse. Så det blir hardt i morgen kjenner jeg allerede :laughing002

Sitter nå og nyter min forhåpentlig siste kopp lakriste, og nystekte shortbread som mannen har bakt ❤

IMG_6433.JPG IMG_6437.JPG

IMG_6073.jpg

IMG_6071.jpg

På kveldens test så kom streken veldig sent, ikke fort som den bruker å gjøre de to dagene jeg har positiv test. Negativ innen fristen og tilnærmet positiv/positiv en stund etter. Tok jo evigheter å tørke også... Kjenner trykk utover mot venstre hoft og iling i venstre eggstokk. Vært kvalm i kveld, men det har ikke vært noe tegn for EL før hvertfall, og trøtt. Blir spennende å se om temphopp skjer i morgen eller jeg må vente til onsdag.
Snart DPO land :)

IMG_6443.JPG

Spennende. Interessant hvordan du (og mange andre) kjenner så mye rundt EL. Har hatt EL-smerter bare en gang som jeg kan huske jeg..

Spennende. Interessant hvordan du (og mange andre) kjenner så mye rundt EL. Har hatt EL-smerter bare en gang som jeg kan huske jeg..
Ikke alltid jeg kjenner det selv, men noen pp kjenner jeg det mer enn andre. Hadde jeg ikke vært prøver så hadde jeg ikke tenkt over det, eller lagt merke til de :)

PP17 - CD15 - EL?

Tempen gikk litt ned i dag. Monitoren har ikke oppdaget LH enda, men streken på den testen var veldig svak, svakere en de to foregående dagene så den er på vei ned. Så det ble ikke noe Max denne gangen. Strimmeltesten var negativ i ettermiddag, så da er EL i dag :) Håper bare tempen er enig ;) satser på at den går opp i morgen. Kjenner trykk på venstre side.

I dag våknet jeg tidlig, og sto opp kl 9. Fikk ryddet litt på kjøkkenet. Ble ferdig med Søtnoslua. Slappet av. La meg på verandaen for å sole meg bittelitt og begynte å strikke på Kjekkaslua :) Kjekt å ha enda mer ferdig til et lite nurk melder sin ankomst, når enn det måtte skje :)

IMG_6451.JPG IMG_6452.JPG IMG_6459.JPG

Får vi se bilde av de luene?

Får vi se bilde av de luene?
Det skal du :) Den rosa skal ha en blomst, men må bare lære meg å hekle først :hilarious: og den kjekkaslua har jeg nettopp begynt på, og den skal ha hekla brem og bånd også, så må lære meg hekling. Ellers blir det egentlig bare en vanlig lue :p
IMG_6460.JPG

PP17 - CD16 - 1DPO

I dag kom temphoppet :) Så da har jeg entret dpo-land.
Monitoren sier ingen LH oppdaget, fortsett å test. Men jeg ser jo at streken er mye svakere og nesten borte så tror jeg slutter med monitoren for denne pp, ikke vits å åpne en helt ny pakke når det likevel er på vei ned. Blir vel en strimmeltest senere i dag, for å være helt sikker på at den er negativ som i går. Men med temphopp så er det ingen tvil :) Håper jeg :)
Tempen er skremmende lik forrige pp, så langt :)

Kjenner det blir noen spennende dager. Men skal prøve å gjøre andre ting og ikke tenke på det. Kanskje jeg skal få begynt på babynestene??

IMG_6087.jpg

IMG_6086.jpg

Så spennende :) Greit å ha litt å gjøre fremover da, ja, jeg er 5 dpo, og det er litt ingenmannsland enda - men snaaart!

Det skal du :) Den rosa skal ha en blomst, men må bare lære meg å hekle først :hilarious: og den kjekkaslua har jeg nettopp begynt på, og den skal ha hekla brem og bånd også, så må lære meg hekling. Ellers blir det egentlig bare en vanlig lue :p
Vis vedlegget 226898
Så søt. Blir kjempefin med blomst på, og den fine fargen,

Så spennende :) Greit å ha litt å gjøre fremover da, ja, jeg er 5 dpo, og det er litt ingenmannsland enda - men snaaart!
Når skal du teste da?
Ja veldig greit å være litt opptatt de nærmeste dagene :)

Back
Topp