Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. ❤ Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren sattHvordan går det? [emoji173]
Det er rart hvor raskt man blir klar for å prøve igjen. Kroppen er ganske fantastisk sånn. Du får slappe av og la kroppen bli klar, så håper jeg spira sitter igjen med en gang! [emoji4][emoji173]Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. [emoji173] Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren satt
Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. ❤ Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren satt
Takk ❤ Ja kroppen er fantastisk sånn, hvordan den fungerer.Det er rart hvor raskt man blir klar for å prøve igjen. Kroppen er ganske fantastisk sånn. Du får slappe av og la kroppen bli klar, så håper jeg spira sitter igjen med en gang! [emoji4][emoji173]
Takk Jolanda ❤Så bra at du føler deg klar for ny PP Jeg krysser alt jeg har for at det klaffer fort igjen
Stor klem til deg Det er virkelig vondt, hvertfall når man har prøvd lenge også og endelig ble man gravid så blir det borte. Håper du snart blir gravid igjen og at spiren sitter til mål. Det fortjener du virkeligGod klem til deg Det er vondt at det rives sånn vekk. Møtte ei idag som var 15 uker på vei med lille magen.. Akkurat som jeg skulle ha vært. Kjente det ødelag hele dagen