..spireliten..
Forumet er livet
[emoji171][emoji171][emoji171][emoji171][emoji171] sender deg en god klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Nei det skulle ikke ende sånnNei! Det var jo det som ikke skulle skje Sender deg en stoor klem
Klemklem!
Klemmer[emoji171][emoji171][emoji171][emoji171][emoji171] sender deg en god klem
Går greit, men føler meg tom og knust. Blitt en del tårer i dag da... KlemmerÅ herregud så utrolig trist!!!! Vet ikke hva jeg skal si jeg... Skikkelig urettferdig hvordan går det med deg?? Stor klem!!
God klemNei og nei utrolig trist sender deg en god klem [emoji173]️
KlemmerUff... [emoji22] nå har jeg lest gjennom mye av dagboka di.. Så nå sender jeg varme tanker og gode klemmer [emoji173][emoji173]
TakkÅ nei Så utrolig trist Huff. Masse gode klemmer sendes til dere <3 Utrolig leit
En trøst at man ikke er alene men unner ingen å oppleve det. Vært et par tunge dager, og kjenner det kommer til å henge i enda lenger. Nå må det bli vår tur VictoriaHÅnei! Dette er så vondt og jeg vet akkurat hvordan du har det Unner ingen den følelsen du sitter igjen med nå. La deg selv sørge og finn trøst i hverandre
Åååånei nå ble jeg ordentlig lei meg! Dette skulle ikke skje! det var virkelig deres tur nå [emoji173][emoji173][emoji173] ikke gi opp, dere vet dere kan bli gravide og nå har dere en ekstra fruktbar pp foran dere [emoji173] sender deg en god klem. Vet at det er ingenting som hjelper når man sitter midt oppi det [emoji173][emoji173][emoji173]
Dette var veldig trist Når man har prøvd og ventet så lenge som dere blir det ekstra leit. Som de over sier - så vil dere være ekstra fruktbare i tiden som kommer nå, selv om det er lite som hjelper akkurat nå Sender deg en god klem
Tenker på deg [emoji173] hvil deg, sørg og la kroppen komme seg igjen. Ta tiden du trenger. Men som de andre har sagt: du vet at du kan bli gravid og forhåpentligvis blir du det raskt igjen. [emoji173][emoji173][emoji173] Klem
Så trist å lese. Sender deg gode klemmer [emoji173]️