Det største ønske

Hvordan ser dagens test ut? :)
Strimmeltesten var tilnærmet blenda, ultrasvak strek. Tok en monitortest også og den sa "Ikke gravid". Ingen kramper eller blødninger enda (bare litt rødt/rosa/brunt i morges på papiret). Så får bare vente å se hvilken vei det går.
 
Strimmeltesten var tilnærmet blenda, ultrasvak strek. Tok en monitortest også og den sa "Ikke gravid". Ingen kramper eller blødninger enda (bare litt rødt/rosa/brunt i morges på papiret). Så får bare vente å se hvilken vei det går.

Så utrolig leit om dette ikke går veien, [emoji17][emoji22] krysser fingrene og Sender en klem [emoji173]️[emoji4][emoji254][emoji177][emoji173]️
 
Strimmeltesten var tilnærmet blenda, ultrasvak strek. Tok en monitortest også og den sa "Ikke gravid". Ingen kramper eller blødninger enda (bare litt rødt/rosa/brunt i morges på papiret). Så får bare vente å se hvilken vei det går.
Neii [emoji24] kom an!
 
Å nei :( Sender deg en god klem og håper på det beste :Heartred
 
Nei nei nei nei [emoji26][emoji22] sender deg stor klem! [emoji173]️
 
Å nei, så utrolig trist å høre :( sender deg mange klemmer ❤ (og, DU KAN BLI GRAVID) selv om det er mager trøst akkurat nå.
 
Strimmeltesten var tilnærmet blenda, ultrasvak strek. Tok en monitortest også og den sa "Ikke gravid". Ingen kramper eller blødninger enda (bare litt rødt/rosa/brunt i morges på papiret). Så får bare vente å se hvilken vei det går.

Ånei! Dette skulle jo ikke skje :( Sender en stor og god klem ❤️
 
Så utrolig leit om dette ikke går veien, [emoji17][emoji22] krysser fingrene og Sender en klem [emoji173]️[emoji4][emoji254][emoji177][emoji173]️
emoji173.png
klem
Neii [emoji24] kom an!
emoji173.png

Å nei :( Sender deg en god klem og håper på det beste :Heartred
emoji173.png
klem
Å nei:( Dette skulle jo ikke skje!!! Så utrolig leit ❤❤❤❤ Hvordan går det med deg og dere? ❤
emoji173.png
Føler oss helt tom og knust. Nå når vi endelig hadde klart det. Men vi gir ikke opp
Nei nei nei nei [emoji26][emoji22] sender deg stor klem! [emoji173]️
emoji173.png
klem
Å nei... Har du fortsatt håp?
emoji173.png
Kanskje et bitte lite håp men egentlig ikke heller. Ikke skjedd noe mer enda.
Å nei, så utrolig trist å høre :( sender deg mange klemmer ❤ (og, DU KAN BLI GRAVID) selv om det er mager trøst akkurat nå.
emoji173.png
Det er en liten trøst at jeg kan jo bli gravid, så vi gir ikke opp :) Klemmer
Ånei! Dette skulle jo ikke skje :( Sender en stor og god klem ❤️
emoji173.png
nei var ikke plana dette :sad010 Klem
 
emoji173.png
klem

emoji173.png


emoji173.png
klem

emoji173.png
Føler oss helt tom og knust. Nå når vi endelig hadde klart det. Men vi gir ikke opp

emoji173.png
klem

emoji173.png
Kanskje et bitte lite håp men egentlig ikke heller. Ikke skjedd noe mer enda.

emoji173.png
Det er en liten trøst at jeg kan jo bli gravid, så vi gir ikke opp :) Klemmer

emoji173.png
nei var ikke plana dette :sad010 Klem
Ikke gi opp! Dere kan bli gravide :Heartred:Heartred
 
Dette var absolutt ikke det jeg ønsker å lese nå [emoji22] Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Nei! Det var jo det som ikke skulle skje :( Sender deg en stoor klem :Heartred
 
Å herregud så utrolig trist!!!! Vet ikke hva jeg skal si jeg... Skikkelig urettferdig:( hvordan går det med deg?? Stor klem!!
 
Back
Topp