Det største ønske

PP17 - CD25 - 11DPO

Ser ut som testene er blendet. Kanskje skimte en strek på en av testene men tror ikke der er noe der egentlig. Får se hvordan testen er i morgen. Er den blenda da er håpet ute for denne pp. Tempen gikk opp i dag.

IMG_6577.JPG
IMG_6576.JPG

Har ikke godfølelsen med meg denne gangen, men håpet er ikke ute enda. Tok en test nå i ettermiddag også, etter ikke drikket eller gått på do på 5 timer. Men syns egentlig ikke at jeg ser noe på den heller. Er vel bare ønskestreker jeg ser, eller har fått streksyn :p

Var varm og klam når jeg tempet i dag.
Er fortsatt kvalm
Ømme bryst
Sug og en slags murringsfølelse (TR følelse) i livmorområdet
Trøtt

Ny test i morgen

Last edited:
Vanskelig å si, men har merkelig lys på skjermen min idag og.
Krysser fingerne for tydelige streker imorgen.

Syns jeg ser noe på begge bildene her jeg! [emoji106] Kom igjen HCG vis deg fram så hun kan fyk inn på mars nå [emoji173]️

PP17 - CD27 - 12DPO

Det ser dårlig ut denne pp altså, og ser ut til at jeg må inn i pp18. Tempen stupte i dag, rett under coverline så løpet er nok kjørt. Testet i dag og ser kanskje noe på en av testene. Får bare vente å se hva morgendagen bringer.
Når jeg tempet var jeg varm, klam og svett, så ble litt sjokka av at den var så lav.
Symptomer fortsatt er
Ømme bryst
Kvalm
Varm og klam
Murringer (som om TR nærmer seg...)

Så om jeg skal inn i marsforum så blir det nok ikke før helt på slutten av måneden.

Ser kanskje en strek på den midterste testen
IMG_6591.JPG

IMG_6180.jpg

PP18 - CD1

Da gikk det ikke rett vei denne gangen :( De få mulige strekene jeg så på testene var visst bare skyggestrek/ønskestrek. Krampene er skikkelig i gang. Prøver å tenke positivt at vi har jo klart å bli gravid en gang, så håper det skjer snart igjen :)

I går var det første gang jeg har blitt skikkelig sint på kroppen min for at den ikke fungerer. At den ikke klarer å bli gravid, og når den endelig blir gravid så klarer den ikke å holde på spiren. Men så tenker jeg jo også at kroppen ordnet opp selv ved å gi slipp på spiren fordi det sikkert var noe feil med den og ikke levedyktig, så den fungerer jo! Men blir så frustrert og lei meg når ønsket er så ufattelig stort og at det skal ta så lang tid.

Selv om jeg hadde en del symptomer denne gangen, så var det to ting som var en forskjell fra da jeg ble gravid.
PP16 fikk jeg MAX på monitor, PP17 fikk jeg ikke det. Kanskje jeg ikke hadde EL??
PP16 lå blodsukkeret høyt fra der det bruker, opp og ned (mye på 7 og 8), PP17 så var den mye mer stabil på 6-tallet.

Fikk ut det meste av tårer og frustrasjon i går :smiley-angry017 så starter optimistisk på ny prøveperiode :dance008

Nå blir det et par dager fri fra temping, og monitoren sier jeg skal begynne å teste på CD6. Så spørs det om EL kommer på CD15 som de siste to pp, og at jeg får en LF på 12 dager, eller om den kommer på CD16 og da få en LF på 11 dager.
Skal begynne å drikke Salviete, lakriste og rooibos te. Må huske skrive det på handlelisten til onsdag :)

I dag skal jeg kose meg med Pepsi max og lakris is :)

Last edited:
Teite tanta altså! :sorry: Nå satser vi på at spira sitter! Kos deg masse med pepsi max og is ;):Heartred:Heartred

Nei, så kjipt det ikke gikk veien. :depressed: Godt du er optimistisk på ny prøveperiode! Får håpe mars blir fylt opp av oss slitere. :)

Æsj, så innmari leit :(

Trøsting med is og brus er innafor :) Nå skal vi heie oss frem til uke 28 og positiv test!

Så leit at tanta kom på besøk, kjedelig at det ikke gikk veien. Håper tanta er snill og ikke blir for lenge. Masse lykke til med ny pp! [emoji173][emoji173][emoji4]

PP18 - CD1

Da gikk det ikke rett vei denne gangen :( De få mulige strekene jeg så på testene var visst bare skyggestrek/ønskestrek. Krampene er skikkelig i gang. Prøver å tenke positivt at vi har jo klart å bli gravid en gang, så håper det skjer snart igjen :)

I går var det første gang jeg har blitt skikkelig sint på kroppen min for at den ikke fungerer. At den ikke klarer å bli gravid, og når den endelig blir gravid så klarer den ikke å holde på spiren. Men så tenker jeg jo også at kroppen ordnet opp selv ved å gi slipp på spiren fordi det sikkert var noe feil med den og ikke levedyktig, så den fungerer jo! Men blir så frustrert og lei meg når ønsket er så ufattelig stort og at det skal ta så lang tid.

Selv om jeg hadde en del symptomer denne gangen, så var det to ting som var en forskjell fra da jeg ble gravid.
PP16 fikk jeg MAX på monitor, PP17 fikk jeg ikke det. Kanskje jeg ikke hadde EL??
PP16 lå blodsukkeret høyt fra der det bruker, opp og ned (mye på 7 og 8), PP17 så var den mye mer stabil på 6-tallet.

Fikk ut det meste av tårer og frustrasjon i går :smiley-angry017 så starter optimistisk på ny prøveperiode :dance008

Nå blir det et par dager fri fra temping, og monitoren sier jeg skal begynne å teste på CD6. Så spørs det om EL kommer på CD15 som de siste to pp, og at jeg får en LF på 12 dager, eller om den kommer på CD16 og da få en LF på 11 dager.
Skal begynne å drikke Salviete, lakriste og rooibos te. Må huske skrive det på handlelisten til onsdag :)

I dag skal jeg kose meg med Pepsi max og lakris is :)

Så leit at tanta kom :(

Kos deg med is og Pepsi Max med god samvittighet! Stor klem ❤️

Teite tanta altså! :sorry: Nå satser vi på at spira sitter! Kos deg masse med pepsi max og is ;):Heartred:Heartred
Skikkelig teit er hun som ikke kjenner sin besøkstid... Neste måned må det gå ;):Heartred

Æsj, så innmari leit :(

Trøsting med is og brus er innafor :) Nå skal vi heie oss frem til uke 28 og positiv test!
Uke 28 er uka for oss :Heartred

Så leit at tanta kom :(

Kos deg med is og Pepsi Max med god samvittighet! Stor klem ❤️
Takk! Klem :Heartred

Lakris isene storkoste jeg meg med. Gikk ned tre is på rappen :oops::rolleyes::hilarious: Tror jeg må hamstre litt til neste gang isbilen kommer forbi her ;)

Nei, så kjipt det ikke gikk veien. :depressed: Godt du er optimistisk på ny prøveperiode! Får håpe mars blir fylt opp av oss slitere. :)
Håper virkelig det. Det må jo bli vår tur snart. Mars er vår måned :)

Så leit at tanta kom på besøk, kjedelig at det ikke gikk veien. Håper tanta er snill og ikke blir for lenge. Masse lykke til med ny pp! [emoji173][emoji173][emoji4]
Tusen takk :Heartred Heldigvis er hun ikke her lenge av gangen (2-3 dager), så snart over :)

Back
Topp