Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP18 - CD1
Da gikk det ikke rett vei denne gangen De få mulige strekene jeg så på testene var visst bare skyggestrek/ønskestrek. Krampene er skikkelig i gang. Prøver å tenke positivt at vi har jo klart å bli gravid en gang, så håper det skjer snart igjen
I går var det første gang jeg har blitt skikkelig sint på kroppen min for at den ikke fungerer. At den ikke klarer å bli gravid, og når den endelig blir gravid så klarer den ikke å holde på spiren. Men så tenker jeg jo også at kroppen ordnet opp selv ved å gi slipp på spiren fordi det sikkert var noe feil med den og ikke levedyktig, så den fungerer jo! Men blir så frustrert og lei meg når ønsket er så ufattelig stort og at det skal ta så lang tid.
Selv om jeg hadde en del symptomer denne gangen, så var det to ting som var en forskjell fra da jeg ble gravid.
PP16 fikk jeg MAX på monitor, PP17 fikk jeg ikke det. Kanskje jeg ikke hadde EL??
PP16 lå blodsukkeret høyt fra der det bruker, opp og ned (mye på 7 og 8), PP17 så var den mye mer stabil på 6-tallet.
Fikk ut det meste av tårer og frustrasjon i går så starter optimistisk på ny prøveperiode
Nå blir det et par dager fri fra temping, og monitoren sier jeg skal begynne å teste på CD6. Så spørs det om EL kommer på CD15 som de siste to pp, og at jeg får en LF på 12 dager, eller om den kommer på CD16 og da få en LF på 11 dager.
Skal begynne å drikke Salviete, lakriste og rooibos te. Må huske skrive det på handlelisten til onsdag
I dag skal jeg kose meg med Pepsi max og lakris is
Skikkelig teit er hun som ikke kjenner sin besøkstid... Neste måned må det gåTeite tanta altså! Nå satser vi på at spira sitter! Kos deg masse med pepsi max og is
Uke 28 er uka for ossÆsj, så innmari leit
Trøsting med is og brus er innafor Nå skal vi heie oss frem til uke 28 og positiv test!
Takk! KlemSå leit at tanta kom
Kos deg med is og Pepsi Max med god samvittighet! Stor klem
Håper virkelig det. Det må jo bli vår tur snart. Mars er vår månedNei, så kjipt det ikke gikk veien. Godt du er optimistisk på ny prøveperiode! Får håpe mars blir fylt opp av oss slitere.
Tusen takk Heldigvis er hun ikke her lenge av gangen (2-3 dager), så snart overSå leit at tanta kom på besøk, kjedelig at det ikke gikk veien. Håper tanta er snill og ikke blir for lenge. Masse lykke til med ny pp! [emoji173][emoji173][emoji4]