Det største ønske

PP18 (PP2 etter tidlig SA) - CD11

Da har jeg begynt på EL-testing. Monitoren har jeg brukt i 5 dager nå, viser fortsatt lav. EL strimmel er negativ selvfølgelig. EL forventet på mandag eller tirsdag, spørs hva denne kroppen bestemmer seg for :p
Begynte å drikke Lakris te og detox te for en uke siden. Og pga den detox teen så er det lenge siden jeg har vært så mye på do og tisset :p Sluttet med den for noen dager siden og nå nylig at det har roet seg. Følte at urinen ble veldig utvannet og var redd for at testene til monitoren ikke ville vise riktig. Men kan jo si at den detiox teen hjalp sånn sett, fikk jo skylt ut en del :D Men passer kanskje ikke når man skal teste etter EL.
Har kjent litt ilinger og trykk i eggstokkene så kjenner ut som det holder på å gjøre seg klar :)

I dag har det vært en daffedag. Har vasket noe tekstiler/stoff, så de er klar til å bli sydd (bare jeg bestemmer meg for hva jeg skal sy), vasket noen kjoler jeg kjøpte i går, og ligget ute og solt meg. Nydelig vær med sol og blå himmel, 20 grader med litt vind som er godt så det slipper å bli for varmt :)

IMG_6240.jpg
IMG_6665.JPG
IMG_6663.JPG

Snaaaart :)

Hvilken CD pleier du å ha EL på?
Nærmer seg :)
De siste to pp har jeg fått EL på cd15. Før det så varierte det mellom cd15 og 16, men oftest på cd16. Håper den kommer på cd15 så får jeg en dag lenger lutealfase :)

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD13

I dag fikk jeg endelig Høy på monitoren :) Kjente at jeg begynte å bli bekymret for at det skulle stå Lav der i enda flere dager. Forrige pp fikk jeg heller ikke Høy før på cd13, men fikk da heller ikke Max... Noe EL slim har ikke gitt seg til kjenne enda. Kanskje det kommer utover dagen. Tempen har de siste dagene gått oppover men håper den tar seg et dykk de neste to dagene ;) (var litt varmt i natt/morgen).
Ikke vært så flink til å drikke lakris te og salvie te denne pp. Begynte med lakris te og detox te noen dager. Salvie teen er ikke blitt drukket. Kanskje jeg får ta meg en kopp av det i dag..? :coffee2

IMG_6248.jpg

PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD13

I dag fikk jeg endelig Høy på monitoren :) Kjente at jeg begynte å bli bekymret for at det skulle stå Lav der i enda flere dager. Forrige pp fikk jeg heller ikke Høy før på cd13, men fikk da heller ikke Max... Noe EL slim har ikke gitt seg til kjenne enda. Kanskje det kommer utover dagen. Tempen har de siste dagene gått oppover men håper den tar seg et dykk de neste to dagene ;) (var litt varmt i natt/morgen).
Ikke vært så flink til å drikke lakris te og salvie te denne pp. Begynte med lakris te og detox te noen dager. Salvie teen er ikke blitt drukket. Kanskje jeg får ta meg en kopp av det i dag..? :coffee2

Vis vedlegget 228566
Så bra :D Da er det bare å hoppe til køys :happy: Lykke til!

Heia egget! :smiley-bounce012

EL testen i ettermiddag var ikke langt unna positiv, så tenker den blir positiv i morgen. Da ligger det en dag etter skjema fra de to foregående syklusene.
Håper sånn jeg får Max på monitoren denne pp, selv om det kanskje er litt for optimistisk å håpe.
Fikk tatt meg en kopp salvie te i dag. Ikke så veldig godt men man blir vant til smaken :D

I dag var vi en tur til byen. Fikk kjøpt meg noen nye bukser. Trengtes siden jeg begynte å bli litt lei det jeg bruker. Skulle også finne en sommerjakke, men det var det litt vanskeligere å finne... Etter tre nydelige dager med sol og over 20 grader, så kom regnet i dag. Og det er meldt regn langt ut i neste uke. Fikk jo heldigvis ligget ute og kost meg i sola når vi endelig fikk ha den på besøk noen dager.

IMG_6686.JPG

Last edited:
PP18 (pp2 etter tidlig SA) - CD14

Dagens temp akkurat lik som i går. Monitor sier Høy, og EL-testen er som i går, ikke helt positiv men nesten. Føler jeg begynner å stresse litt nå, for egentlig skulle jeg hatt min første eller andre dag med positiv test i dag. Hadde bestemt meg for å bare teste en gang om dagen med strimmeltest denne pp, for den har jo vært så stabil før, men blir nok en test i kveld også. Sjekke om den blir positiv. Selv om jeg kjenner jeg blir litt stresset, så skal jeg slappe av og ikke stresse mer (lettere sagt enn gjort :p ). Ikke noe jeg kan få gjort fra eller til :) Så får legge inn aksjer, fortsette å teste og tempe, og se hvordan det går :)
Kjenner ikke noe særlig trykk i eggstokkene heller denne måneden, og EL-slimet har det vært lite av. Men kjenner litt ilinger i eggstokkene av og til.

Høres veldig likt ut som hvordan det var hos meg før EL. Den kom en dag senere enn FF (og jeg) hadde forutsett.

Høres veldig likt ut som hvordan det var hos meg før EL. Den kom en dag senere enn FF (og jeg) hadde forutsett.
Hvis den skal ha samme forløp som ellers så kommer den ikke før onsdag, to dager etter FF sier (CD15). Men bruker av og til å få EL på CD16 også så da blir det bare en dag etter. Får bare smøre meg med tålmodighet :)

PP18 - CD15

Endelig ble EL testen positiv og jeg føler jeg slapper litt av :) Så da blir nok EL på onsdag istedenfor i dag. Ser ut da som jeg kanskje får en 29 dager syklus denne gangen (Hadde en like lang syklus i fjor sommer også). Håper den ikke er på 27 dager for da blir LF veldig kort...
Kjenner litt mer at ting begynner å skje i eggstokkene og EL-slimet er på plass :)

IMG_6253.jpg

IMG_6697.JPG

Back
Topp