Det største ønske

Håper så veldig for deg nå❤️
Nå følte jeg meg som en creepy fremmed person. Har lest litt her innimellom, men ikke så god på å legge igjen kommentarer.
Tusen takk :Heartred
 
Hva blir planen denne PP? :)
Glemte visst å svare på denne :wacky: Det ble ingenting forrige pp, men denne pp så vurderer jeg å ta litt tilskudd igjen. Har blant annet q10 (rett type) og bidronninggele. Er det denne syklusen du skulle få innsett?
 
Har hørt om han men det er en stund siden. Er litt fristet til å kjøpe en matplan fra siden hans så får se. Har tidligere fått matplan fra fitfocus, og det var veldig greit med å få litt forskjellige måltider å variere med. Jeg er ikke så flink til å planlegge så mye men har som mål at jeg skal det nå da. Begynne forsiktig og heller øke etter hvert.

Har du sett på livsstilsboka til hun som har fitfocus? Jeg har den første matplanboka hun kom med, og syns den er super mtp å endre vaner uten å endre for mye. Tror den nye er bedre.
 
Glemte visst å svare på denne :wacky: Det ble ingenting forrige pp, men denne pp så vurderer jeg å ta litt tilskudd igjen. Har blant annet q10 (rett type) og bidronninggele. Er det denne syklusen du skulle få innsett?

Spennende! Gått på q10 en god stund selv nå.

Skal ha ny stimulering, begynner til helgen når mensen kommer :)
 
Har du sett på livsstilsboka til hun som har fitfocus? Jeg har den første matplanboka hun kom med, og syns den er super mtp å endre vaner uten å endre for mye. Tror den nye er bedre.
Nei har ikke sett den. Får sjekke den ut :) Takk for tips!
 
Spennende! Gått på q10 en god stund selv nå.

Skal ha ny stimulering, begynner til helgen når mensen kommer :)
Gikk på q10 en stund men så ble jeg bare så lei alt av tilskudd så trengte en pause. Så nå får jeg bare prøve å legge inn en rutine når jeg skal ta de.

Lykke til med stimuleringen og håper på klaff :Heartred
 
PP74 (76) - CD1

Ja da kom TR. Et par dager før tiden men like greit når det ikke klaffet likevel :)
Tenkte å ta litt tilskudd denne pp etter en pause. Q10, bidronninggele, Melatonin før EL, snike inn litt rooibos te også og kanskje salvie te :) og Wild yam etter EL.
 
PP74 (76) - CD1

Ja da kom TR. Et par dager før tiden men like greit når det ikke klaffet likevel :)
Tenkte å ta litt tilskudd denne pp etter en pause. Q10, bidronninggele, Melatonin før EL, snike inn litt rooibos te også og kanskje salvie te :) og Wild yam etter EL.

Håper så inderlig at det klaffer for dere snart :love2
 
Du har et imponerende pågangsmot MiniMe80! Det står det stor respekt av! :cat:
Jeg har pcos, og sliter selv med vekten og fruktbarheten. Skal teste baby klister (fructus femina) så snart eggløsning melder seg, i tillegg til wild yam og myo-inotisol.Q10 og bidronninggele har eg ikke testet, kanskje det blir neste gang!

Sender deg mye babystøv, og gleder meg til å følge deg videre - selv om jeg håper spiren sitter for oss begge snart!
 
Du har et imponerende pågangsmot MiniMe80! Det står det stor respekt av! :cat:
Jeg har pcos, og sliter selv med vekten og fruktbarheten. Skal teste baby klister (fructus femina) så snart eggløsning melder seg, i tillegg til wild yam og myo-inotisol.Q10 og bidronninggele har eg ikke testet, kanskje det blir neste gang!

Sender deg mye babystøv, og gleder meg til å følge deg videre - selv om jeg håper spiren sitter for oss begge snart!
Tusen takk :Heartred
Her blir det wild yam oppstart i morgen tenker jeg. Og du fikk meg til å tenke på å starte på myo-inotisol. Jeg har denne https://www.vitaminx.no/products/now-inositol og det står at det er myo-inostol form. Håper det er den rette? Tar du det hele syklusen eller deler av syklusen?
Lykke til til deg også og håper spiren sitter snart :Heartred
 
PP74 - CD17 - 2/3DPO

Usikker på hvor i dpo land jeg er men tror at det er enten 2 eller 3. Tok en EL test på mandag (CD14) etter bare å ha holdt meg i litt over to timer. Ikke langt unna positiv test. Så enten hadde jeg fått positiv test litt senere på dagen eller så var den på vei til å bli negativ. Testet dagen etter og da var den tydelig negativ.
I følge fitbit så gikk hvilepulsen min opp to hakk på tirsdag så kan hende at EL var på mandag :confused005 Men stoler ikke på hvilepulsen for den kan være litt rar.
Har hatt litt rare/annerledes ilinger rundt eggstokkene denne gangen.
Så nå blir det å starte på Wild yam og Pyridoksin.
Jeg skal besøke familien neste uke så da må jeg huske å ta med meg noen tester og prøve å snike meg til testing :rolleyes:
 
Jeg synes du er råtøff som står i prøvingen ennå, får selv vondt i meg over at jeg selv sitter her med 2 barn mens du og flere andre har ingen ennå.

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe som bidro til at spiren satt snart der, hver gang jeg ikke har vært på forumet på en stund så håper jeg å lese om positive nyheter her inne :) :)

Skal krysse fingrene og ønske ekstra hardt for dere nå i førjulstiden, det må være den beste julegaven man kan få :) å oppleve positivt i førjultiden :) :)


Jaja, mange klemmer fra kalde nord :)
 
Tusen takk :Heartred
Her blir det wild yam oppstart i morgen tenker jeg. Og du fikk meg til å tenke på å starte på myo-inotisol. Jeg har denne https://www.vitaminx.no/products/now-inositol og det står at det er myo-inostol form. Håper det er den rette? Tar du det hele syklusen eller deler av syklusen?
Lykke til til deg også og håper spiren sitter snart :Heartred
Jeg kjøpte fra Urtesenteret mener jeg. Slutter med de ganske raskt, pga hyppige migreneanfall. Vet ikke om Myo-inositolen var utløseren, men avventer et par uker før jeg gir det et nytt forsøk! Jeg hadde en plan om å ta det hele syklusen, siden det skal stabilisere blodsukkeret ekstra godt til oss med pcw.
 
Jeg synes du er råtøff som står i prøvingen ennå, får selv vondt i meg over at jeg selv sitter her med 2 barn mens du og flere andre har ingen ennå.

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe som bidro til at spiren satt snart der, hver gang jeg ikke har vært på forumet på en stund så håper jeg å lese om positive nyheter her inne :) :)

Skal krysse fingrene og ønske ekstra hardt for dere nå i førjulstiden, det må være den beste julegaven man kan få :) å oppleve positivt i førjultiden :) :)


Jaja, mange klemmer fra kalde nord :)
Takk for gode ord :Heartred
Det skal du ikke tenke på i det hele tatt! Er så glad på dine vegne at dere har fått de dere har. Du har jo ikke hatt en enkel vei selv :Heartred
Takk! Håper inderlig på et positiv test denne uka :D Klemmer :Heartpink
 
Jeg kjøpte fra Urtesenteret mener jeg. Slutter med de ganske raskt, pga hyppige migreneanfall. Vet ikke om Myo-inositolen var utløseren, men avventer et par uker før jeg gir det et nytt forsøk! Jeg hadde en plan om å ta det hele syklusen, siden det skal stabilisere blodsukkeret ekstra godt til oss med pcw.
Jeg har ikke reagert på det men vet jo at mange kan reagere på div tilskudd. Jeg har ikke PCO men blodsukkeret kunne vært litt lavere så da er det greit å kunne ta det.
 
PP74 - CD20 - 5/6DPO

En dag nærmere testdag. Blir vel på torsdag eller fredag tenker jeg.
Har tatt Wild Yam de siste dagene og pyridoksin.
Jeg kjenner sterke ilinger på høyre side. Også nede i lysken og nedover innsiden av låret, spesielt i dag.
De siste dagene har jeg blitt fortere sliten når jeg gjør ting i huset.
Hvilepulsen fortsetter på veien opp. Sist den var så høy var i sommer og i januar. Håper den ikke plutselig begynner å droppe.
Håper :Heartred


634B1877-0D57-4EE5-B39A-E5C717C2162B.jpeg
 
PP74 - CD22 - 7/8DPO

Ikke hatt ilinger siden søndag.
Litt ømme bryst hvis jeg kjenner etter.
I dag når jeg skulle reise meg så kjente jeg det klemte litt der nede.
Hvilepulsen fortsetter sin ferd opp. Blir spennende å se de neste dagene. Er forberedt på at den snart starter på veien ned igjen.
Ellers ingen symptomer eller følelse hvilken vei det går. Tar det som det kommer :wacky:


092B605C-3EFF-46C1-A24E-F94B7D6CFEF6.jpeg
 
Håper for deg, som vanlig ❤️ er inne her og sjekker jevnlig, selv om jeg ikke skriver så mye :)
 
Back
Topp