Det største ønske

En tråd i 'Dagbøker' startet av MiniMe80, 25 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Takk for din erfaring med IVF og så bra at det har resultert i en baby (snart, ser du har termin i oktober :) ). Det er litt av en berg og dalbane denne prøvinga. Vi har testet mannen to ganger, senest i jan i fjor og alt er bra der.

2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP72 - CD15

Da har det blitt litt testing og temping denne pp, bare for å sjekke. Er ikke EL på CD14 denne gangen hvertfall.
    Fikk positiv EL test i dag, ingen tvil der nei :p , et par dager etter forventet egentlig. Hatt EL slim de siste dagene.
    Ikke hatt noen særlige EL smerter men kjent bittelitt i venstre eggstokk. Kjente noe i sterkt under/rett etter TR. Skulle sette meg ned men måtte sprette rett opp for det var vondt. Gikk heldigvis over ikke lenge etter.

904B4B0D-E552-48A1-8393-97062AF47DDE.jpeg 3ABCE8B2-0B64-488E-8259-EF17AE22819A.jpeg

• Optimistisk Optimistisk x 7
    • Morsom Morsom x 1
  3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP72 - CD16 - 1DPO?

I dag spratt tempen opp så da regner jeg med at EL var i går ettermiddag/kveld en gang. Får se hva tempen viser de neste dagene og forhåpentlig får jeg kryss i FF.
    Begynner g-testingen 10dpo som blir søndag neste uke. 10dpo er tidlig så forventer negativ test men kan leve i håpet noen dager før IKM på onsdag/torsdag. Håper jo alltid på at et lite mirakelegg som kommer :Heartred

4F1F7BB7-8262-46B2-8811-3C4578C470B4.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  4. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Ser vi ligger likt denne syklusen, blir spennende om 9-10 dager :)

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Blir veldig spennende! Håper for oss begge :Heartred Er det IVF runde på deg nå eller var det senere?

6. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Ble dessverre ikke før november, så blir denne + en runde til med femar før det :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Lykke til og håper det snart sitter en spire med eller uten hjelp :Heartred

8. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP72 - CD25 - 10DPO

Testdag i dag og det var ikke så mye å se på den. Hvilepulsen holder seg noen lunde stabil. Tempet til i går og da var den høy, selv om det ikke trenger å bety noe. Nå skal jeg leve i håpet frem til IKM så blir ikke mer temping. Blir nok å fortsette testingen de neste dagene. Har ikke så mange så måtte bestille noen fra babyplan. Håper de kommer på tirsdag.
    Symptomer som ikke trenger å bety noe men man må leve i håpet ;)
    Har kjent litt ilinger nedover høyre lår.
    Vært litt kvalm i dag etter at jeg har spist.
    Kjenner ilinger på venstre og høyre side. Nøys på meg en liten strekk :D
    Kjenner også litt strekke av og til nær lysken.
    Vært veldig trøtt i dag selv om jeg hadde en god natt søvn. Hadde vært våken et par timer før jeg var så trøtt at jeg vurderte å sove litt. Fikk sovet litt på sofaen litt senere.

Bildet av dagens test

64F1D995-2C51-4F6A-8F18-8531B44C9CF1.jpeg

489A5EA1-8CA7-4661-AD7A-680E6ED4731B.jpeg 25139604-28B2-4AA5-A4D6-7FD7D926AFA2.jpeg

• Optimistisk Optimistisk x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Er det antydning til skyggestrek eller?
    Jeg håper så for deg, jeg ønsker like mye at du lykkes som meg selv:Heartbigred:wav

10. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

En liten antydning til noe men ser det egentlig bedre på bildet. Kunne kanskje skimte noe i virkeligheten men gikk for negativ test. Fortsatt tidlig da.

Takk! Håper sånn for dere at dere kommer hjem fra Tsjekkia med en liten spire :Heartbigred

11. Baby snart? Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Krysser fingrene for deg! <3

12. Dråpeblomst Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️

Krysser fingre og håper sånn for deg! :love7

13. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Tusen takk :Heartred:Heartred

14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP72 - CD26 - 11DPO

Negativ test i dag også. Kunne kanskje se en antydning til ønskestrek men det var ingenting :wacky:
    Ellers symptomer:
    Litt kvalm, men det kan være fordi jeg er sulten.
    Litt ømme bryst.

TR er forventet på onsdag tenker jeg, senest torsdag. Håper heller at det dukker opp en positiv test :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 7
  15. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP72 - CD28 - 13dpo / PP73 - CD1

Får se om TR kommer i løpet av dagen. Bittelitt spotting i dag, ingen mensmurringer/kramper enda og hvilepulsen har droppet to hakk.
    Ømme bryst og litt kvalm.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Så kjedelig :Heartbigred

17. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Veldig men så er da bare å begynne på ny pp og håper det går rett vei denne gangen :Heartbigred

18. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

PP73 (75) - CD1

Da kom TR i dag. Hatt litt kramper men gått greit så langt. Så nå er det bare å forberede seg på en ny pp :)

Jobber også med vektnedgang. Nå har det endelig begynt å løsne seg litt etter oppgang. Så lenge jeg er forsiktig så håper at vekta fortsetter å gå ned og at det kan hjelpe på med at kanskje en spire kan feste seg.

• Hjertelig Hjertelig x 7
  19. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Hva blir planen denne PP? :)

20. Bkno3841492 Første møte med forumet

Har du hatt ivf-forsøk? Imponert over at du holder ut prøving på egenhånd så lenge.

Del denne siden