Det største ønske

Jeg også har hatt problemer med å bli gravid. Vi prøvde i 3 år før vi fant ut at vi burde sjekke oss. Viste seg at mannen min hadde veldig dårlig sædkvalitet. Jeg var 30 år da vi fant ut at skulle vi bli foreldre så måtte vi ty til hjelp. Klart det var slitsomt. Håpet som kom og gikk. Litt vondt var det jo også med egguttak og innsett. Men helt overkommelig for min del. Fikk god smertelindring. Men de tre årene vi prøvde på egenhånd..tyde streker som antagelig ikke fantes annet i min fantasi. Tempe, teste etter eggløsning... kjenne gravidsymtom som egentlig ikke var der. Skuffelse på skuffelse. Det var mye mer slitsomt synes jeg en de 4 forsøkene som måtte til før jeg endelig ble gravid med lillegutten vår. Forteller dette fordi om du er redd for at det skal gjøre vondt eller bli enda mere psykisk belastende så stemmer ikke det ut ifra min erfaring iallefall. Går ut ifra at mannen din har testa sædkvaliteten sin også? Såg ikke noe om den når jeg leste her. Men det har han jo helt sikkert! Tvi tvi!
Takk for din erfaring med IVF og så bra at det har resultert i en baby (snart, ser du har termin i oktober :) ). Det er litt av en berg og dalbane denne prøvinga. Vi har testet mannen to ganger, senest i jan i fjor og alt er bra der.
 
PP72 - CD15

Da har det blitt litt testing og temping denne pp, bare for å sjekke. Er ikke EL på CD14 denne gangen hvertfall.
Fikk positiv EL test i dag, ingen tvil der nei :p , et par dager etter forventet egentlig. Hatt EL slim de siste dagene.
Ikke hatt noen særlige EL smerter men kjent bittelitt i venstre eggstokk. Kjente noe i sterkt under/rett etter TR. Skulle sette meg ned men måtte sprette rett opp for det var vondt. Gikk heldigvis over ikke lenge etter.


904B4B0D-E552-48A1-8393-97062AF47DDE.jpeg 3ABCE8B2-0B64-488E-8259-EF17AE22819A.jpeg
 
PP72 - CD16 - 1DPO?

I dag spratt tempen opp så da regner jeg med at EL var i går ettermiddag/kveld en gang. Får se hva tempen viser de neste dagene og forhåpentlig får jeg kryss i FF.
Begynner g-testingen 10dpo som blir søndag neste uke. 10dpo er tidlig så forventer negativ test men kan leve i håpet noen dager før IKM på onsdag/torsdag. Håper jo alltid på at et lite mirakelegg som kommer :Heartred


4F1F7BB7-8262-46B2-8811-3C4578C470B4.jpeg
 
PP72 - CD16 - 1DPO?

I dag spratt tempen opp så da regner jeg med at EL var i går ettermiddag/kveld en gang. Får se hva tempen viser de neste dagene og forhåpentlig får jeg kryss i FF.
Begynner g-testingen 10dpo som blir søndag neste uke. 10dpo er tidlig så forventer negativ test men kan leve i håpet noen dager før IKM på onsdag/torsdag. Håper jo alltid på at et lite mirakelegg som kommer :Heartred

Vis vedlegget 366814

Ser vi ligger likt denne syklusen, blir spennende om 9-10 dager :)
 
Ser vi ligger likt denne syklusen, blir spennende om 9-10 dager :)
Blir veldig spennende! Håper for oss begge :Heartred Er det IVF runde på deg nå eller var det senere?
 
Blir veldig spennende! Håper for oss begge :Heartred Er det IVF runde på deg nå eller var det senere?

Ble dessverre ikke før november, så blir denne + en runde til med femar før det :)
 
Ble dessverre ikke før november, så blir denne + en runde til med femar før det :)
Lykke til og håper det snart sitter en spire med eller uten hjelp :Heartred
 
PP72 - CD25 - 10DPO

Testdag i dag og det var ikke så mye å se på den. Hvilepulsen holder seg noen lunde stabil. Tempet til i går og da var den høy, selv om det ikke trenger å bety noe. Nå skal jeg leve i håpet frem til IKM så blir ikke mer temping. Blir nok å fortsette testingen de neste dagene. Har ikke så mange så måtte bestille noen fra babyplan. Håper de kommer på tirsdag.
Symptomer som ikke trenger å bety noe men man må leve i håpet ;)
Har kjent litt ilinger nedover høyre lår.
Vært litt kvalm i dag etter at jeg har spist.
Kjenner ilinger på venstre og høyre side. Nøys på meg en liten strekk :D
Kjenner også litt strekke av og til nær lysken.
Vært veldig trøtt i dag selv om jeg hadde en god natt søvn. Hadde vært våken et par timer før jeg var så trøtt at jeg vurderte å sove litt. Fikk sovet litt på sofaen litt senere.

Bildet av dagens test


64F1D995-2C51-4F6A-8F18-8531B44C9CF1.jpeg

489A5EA1-8CA7-4661-AD7A-680E6ED4731B.jpeg 25139604-28B2-4AA5-A4D6-7FD7D926AFA2.jpeg
 
Er det antydning til skyggestrek eller?
Jeg håper så for deg, jeg ønsker like mye at du lykkes som meg selv:Heartbigred:wav
 
Er det antydning til skyggestrek eller?
Jeg håper så for deg, jeg ønsker like mye at du lykkes som meg selv:Heartbigred:wav
En liten antydning til noe men ser det egentlig bedre på bildet. Kunne kanskje skimte noe i virkeligheten men gikk for negativ test. Fortsatt tidlig da.

Takk! Håper sånn for dere at dere kommer hjem fra Tsjekkia med en liten spire :Heartbigred
 
PP72 - CD26 - 11DPO

Negativ test i dag også. Kunne kanskje se en antydning til ønskestrek men det var ingenting :wacky:
Ellers symptomer:
Litt kvalm, men det kan være fordi jeg er sulten.
Litt ømme bryst.

TR er forventet på onsdag tenker jeg, senest torsdag. Håper heller at det dukker opp en positiv test :happy:
 
PP72 - CD28 - 13dpo / PP73 - CD1

Får se om TR kommer i løpet av dagen. Bittelitt spotting i dag, ingen mensmurringer/kramper enda og hvilepulsen har droppet to hakk.
Ømme bryst og litt kvalm.
 
PP73 (75) - CD1

Da kom TR i dag. Hatt litt kramper men gått greit så langt. Så nå er det bare å forberede seg på en ny pp :)

Jobber også med vektnedgang. Nå har det endelig begynt å løsne seg litt etter oppgang. Så lenge jeg er forsiktig så håper at vekta fortsetter å gå ned og at det kan hjelpe på med at kanskje en spire kan feste seg.
 
PP73 (75) - CD1

Da kom TR i dag. Hatt litt kramper men gått greit så langt. Så nå er det bare å forberede seg på en ny pp :)

Jobber også med vektnedgang. Nå har det endelig begynt å løsne seg litt etter oppgang. Så lenge jeg er forsiktig så håper at vekta fortsetter å gå ned og at det kan hjelpe på med at kanskje en spire kan feste seg.

Hva blir planen denne PP? :)
 
Back
Topp