Majaflyfly
Glad i forumet
Håper også for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper at det ikke er tullesymptomer Hadde vært kjekt å bli med dere i mars gruppaMåtte disse symptomene være lovende! Håper skikkelig på at du kommer inn i mars-gjengen
Takk! Koselig å høre Håper jeg kan komme inn til dere i mars gruppaÅå krysser fingrene og venter på deg i mars gruppa
Åh, som jeg håper for deg
Håper virkelig det blir din tur denne gangen Sender gode tanker!
Håper for deg
Håper for deg!
Tusen takk!! For en flott heiagjengHåper også for deg
Tusen takk!! Håper så inderlig som alltidJeg heier på dere, denne gangen er det deres tur
Tusen takkKrysser fingrene for deg!
Åh! Jeg håper virkelig at dere skal klare detHei! Så kjekt å se deg her Her går det bra utenom at spiren ikke vil sitte da Får se en av de neste dagene om vi klarte det denne gangen eller ikke. Nyter de fine dagene vi har.
Hvordan går det med deg?
Åh! Jeg håper virkelig at dere skal klare detHei! Så kjekt å se deg her Her går det bra utenom at spiren ikke vil sitte da Får se en av de neste dagene om vi klarte det denne gangen eller ikke. Nyter de fine dagene vi har.
Hvordan går det med deg?
Takk Ble ikke denne gangen men prøver igjen og håper det ikke er lenge til det klafferÅh! Jeg håper virkelig at dere skal klare det
Det går bra med meg! Småen er snart 27 mnd, og aktiv som bare det.
Akkurat nå koser vi oss med ferie
Ja var kjedelig det men nå er jeg ferdig vaksinert og slipper å tenke noe mer på det.Æsj...
Men greit å bli ferdigvaksinert da..!
Lykke til med ny runde
Ja var kjedelig det men nå er jeg ferdig vaksinert og slipper å tenke noe mer på det.
Håper at spiren sitter snart Takk
Det må det nesten snart bliHåper med deg
Må vel snart bli deres tur nå