Går braDessverre så kom TR i dag så da er det å forberede seg på ny pp. Hvordan går det med deg?
Så kjedelig! Nei, her er det syKluss som vanlig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går braDessverre så kom TR i dag så da er det å forberede seg på ny pp. Hvordan går det med deg?
Så frustrerende med sånn kluss, men godt kroppen klarte det til sluttSå kjedelig! Nei, her er det syKluss som vanligandre forsøk på EL denne syklusen, men nå virker det som kroppen har klart å slippe egget. Testene er negative, tempen har økt litt og EL symptomene har avtatt, så da er det bare den lange ventetiden igjen
![]()
Så frustrerende med sånn kluss, men godt kroppen klarte det til sluttBlir nok noen ekstra lange dager tenker jeg når du egentlig skulle vært nær IKM nå? Så i dagboka di at du fikk positiv g-test i går. Så skuffende kan jeg tenke meg når den ikke var rett
Lykke til i dpo land og så håper jeg det er gullegget som kommer nå når det tok så lang tid
![]()
Tusen takk! Trenger detMange klemmer og babystøv sendes
Tusen takk!Innom med en hilsen og babystøv herfra også![]()
TakkHåper på vår22 baby på deg..![]()
Kan skjønne at det er en seier ja når kroppen klarer EL på egenhånd og ikke trengte hjelpja, det blir litt ekstra lange dager. Nå er jeg så vandt til å få streker på graviditetstestene som ikke stemmer, denne gang var det nok en blanding av skyggestrek og smitte fra el-testen som gjorde at det ble tydeligere strek enn før. Men jeg var veldig forberedt på det, så det var ikke den største skuffelsen. Jeg prøver å se positivt på det og tenke at denne gangen har faktisk kroppen klart EL av seg selv, helt uten letrozol og ovitrelle. Bare det i seg selv føles som en seier, og ja - så får vi håpe det er gullegget som kommer nå i PP14![]()
Innom med et lass med babystøv![]()
Sender babystøv herfra ogsåMasse lykke til i denne PP’en!
Tusen takk!!!Ups dobbelmelding. Bruker anledningen til å sende enda mer babystøv din vei![]()
Tusen takkMasse babystøv herfra også![]()
Jo går greit. Er kommet noen dager inn i dpo land så da er det bare å vente å se om jeg får noen strek på en test. Er ca 6dpo så har fremdeles noen dager på meg til å få strekHvordan går det![]()