Det største ønske

Går bra :Heartred Dessverre så kom TR i dag så da er det å forberede seg på ny pp. Hvordan går det med deg?

Så kjedelig! Nei, her er det syKluss som vanlig :yuck: andre forsøk på EL denne syklusen, men nå virker det som kroppen har klart å slippe egget. Testene er negative, tempen har økt litt og EL symptomene har avtatt, så da er det bare den lange ventetiden igjen :nailbiting:
 
Så kjedelig! Nei, her er det syKluss som vanlig :yuck: andre forsøk på EL denne syklusen, men nå virker det som kroppen har klart å slippe egget. Testene er negative, tempen har økt litt og EL symptomene har avtatt, så da er det bare den lange ventetiden igjen :nailbiting:
Så frustrerende med sånn kluss, men godt kroppen klarte det til slutt :) Blir nok noen ekstra lange dager tenker jeg når du egentlig skulle vært nær IKM nå? Så i dagboka di at du fikk positiv g-test i går. Så skuffende kan jeg tenke meg når den ikke var rett :Heartred Lykke til i dpo land og så håper jeg det er gullegget som kommer nå når det tok så lang tid ;)
 
PP69(70) - CD1

Ble en 26 dagers syklus denne gangen.
Spottinga begynte overraskende i går morges. Ante fred og ingen fare. Siden jeg ikke kjente noen kramper eller hadde mensfølelse så håpte jeg i det lengste at det kanskje var festing på gang :smiley-angelic001
Men den gang ei for i dag ble jeg vekt av krampene. De var sterke men klarte tydeligvis å sovne litt igjen før jeg måtte få i meg noen smertestillende og finne frem varmeflaska. Lite kramper ellers.
Så da ble det ingen februar baby her så da satser vi på en mars og vår baby :Heartred
 
Så frustrerende med sånn kluss, men godt kroppen klarte det til slutt :) Blir nok noen ekstra lange dager tenker jeg når du egentlig skulle vært nær IKM nå? Så i dagboka di at du fikk positiv g-test i går. Så skuffende kan jeg tenke meg når den ikke var rett :Heartred Lykke til i dpo land og så håper jeg det er gullegget som kommer nå når det tok så lang tid ;)

ja, det blir litt ekstra lange dager. Nå er jeg så vandt til å få streker på graviditetstestene som ikke stemmer, denne gang var det nok en blanding av skyggestrek og smitte fra el-testen som gjorde at det ble tydeligere strek enn før. Men jeg var veldig forberedt på det, så det var ikke den største skuffelsen. Jeg prøver å se positivt på det og tenke at denne gangen har faktisk kroppen klart EL av seg selv, helt uten letrozol og ovitrelle. Bare det i seg selv føles som en seier, og ja - så får vi håpe det er gullegget som kommer nå i PP14 ❤️
 
Mange klemmer og babystøv sendes
 
Innom med en hilsen og babystøv herfra også ❤️
 
Innom med et lass med babystøv:Heartred
 
Ups dobbelmelding. Bruker anledningen til å sende enda mer babystøv din vei:Heartred
 
ja, det blir litt ekstra lange dager. Nå er jeg så vandt til å få streker på graviditetstestene som ikke stemmer, denne gang var det nok en blanding av skyggestrek og smitte fra el-testen som gjorde at det ble tydeligere strek enn før. Men jeg var veldig forberedt på det, så det var ikke den største skuffelsen. Jeg prøver å se positivt på det og tenke at denne gangen har faktisk kroppen klart EL av seg selv, helt uten letrozol og ovitrelle. Bare det i seg selv føles som en seier, og ja - så får vi håpe det er gullegget som kommer nå i PP14 ❤️
Kan skjønne at det er en seier ja når kroppen klarer EL på egenhånd og ikke trengte hjelp :) Håper PP14 blir deres pp hvor det klaffer :Heartred


Edit: Ser nå at det klaffet denne pp! Gratulerer så mye :Heartred
 
Last edited:
PP69 - CD20 - ?DPO

Ja da har jeg kommet noen dager inn i dpo land. Ingen symptomer og tar det litt som det kommer. Hadde noen EL ilinger på fredag i forrige uke (CD13). Tenker kanskje at EL var på lørdag eller søndag. De siste dagene har jeg hatt mensfølelse. Håper at det bare er festing på gang eller at livmora gjør seg klar for et egg :happy:
Har ikke tatt noe Wild yam eller pyridoksin denne pp. Heller ingenting ekstra før EL. Lar kroppen få en pause fra det.

Vi har hatt noen flotte dager i det siste. Vi har jobbet litt i hagen og jeg har fått meg et lite drivhus med litt bær og grønt som jeg passer på :) Nå har det kommet ett jordbær men flere er på vei. Mangler bare litt farge og størrelse.
 
Back
Topp