Det største ønske

Måtte disse symptomene være lovende! Håper skikkelig på at du kommer inn i mars-gjengen❤️
Håper at det ikke er tullesymptomer :p Hadde vært kjekt å bli med dere i mars gruppa :Heartred
 
PP70 - CD24 - 10/8?DPO

Litt uggen i dag men langt i fra sånn jeg var i går. Var trøtt i går så sovnet "tidlig" (01:15 :p ) og fikk meg 9 timers søvn i natt. Går og hangler litt i dag for er litt trøtt.
Det ble en g-test i dag men den var blenda. Fortsatt tidlig da så mye som kan skje enda. På bildet kan det se ut som en antydning til strek men det er det ikke i virkeligheten.
Hvilepulsen er den samme som de siste dagene. Jeg venter egentlig på at den skal droppe snart så tror jeg unngår å se på den igjen før IKM på onsdag.


7D1E6D8A-113E-4B3E-9373-FE9BE5C018EF.jpeg


191CB932-1444-46DA-BE26-EB68FB902CDC.jpeg
 
Last edited:
PP70 - CD25 - 11/9DPO

Tok test i morges og i ettermiddag/kveld. Blenda tester selv om jeg jeg tror jeg kanskje kan skimte noe men så er det ikke noe der likevel :p :wacky:
Ingen spesielle symptomer utenom litt ømme bryst.
Får se om det blir en test i morgen eller om jeg venter til onsdag/torsdag når det er IKM.
 
PP70 - CD26 - 12/10DPO

Negativ g-test i morges.
Kom litt rødt på papiret i morges og i kveld så da kommer nok TR i løpet av morgendagen tenker jeg. Hadde vært kjekt om det var festeblødning men det er ganske usannsynlig. Ingen mensfølelse enda. Hvilepulsen droppet to hakk ned i dag.
Så da får vi prøve på en liten april baby :Heartred
 
Hei! Så kjekt å se deg her :) Her går det bra utenom at spiren ikke vil sitte da :p Får se en av de neste dagene om vi klarte det denne gangen eller ikke. Nyter de fine dagene vi har.
Hvordan går det med deg?
Åh! Jeg håper virkelig at dere skal klare det:Heartred
Det går bra med meg! Småen er snart 27 mnd, og aktiv som bare det.
Akkurat nå koser vi oss med ferie:flower
 
Hei! Så kjekt å se deg her :) Her går det bra utenom at spiren ikke vil sitte da :p Får se en av de neste dagene om vi klarte det denne gangen eller ikke. Nyter de fine dagene vi har.
Hvordan går det med deg?
Åh! Jeg håper virkelig at dere skal klare det:Heartred
Det går bra med meg! Småen er snart 27 mnd, og aktiv som bare det.
Akkurat nå koser vi oss med ferie:flower
 
Åh! Jeg håper virkelig at dere skal klare det:Heartred
Det går bra med meg! Småen er snart 27 mnd, og aktiv som bare det.
Akkurat nå koser vi oss med ferie:flower
Takk :Heartred Ble ikke denne gangen men prøver igjen og håper det ikke er lenge til det klaffer :)

Godt å høre at det går bra med deg og den lille :Heartblue Kos dere masse på ferie! :)
 
PP71 (72) - CD1

TR kom nå i kveld etter å ha lurt meg de siste dagene med litt spotting.
Eneste positive med at jeg ikke ble gravid denne pp er at jeg kan få andre dose av vaksina neste uke :)

Blir vel å ta melatonin, q10 ubiquinol og bidronninggele denne pp. Vært noen mnd pause fra det så da får jeg prøve det ut igjen siden jeg har det i hus :)
 
Æsj...
Men greit å bli ferdigvaksinert da..!

Lykke til med ny runde ❤️
 
Æsj...
Men greit å bli ferdigvaksinert da..!

Lykke til med ny runde ❤️
Ja var kjedelig det men nå er jeg ferdig vaksinert og slipper å tenke noe mer på det.
Håper at spiren sitter snart :) Takk :Heartred
 
PP71 - CD15 - ?DPO

Mulig 1dpo i dag.
Har hatt stikninger i eggstokkene mine nesten hver dag siden CD1 så håper at det var gullegget som gjorde seg klart ;)
Fikk andre dose av vaksina i forrige uke. Godt å være ferdig med det. Ingen bivirkninger som jeg vet om foreløpig så håper jeg slipper noen.
Vi har hatt noen flott dager i det siste. Godt og varmt, hadde over 28 grader i skyggen i går. Får nyte det så lenge vi kan, plutselig så er det regn en måned :p Må bare bli flinkere til å legge meg ut i sola og få litt gratis d-vitamin tilskudd :D
 
Back
Topp