Det største ønske

PP74 - CD24 - 9/10DPO

Startet testinga i dag. Hadde ikke verdens beste lys men mener testen er blenda. Fortsatt tidlig da.
I går hadde jeg mensmurringer ganske kort et par ganger. I dag er jeg litt uggen.
Hvilpulsen droppet to hakk i dag men fortsatt høy. Så får se litt utover.
IKM mellom lørdag og tirsdag. Spørs på hvor kort/lang LF kroppen bestemmer seg for :p

Bildet av testen er litt uklart.


64FD04E0-B067-4026-9508-99E6366FC906.jpeg E850C80A-70AC-4CF0-8F88-473E0C9C4FE5.jpeg
 
Fine deg - heier litt ekstra ❤️
 
PP74 - CD26 - 11/12DPO

Ser ikke ut til at det klaffet denne gangen heller :sorry: Hvilepulsen er på vei ned, stuper, og jeg kjenner at TR er på vei. Kommer enten i kveld eller i morgen tenker jeg. Negativ g-test i morges.
Litt uggen og har ømme bryst.
Men nå syns jeg gullegget må komme snart altså :D


957D03C9-F9F4-465D-B0FF-D1224449405E.jpeg
 
PP74 - CD26 - 11/12DPO

Ser ikke ut til at det klaffet denne gangen heller :sorry: Hvilepulsen er på vei ned, stuper, og jeg kjenner at TR er på vei. Kommer enten i kveld eller i morgen tenker jeg. Negativ g-test i morges.
Litt uggen og har ømme bryst.
Men nå syns jeg gullegget må komme snart altså :D

Vis vedlegget 372135
Så artig at du følger med på pulsen! Synker den som temperaturen når tr er på vei, og stiger etter eggløsning?
 
Så artig at du følger med på pulsen! Synker den som temperaturen når tr er på vei, og stiger etter eggløsning?
Ja den gjør det. Varierer litt hvor stort hopp den gjør etter EL og føler hvilepulsen har tullet litt. Syns jeg så forskjellen før og etter EL tydeligere før. Men at den går ned mot TR er et sikkert tegn, hvertfall når den har vært så høy som den er vært denne syklusen. Noen har fått en dropp og trodd at det ikke klaffet og så at hvilepulsen gikk opp fordi de var gravid. Men det er ikke det som skjer her nå :p
 
Ja den gjør det. Varierer litt hvor stort hopp den gjør etter EL og føler hvilepulsen har tullet litt. Syns jeg så forskjellen før og etter EL tydeligere før. Men at den går ned mot TR er et sikkert tegn, hvertfall når den har vært så høy som den er vært denne syklusen. Noen har fått en dropp og trodd at det ikke klaffet og så at hvilepulsen gikk opp fordi de var gravid. Men det er ikke det som skjer her nå :p
Kroppen er fascinerende altså! Jeg temper, og ser spesielt den dagen mens kommer, da synker tempen til bunns!
 
Kroppen er fascinerende altså! Jeg temper, og ser spesielt den dagen mens kommer, da synker tempen til bunns!
Det er den. Syns å huske at tempen gjorde det her også når jeg tempet hele syklusen. Men så sluttet jeg med det for å ha et håp :p Det samme gjorde jeg en stund med hvilpulsen også :D
 
PP75 (77) - CD1

Da kom TR stormende inn i morges :p Visste hun var på vei i går så ikke uforberedt men kunne jo håpe at hun ombestemte seg :rolleyes:
Hvilepulsen fortsetter på sin vei ned.
Da er det bare prøve på igjen og håpe at det blir en positiv test om ca 4 uker :D


B284AB0D-3A23-4C72-95A3-BAE2297C80D3.jpeg
 
Last edited:
PP75 - CD21 - 6/7DPO

Et stykke inne i dpo land og ikke mange dagene til testinga starter, enten onsdag eller torsdag.
Noen symptomer men det kan jo også være noe helt annet enn en graviditet:
I går ble jeg veldig kvalm etter å ha spist frokost. Det samme skjedde i dag. I dag har kvalmen vært av og på hele dagen.
Sov godt i natt (sovnet sent og våknet sent), men etter å ha vært våken 2-3 timer så var jeg veeeldig trøtt så jeg måtte legge meg på sofaen og sove litt igjen. Sov mellom 2-2,5 timer.
Skulle strekke på meg og kjente et strekk nede i livmorområdet.
Skulle bære opp noe i andre etasjen og var litt sliten og tungpustet etterpå.
Begynt å kanskje få litt ømme bryst.
Hvilepulsen er som normalt (utenom forrige syklus da var den litt høy), så ingen høye topper denne gangen, enda...

Hadde vært fantastisk å gått inn i 2022 med en liten spire i magen :Heartred
 
PP75 - CD21 - 6/7DPO

Et stykke inne i dpo land og ikke mange dagene til testinga starter, enten onsdag eller torsdag.
Noen symptomer men det kan jo også være noe helt annet enn en graviditet:
I går ble jeg veldig kvalm etter å ha spist frokost. Det samme skjedde i dag. I dag har kvalmen vært av og på hele dagen.
Sov godt i natt (sovnet sent og våknet sent), men etter å ha vært våken 2-3 timer så var jeg veeeldig trøtt så jeg måtte legge meg på sofaen og sove litt igjen. Sov mellom 2-2,5 timer.
Skulle strekke på meg og kjente et strekk nede i livmorområdet.
Skulle bære opp noe i andre etasjen og var litt sliten og tungpustet etterpå.
Begynt å kanskje få litt ømme bryst.
Hvilepulsen er som normalt (utenom forrige syklus da var den litt høy), så ingen høye topper denne gangen, enda...

Hadde vært fantastisk å gått inn i 2022 med en liten spire i magen :Heartred

krysser fingrene for at du får en positiv test i julegave i år. :)
 
PP75 - CD21 - 6/7DPO

Et stykke inne i dpo land og ikke mange dagene til testinga starter, enten onsdag eller torsdag.
Noen symptomer men det kan jo også være noe helt annet enn en graviditet:
I går ble jeg veldig kvalm etter å ha spist frokost. Det samme skjedde i dag. I dag har kvalmen vært av og på hele dagen.
Sov godt i natt (sovnet sent og våknet sent), men etter å ha vært våken 2-3 timer så var jeg veeeldig trøtt så jeg måtte legge meg på sofaen og sove litt igjen. Sov mellom 2-2,5 timer.
Skulle strekke på meg og kjente et strekk nede i livmorområdet.
Skulle bære opp noe i andre etasjen og var litt sliten og tungpustet etterpå.
Begynt å kanskje få litt ømme bryst.
Hvilepulsen er som normalt (utenom forrige syklus da var den litt høy), så ingen høye topper denne gangen, enda...

Hadde vært fantastisk å gått inn i 2022 med en liten spire i magen :Heartred
Krysser virkelig at 2022 er året for dere:Heartred
 
Back
Topp