Takk Håper alt står bra til med og den lilleHåper for deg, som vanlig er inne her og sjekker jevnlig, selv om jeg ikke skriver så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper alt står bra til med og den lilleHåper for deg, som vanlig er inne her og sjekker jevnlig, selv om jeg ikke skriver så mye
Tusen takkFy søren, er det noen jeg heier på her inne, så er det deg!
Tusen takkFine deg - heier litt ekstra
Tusen takk
Hvordan går det med deg? Har du dagbok jeg kan følge?
Så artig at du følger med på pulsen! Synker den som temperaturen når tr er på vei, og stiger etter eggløsning?PP74 - CD26 - 11/12DPO
Ser ikke ut til at det klaffet denne gangen heller Hvilepulsen er på vei ned, stuper, og jeg kjenner at TR er på vei. Kommer enten i kveld eller i morgen tenker jeg. Negativ g-test i morges.
Litt uggen og har ømme bryst.
Men nå syns jeg gullegget må komme snart altså
Vis vedlegget 372135
Lykke til i januarFerdig med uttak og venter på innsett i januar (ble totalfrys)
https://forum.babyverden.no/threads/victoriah-veien-til-nummer-2.1988714/
Ja den gjør det. Varierer litt hvor stort hopp den gjør etter EL og føler hvilepulsen har tullet litt. Syns jeg så forskjellen før og etter EL tydeligere før. Men at den går ned mot TR er et sikkert tegn, hvertfall når den har vært så høy som den er vært denne syklusen. Noen har fått en dropp og trodd at det ikke klaffet og så at hvilepulsen gikk opp fordi de var gravid. Men det er ikke det som skjer her nåSå artig at du følger med på pulsen! Synker den som temperaturen når tr er på vei, og stiger etter eggløsning?
Lykke til i januar
Dagboken ligger kanskje på assistert skjult? Har ikke tilgang til tråden.
Kroppen er fascinerende altså! Jeg temper, og ser spesielt den dagen mens kommer, da synker tempen til bunns!Ja den gjør det. Varierer litt hvor stort hopp den gjør etter EL og føler hvilepulsen har tullet litt. Syns jeg så forskjellen før og etter EL tydeligere før. Men at den går ned mot TR er et sikkert tegn, hvertfall når den har vært så høy som den er vært denne syklusen. Noen har fått en dropp og trodd at det ikke klaffet og så at hvilepulsen gikk opp fordi de var gravid. Men det er ikke det som skjer her nå
Det er den. Syns å huske at tempen gjorde det her også når jeg tempet hele syklusen. Men så sluttet jeg med det for å ha et håp Det samme gjorde jeg en stund med hvilpulsen ogsåKroppen er fascinerende altså! Jeg temper, og ser spesielt den dagen mens kommer, da synker tempen til bunns!
PP75 - CD21 - 6/7DPO
Et stykke inne i dpo land og ikke mange dagene til testinga starter, enten onsdag eller torsdag.
Noen symptomer men det kan jo også være noe helt annet enn en graviditet:
I går ble jeg veldig kvalm etter å ha spist frokost. Det samme skjedde i dag. I dag har kvalmen vært av og på hele dagen.
Sov godt i natt (sovnet sent og våknet sent), men etter å ha vært våken 2-3 timer så var jeg veeeldig trøtt så jeg måtte legge meg på sofaen og sove litt igjen. Sov mellom 2-2,5 timer.
Skulle strekke på meg og kjente et strekk nede i livmorområdet.
Skulle bære opp noe i andre etasjen og var litt sliten og tungpustet etterpå.
Begynt å kanskje få litt ømme bryst.
Hvilepulsen er som normalt (utenom forrige syklus da var den litt høy), så ingen høye topper denne gangen, enda...
Hadde vært fantastisk å gått inn i 2022 med en liten spire i magen
Krysser virkelig at 2022 er året for derePP75 - CD21 - 6/7DPO
Et stykke inne i dpo land og ikke mange dagene til testinga starter, enten onsdag eller torsdag.
Noen symptomer men det kan jo også være noe helt annet enn en graviditet:
I går ble jeg veldig kvalm etter å ha spist frokost. Det samme skjedde i dag. I dag har kvalmen vært av og på hele dagen.
Sov godt i natt (sovnet sent og våknet sent), men etter å ha vært våken 2-3 timer så var jeg veeeldig trøtt så jeg måtte legge meg på sofaen og sove litt igjen. Sov mellom 2-2,5 timer.
Skulle strekke på meg og kjente et strekk nede i livmorområdet.
Skulle bære opp noe i andre etasjen og var litt sliten og tungpustet etterpå.
Begynt å kanskje få litt ømme bryst.
Hvilepulsen er som normalt (utenom forrige syklus da var den litt høy), så ingen høye topper denne gangen, enda...
Hadde vært fantastisk å gått inn i 2022 med en liten spire i magen
Tusen takk! Håper litt til selv om testene så langt er blendakrysser fingrene for at du får en positiv test i julegave i år.
Tusen takkKrysser fingrene for deg! Du er jammen tålmodig