Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troen på at den kombinasjonen med letrozol, ovitrelle og akupunktur gjør underverkerPP43 - CD2
Da er time til akupunktur bestilt. Hun endret fra 3 ganger i uka i 3 uker til 3 ganger i uka i 2 uker og så 2 ganger i uka noen uker. Mye penger som flyver ut men håper det resulterer i en spire som fester seg og blir der frem til den har vokst seg stor og sterk og er klar for å komme ut Første time er ikke før rundt EL tider.
Har hatt nydelig vær i dag så har benyttet å få min dose av D-vitaminer i dag ved å sitte på verandaen og lese en bok. Det var veldig godt og håper på mange fine dager fremover.
I morgen begynner jeg på dobbeldose Letrozol og håper den og Ovitrelle fikser at gullegget kommer denne gangen
Veldig spennende Håper det hjelper her også. Prøver å ikke ha for store forhåpninger men får seSpennende med akupunktur. Jeg har ei venninne som er overbevist om at det hjalp henne, hun mista flere ganger. De gangene spira satt til termin brukte hun akupunktur.
Hørt at det har hjulpet så mange, også ei god venninne, så håper det hjelper her ogsåHåper akupunktur bidrar til terminspire
Har tro på det!
Det må bare fungere med en sånn kombinasjon Nå skal det sitteJeg har troen på at den kombinasjonen med letrozol, ovitrelle og akupunktur gjør underverker
Gode akupunktur historier liker jeg Litt vanskelig når man har nåleskrekk da skjønner jeg. Nåler går heldigvis greit herHar også hørt om to kollegaer på sykehuset som brukte akupunktur og ble spontant gravide i prøverørskø! De anbefalte meg veldig det men jeg har nåleskrekk Lykke til
Satser på det. Godtar ikke noe annet enn gullegget denne pp altsåSikkert gullegget som gjør seg klar!