Det største ønske

Spennende med akupunktur. :) Jeg har ei venninne som er overbevist om at det hjalp henne, hun mista flere ganger. De gangene spira satt til termin brukte hun akupunktur.

Håper akupunktur bidrar til terminspire
Har tro på det!

PP43 - CD2

Da er time til akupunktur bestilt. Hun endret fra 3 ganger i uka i 3 uker til 3 ganger i uka i 2 uker og så 2 ganger i uka noen uker. Mye penger som flyver ut men håper det resulterer i en spire som fester seg og blir der frem til den har vokst seg stor og sterk og er klar for å komme ut :) Første time er ikke før rundt EL tider.
Har hatt nydelig vær i dag så har benyttet å få min dose av D-vitaminer i dag ved å sitte på verandaen og lese en bok. Det var veldig godt og håper på mange fine dager fremover.
I morgen begynner jeg på dobbeldose Letrozol og håper den og Ovitrelle fikser at gullegget kommer denne gangen :D
Jeg har troen på at den kombinasjonen med letrozol, ovitrelle og akupunktur gjør underverker :Heartbigred

Spennende med akupunktur. :) Jeg har ei venninne som er overbevist om at det hjalp henne, hun mista flere ganger. De gangene spira satt til termin brukte hun akupunktur.
Veldig spennende :) Håper det hjelper her også. Prøver å ikke ha for store forhåpninger men får se :)

Jeg har troen på at den kombinasjonen med letrozol, ovitrelle og akupunktur gjør underverker :Heartbigred
Det må bare fungere med en sånn kombinasjon :) Nå skal det sitte :Heartred

PP43 - CD7

Siste dag med Letrozol. Håper eggene vokser seg store og sterke og at gullegget slippes neste uke.
Blir spennende med akupunktur neste uke. Hadde vært så fantastisk om det hadde hjulpet på og at det klaffer denne pp. Prøver å ikke ha altfor store forhåpninger for er så redd for å bli skuffet. Håper på det beste :Heartred

Har også hørt om to kollegaer på sykehuset som brukte akupunktur og ble spontant gravide i prøverørskø!:D De anbefalte meg veldig det men jeg har nåleskrekk:p:hilarious: Lykke til :Heartpink

Har også hørt om to kollegaer på sykehuset som brukte akupunktur og ble spontant gravide i prøverørskø!:D De anbefalte meg veldig det men jeg har nåleskrekk:p:hilarious: Lykke til :Heartpink
Gode akupunktur historier liker jeg :D Litt vanskelig når man har nåleskrekk da skjønner jeg. Nåler går heldigvis greit her :)
Takk ❤️

PP43 - CD9

Skulle egentlig ikke begynne EL testinga før i morgen men så gjorde jeg det litt spontant nå i ettermiddag. Har kjent litt stikk i eggstokkene og litt annerledes følelse i livmorområdet de siste dagene denne gangen så da ble det til en test i dag. Blir spennende å se hvilken dag den blir positiv, tidligere når jeg har tatt Femar så fikk jeg positiv test på CD 13 og CD 14.

Øverste test er Helm
Midterste test er Make sure
Nederste test er Babyplan

548B6D4E-C04B-47A2-A168-8E2F633326AD.jpeg

Hvilepulsen min er på bunn så da er det bare en vei den kan gå :D

FC5BC250-176A-430D-AA57-431D5E676FB5.jpeg

PP43 - CD10

Nye tester i dag men ikke sterkere enn i går. Fremdeles noen dager på seg til å bli positiv :) Sprøyta ligger klar i kjøleskapet.
Har kjent litt mensfølelse i det siste, noen ilinger her og der og at eggstokkene er litt ømme på en måte.

0EA268D2-3080-4C9E-A3B8-51AF43B66821.jpeg

PP43 - CD11

Ikke så mye sterkere test i dag, men kanskje bittelitt. Babyplan ser ut som den er litt svakere enn i går. Så får se hvordan testene blir de neste dagene.

09FAC708-D6C0-4491-B890-558E1CBFA35A.jpeg

PP43 - CD12

Nja lite til ingen økning på testene i dag. Syns det går litt tregt altså :P Det kommer når det kommer. Mulig det blir ny test i kveld.
Får litt ubehag i eggstokkene hvis jeg lener meg bakover/fremover, nyser etc.
Våknet i dag og følte jeg var veldig øm i livmorområdet, litt oppblåst, brystene begynner å bli litt ømme/har ømme punkt og kjenner ilinger nedover lårene. Ilingene har jeg kjent noen dager nå og ømme bryst et par dager. Feile symptomer på hvor jeg er i syklusen :P

7ACE3B45-7D0D-498B-92DA-A7C6BE08A3D6.jpeg

Kveldens tester er bittelitt sterkere men ikke så mye. Får bare fortsette å være tålmodig :) Satser på positiv test om en dag eller to.

61C34157-54AC-466E-B605-DD5F77C68B88.jpeg

PP43 - CD13

Endelig positiv test så i dag blir sprøyta satt :D
Veldig greit å være ferdig med testinga for denne gangen og forhåpentlig helt til vi skal prøve på neste barn :D

B9373103-AC0B-49EA-8F41-36C6DF18CDE3.jpeg

Våknet med hodepine og sliten. Slo meg plutselig at jeg skal til akupunktur annenhver dag denne og neste uke og ikke noe jeg ser frem til, hvertfall når formen ikke er på topp. Begynte å bli kvalm også. Tok en paracet og det hjalp en liten stund.
Var til min første time hos akupunktur i dag. Gikk bra og hun satte noen nåler her og der. Hjelpe på å stresse ned kroppen, styrke nyrene (som har en forbindelse med det å bli gravdi), stoffskiftet etc. Blir spennende å se om det fungerer. Ny time på onsdag. Fikk beskjed om å drikke en liter vann om dagen nå i begynnelsen og øke til 2,5 liter etterhvert, hvor den siste literen skal drikkes etter kl 18. Tenker at blir jeg ikke gravid denne gangen så dropper jeg akupunktur for blir dyrt i lengden med 2-3 ganger i uka. Noe helt annet hvis det hadde vært som når jeg er hos kiropraktor hver 5. uke.
Har så vondt i hodet og håper alt vannet jeg skal drikke vil hjelpe på. Kvalmen har heller ikke gitt seg.

Heia egget:smiley-angelic001

Back
Topp