Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! HåperMåtte det bli en liten spire denne PP'n
Heia egget!!
Nå må en liten spire feste! ❤ Heia!
Heia!
Ja denne gangen må spiren sitte. Heia egget som forhåpentlig graver seg godt ned denne gangenHeier sånn på deg! Nå må spiren sitte!
Heia heia <3
Nærmer seg Kommet halvveis i dpo land før testing.Venter i spenning på teste-tid
PP43 - CD19 - 5DPO
Dag 2 med Crinone
"Bare" 5 dager til testinga kan begynne I morgen er det en uke siden sprøyta er satt så blir en test da også så jeg har noe å sammenligne med på fredag.
I dag fikk jeg et migrene anfall og det bruker jeg ikke å ha. Visste ikke at det var det i begynnelsen for fikk sånne "blind spots" som om jeg hadde sett på sola eller noe sterkt men så begynte det å bli verre. Fra begynnelse til slutt så varte det ca 15-20 min. Fikk hodepine og ble litt uggen/kvalm etterpå. Sov litt på sofaen også. Mannen kom med en kald klut for å ta vare på meg og jeg ble litt rørt og tillegg så var det en fin sang på TV og da kom tårene Litt sensitiv kanskje?? Fremdeles hodepine så håper at det snart går over. Har ikke tatt paracet, prøve uten. Sist jeg hadde migrene anfall var for to år siden i mai da jeg ble gravid. Men da var jeg 9dpo. Håper så inderlig at det er et tegn på at det er noe der Senere på ettermiddagen så ble jeg kjempevarm/klam. Så blir noen spennende dager.
Hvilepulsen er på vei opp så den kan gjerne fortsette nå altså
Veldig spennende, hvertfall når jeg ikke bruker å ha migrene så gir det meg håp. Noe hormonelt er det.Spennende! Håper migrenen er et godt tegn. Jeg hadde skikkelig hodepine 10dpo denne gangen. Krysser fingrene for positiv test om noen dager!❤
Det er det Håper det resulterer i noe positivtSå spennende tegn!
Håper sånn på at testene til helga er skikkelig positive!PP43 - CD20 - 6DPO
Dag 3 med Crinone
I dag er det en uke siden sprøyta ble satt så da var det tid for en test for å se hvor mye som er igjen av sprøyta. Var sterker enn jeg trodde den skulle være men håper det går fort ut Hvis det ikke er hcg fra sprøyta og fra en liten spire nå da derfor den er litt sterkere Testen ble tatt nå nettopp siden jeg glemte å ta den i morges.
Hvilepulsen hoppet opp fra 72 til 75 i dag Må jo være fordi det er en spire, ellers får jeg ikke så høy hvilepuls. Kan hende den dropper til 73 eller 74 i løpet av dagen som den kan bruke å gjøre, men likevel opp fra i går NÅ skal jeg ikke se noe mer på hvilepulsen før neste uke og etter IKM
Var hos min fjerde time til akupunktur i dag, gikk veldig greit.
Ble veldig øm nederst i magen/livmora nå nettopp. Kanskje det er spire som sier hei
Dagens tester:
Håper på like sterke tester til helga
Vis vedlegget 299816
Krysser alt jeg har for en liten spire
Håper!
Tusen takk Håper så veldigHåper sånn på at testene til helga er skikkelig positive!