Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også Hadde vært veldig bra om det hadde klaffet nåHeia egget og håper akupunkturen hjelper!!
Ja det hadde vært så fintHåper jeg også Hadde vært veldig bra om det hadde klaffet nå
Veldig spennendeDette er spennende
Ingen annen vei enn opp nå Kjent mye ilinger spesielt på venstre side. Kanskje det er en spire som har et festeparty?Se der, nå skal det bare gå oppover med testene
Heier på frøet
Begynner å få litt ømme bryst også så kanskje det er noe på gang? Håper i det lengsteSensitive nippler er jo et veldig godt tegn da! Var det første tegnet jeg hadde noen dager før testing. Håper og håper for dere!
Og hurra for nesesprayslutt
Hei kjære lillyzilly!Hei igjen fine du!
Tror det begynner å bli et år siden jeg var inne her, men så leit å se at du enda ikke er gravid Håper virkelig det er din tur nå!Masse lykke til med testing fremover, goklem
Håper så veldig på at det viser noe der Er den blenda så vet jeg hvertfall at sprøyta er ute av kroppen og hvis det vises en strek på neste test så er det reelt 10dpo er fremdeles tidlig.Spent på morgendagens test! Håper det er noe der.
Takk Fikk et lite håp med dagens testLykke til med testing!
Håper og håper!!!
Håper for degPP43 - CD24 - 10DPO
Da var det klart for testing
Reduserte vanninntaket i går ettermiddag/kveld så det forhåpentligvis ikke skulle være så utvannet urin når jeg skulle teste i dag, som om det hjalp Utvannet var det, men likevel så kom det en strek Til og med mannen ser den uten linsene på Så nå kjenner jeg håpet stige og det blir noen spennende og nervepirrende dager fremover.
Babyplan testen ses det på men Helm testen er litt tregere. Ser noe på den også i virkeligheten men usikker på om det kommer med på bildet.
Vis vedlegget 300250 Vis vedlegget 300251
TakkHåper for deg