Det største ønske

PP43 - CD22 - 8DPO

Nærmer seg 10dpo og testing :) Det blir spennende.
Ingen symptomer egentlig. Hadde halsbrann (bruker sjeldent å ha det) for et par dager siden men tror det var fordi det var noe jeg spiste. Sensitive nipler. Blir av og til fort varm.
Prosjekt "bli kvitt nesespray avhengigheten" som jeg startet på i begynnelsen av mai har gått overraskende greit. Kjenner jeg er litt tett av og til men går fort over. Har havsalt spray jeg kan bruke hvis det er krise selv om det ikke hjelper like mye som Otrivin da :p Hadde aldri trodd at etter 6 år så skulle jeg klare å slutte med det :)

Tok nye tester i dag siden mandagens babyplan test var så sterk. Svakere i dag heldigvis og nesten blenda på Helm testen.

CBFC4D27-EC3B-41AF-8BFF-A34AEBA47A2D.jpeg

Sensitive nippler er jo et veldig godt tegn da! Var det første tegnet jeg hadde noen dager før testing. Håper og håper for dere!
Og hurra for nesesprayslutt

Hei igjen fine du!

Tror det begynner å bli et år siden jeg var inne her, men så leit å se at du enda ikke er gravid :( Håper virkelig det er din tur nå!❤️Masse lykke til med testing fremover, goklem ❤️

Se der, nå skal det bare gå oppover med testene:wav
Heier på frøet:Heartbigred
Ingen annen vei enn opp nå :) Kjent mye ilinger spesielt på venstre side. Kanskje det er en spire som har et festeparty? :D
Takk :Heartred

Sensitive nippler er jo et veldig godt tegn da! Var det første tegnet jeg hadde noen dager før testing. Håper og håper for dere!
Og hurra for nesesprayslutt
Begynner å få litt ømme bryst også så kanskje det er noe på gang? Håper i det lengste :Heartred
Takk!! Skulle aldri trodd at jeg kom til å klare å stoppe så er ganske overrasket at jeg har klart det :)

Hei igjen fine du!

Tror det begynner å bli et år siden jeg var inne her, men så leit å se at du enda ikke er gravid :( Håper virkelig det er din tur nå!❤️Masse lykke til med testing fremover, goklem ❤️
Hei kjære lillyzilly!
Var ikke så enkelt å komme seg ut av dette prøverforumet og gå til neste steg som man trodde. Håper at det snart klaffer. Takk :Heartred
Håper det går bra med deg! Stor klem:Heartred

PP43 - CD23 - 9DPO

I dag har vært en flott dag. Har ligget ute og solt meg og fått noen tiltrengte naturlige D-vitaminer :) Fått bittelitt farge også.
Og mens jeg lå og solte meg så slo tanken meg at jeg ikke er gravid. Føler meg ikke gravid og veldig lite symptomer, men det selvfølgelig betyr jo ingenting. Men så kommer de skarpe ilingene på venstre side som da sier at det muligens er noe der. Kjenner også litt trykk. Så kjenner håpet går litt opp og ned. Håper at det klaffer men er også forberedt på at det ikke gjorde det.
I morgen en gang i løpet av dagen så blir det testing. Spørs litt om hvor mange ganger jeg går på do om natten, har blitt et par ganger pr natt den siste tiden. Men det er nok fordi jeg drikker litt mer vann siden akupunktøren vil jeg skal drikke mer i løpet av dagen.
Tok ingen test i dag siden den var ganske mye svakere i går. Så hvis morgendagens test er lik gårsdagens eller sterkere så er det noe der :)

Spent på morgendagens test! Håper det er noe der. :Heartred

Spent på morgendagens test! Håper det er noe der. :Heartred
Håper så veldig på at det viser noe der :Heartred Er den blenda så vet jeg hvertfall at sprøyta er ute av kroppen og hvis det vises en strek på neste test så er det reelt :) 10dpo er fremdeles tidlig.

Lykke til med testing!
Håper og håper!!!

PP43 - CD24 - 10DPO

Da var det klart for testing :)
Reduserte vanninntaket i går ettermiddag/kveld så det forhåpentligvis ikke skulle være så utvannet urin når jeg skulle teste i dag, som om det hjalp :P Utvannet var det, men likevel så kom det en strek :D Til og med mannen ser den uten linsene på :wideyed: Så nå kjenner jeg håpet stige og det blir noen spennende og nervepirrende dager fremover.
Babyplan testen ses det på men Helm testen er litt tregere. Ser noe på den også i virkeligheten men usikker på om det kommer med på bildet.

959F5C0B-8330-4BBD-A4F5-ACE57F5E82F3.jpeg
E7A90A1D-CA75-4A68-8599-6B6FC1176D1A.jpeg

PP43 - CD24 - 10DPO

Da var det klart for testing :)
Reduserte vanninntaket i går ettermiddag/kveld så det forhåpentligvis ikke skulle være så utvannet urin når jeg skulle teste i dag, som om det hjalp :p Utvannet var det, men likevel så kom det en strek :D Til og med mannen ser den uten linsene på :wideyed: Så nå kjenner jeg håpet stige og det blir noen spennende og nervepirrende dager fremover.
Babyplan testen ses det på men Helm testen er litt tregere. Ser noe på den også i virkeligheten men usikker på om det kommer med på bildet.

Vis vedlegget 300250 Vis vedlegget 300251
Håper for deg :)

Back
Topp