TakkKrysser fingrene for sterkere og sterkere streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for sterkere og sterkere streker
Takk Veldig spennendeSpennende! Ser streken på babyplanen, og ser vell antydning til strek på Helm sine Krysser alt jeg har
Det er vel en gjeng av dere som skulle ønske jeg skulle teste i kveld? Blir ny test i morgen en gang, spørs når jeg står oppNår tester du igjen da?
Nå må den bare bli sterkereBabyplan å!!♡♡♡
Håper veldig på at det klaffer denne gangen Er så klar for neste stegJeg ser på babyplan nå må det bli din tur
Håper jeg også. Tanken har slått meg at det er en liten sjanse for at det er sprøyta selv om den har vært ute av kroppen før 10dpo før. Nå må testene bare bli sterkereHåper veldig at den er på vei opp og ikke på vei ned...
Enig!Håper veldig at den er på vei opp og ikke på vei ned...
Det hadde virkelig vært på tide at du fikk ønskegulletHåper veldig på at det klaffer denne gangen Er så klar for neste steg
Takk Satser på sterkere streker i løpet av helgaSå spennende! Krysser alt jeg har for økende styrke på strekene!❤
Det ble test men ikke noe å skryte av enda.Test test test!!
Syns det ja TakkDet hadde virkelig vært på tide at du fikk ønskegullet
Jeg ser på begge toPP43 - CD25 - 11DPO
Våknet kl 07 og måtte veldig på do. Veldig utvannet urin så vurderte sterkt å ikke teste. Gjorde det likevel Ser noe på testene, ikke sikkert det vises på bildene. Fremdeles tidlig. Får teste senere i dag når jeg har mer kontroll på væskeinntaket
Nå skal jeg ut å nyte sola så lenge vi har den for i morgen er det meldt regn igjen.
Vis vedlegget 300370 Vis vedlegget 300371
Så bra det ikke bare er megJeg ser på begge to