Det største ønske

Når tester du igjen da? :angelic:
Det er vel en gjeng av dere som skulle ønske jeg skulle teste i kveld? :D Blir ny test i morgen en gang, spørs når jeg står opp :rolleyes:

Håper veldig at den er på vei opp og ikke på vei ned... :smiley-angelic001
Håper jeg også. Tanken har slått meg at det er en liten sjanse for at det er sprøyta selv om den har vært ute av kroppen før 10dpo før. Nå må testene bare bli sterkere ❤️

Test test test!!

PP43 - CD25 - 11DPO

Våknet kl 07 og måtte veldig på do. Veldig utvannet urin så vurderte sterkt å ikke teste. Gjorde det likevel :rolleyes: Ser noe på testene, ikke sikkert det vises på bildene. Fremdeles tidlig. Får teste senere i dag når jeg har mer kontroll på væskeinntaket :p
Nå skal jeg ut å nyte sola så lenge vi har den for i morgen er det meldt regn igjen.

E2D89C31-2EF5-48AC-8E1D-C8EF3CA761ED.jpeg
F3B2A3A3-BE7E-47DD-B8B6-8389BE264394.jpeg

Edit: Jo mer jeg ser på bildet av babyplan testen jo sterkere syns jeg streken blir selv om den er veldig svak. Lurer på om hvor sterk den hadde blitt hvis urinen var konsentrert.

Last edited:
PP43 - CD25 - 11DPO

Våknet kl 07 og måtte veldig på do. Veldig utvannet urin så vurderte sterkt å ikke teste. Gjorde det likevel :rolleyes: Ser noe på testene, ikke sikkert det vises på bildene. Fremdeles tidlig. Får teste senere i dag når jeg har mer kontroll på væskeinntaket :p
Nå skal jeg ut å nyte sola så lenge vi har den for i morgen er det meldt regn igjen.

Vis vedlegget 300370 Vis vedlegget 300371
Jeg ser på begge to:D

Jeg ser på begge!!

Jeg ser strek! Krysser fingrene :D

Back
Topp