Ser på begge. Det er jo super tidlig, jeg håper dette blir noe bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant. Tidlig enda men håper det snart økerSer på begge. Det er jo super tidlig, jeg håper dette blir noe bra
Sprøyta skal være ute nå ja. Alltids håpDet er tidlig og nå er sprøyta ute og der er fortsatt noe på testen. Det er håp!
TakkSer fortsatt strek! Håper og krysser alt jeg har
Håper jeg ogsåSer forsatt noe! Håper på tydeligere ettermiddagstest
Veldig spennendeGleder meg til ny test, spennende.
Ser ikke lovende ut, nei
Håper med deg til håpet er ute
Ser jo ikke helt lovende ut, men jeg håper noen ganger tar ting tid
Kjære deg skulle ønske jeg kunne trylle for deg, det er ikke lett å være langtidsprøver. Jeg har håp helt til tr forhåpentligvis ikke er på plass for deg. Ser noe på babyplan, stor klemPP43 - CD27 - 13DPO
Dag 11 med Crinone
Et lite syte innlegg (så er dere advart ) :
I går gikk lufta ut av meg. Tenkte at nå orker jeg ikke mer prøving, slutte med alt. Jeg er så lei av at det ikke skjer noe. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid når det eneste man ønsker å bli er en mamma Jeg er så lei, sliten og frustrert. Testene i dag var ikke så oppløftende heller så det hjalp ikke akkurat på. Syns jeg kan skimte noe i virkeligheten men det er ikke bra nok (ser nå at det vises svakt på bildet av babyplan testen). Jeg er 13dpo og da skulle det vært en tydeligere strek der. Vet at mange ikke får positiv test før ikm eller etter så bittelite håp selv om jeg føler håpet egentlig er borte for denne pp. Men håp så lenge TR holder seg unna.
I går kveld så kjente jeg mye skarpe ilinger på høyre og venstre side, i tillegg ut i lysk og ned i lår. Hadde et trykk på venstre side en stund. Brystene er ømmere og syns areolaene er litt mørkere.
Vis vedlegget 300597 Vis vedlegget 300598
What she saidStor klem til deg
Jeg forstår veldig godt at du er lei og frustrert! Det skulle bare mangle. Er det noe mer hjelp dere kan få? Er IVF et alternativ? Det virker jo som du blir gravid i ny og ne, men at det ikke fester seg. Det kan jo være eggkvaliteten det står på? Det kan vel IVF hjelpe med? Altså og få luket ut de gode eggene?