Det største ønske

PP43 - CD30 - 16DPO

Fremdeles ingen tantebesøk. Hun skulle kommet i går men hadde ingen mensfølelse da. Tok test og syns jeg skimter noe men det er bare de dumme skyggene :wacky: Ble svakt sterkere når de var tørket. Samme skjedde i dag med testene.
Når jeg var på do i morges kom det litt rosa på papiret og tenkte at nå er det over. Men så var det ingenting før jeg var på do i ettermiddag. Litt rosa men ingenting etterpå.
Var til akupunktur i dag og da kjente jeg en begynnende mensfølelse og tenkte at nå er det over. Men så roet det seg. Etter at jeg kom hjem så har det vært litt mer mensfølelse av og på. Akkurat nå er det sterkere så da kommer nok mensen i løpet av kvelden tenker jeg.
Man håper jo i det lengste på at det likevel klaffer tross negative tester. Syns brystene er blitt ømmere og hvilepulsen gikk opp i dag, men den dropper vel i morgen :p

804A0270-3206-42D8-A5CA-1498DF6F2A83.jpeg
 
PP43 - CD30 - 16DPO

Fremdeles ingen tantebesøk. Hun skulle kommet i går men hadde ingen mensfølelse da. Tok test og syns jeg skimter noe men det er bare de dumme skyggene :wacky: Ble svakt sterkere når de var tørket. Samme skjedde i dag med testene.
Når jeg var på do i morges kom det litt rosa på papiret og tenkte at nå er det over. Men så var det ingenting før jeg var på do i ettermiddag. Litt rosa men ingenting etterpå.
Var til akupunktur i dag og da kjente jeg en begynnende mensfølelse og tenkte at nå er det over. Men så roet det seg. Etter at jeg kom hjem så har det vært litt mer mensfølelse av og på. Akkurat nå er det sterkere så da kommer nok mensen i løpet av kvelden tenker jeg.
Man håper jo i det lengste på at det likevel klaffer tross negative tester. Syns brystene er blitt ømmere og hvilepulsen gikk opp i dag, men den dropper vel i morgen :p

Vis vedlegget 300961
Er jo noen få som ikke får utslag på urinprøve, håper virkelig du er gravid nå :love7
 
PP43 - CD30 - 16DPO

Fremdeles ingen tantebesøk. Hun skulle kommet i går men hadde ingen mensfølelse da. Tok test og syns jeg skimter noe men det er bare de dumme skyggene :wacky: Ble svakt sterkere når de var tørket. Samme skjedde i dag med testene.
Når jeg var på do i morges kom det litt rosa på papiret og tenkte at nå er det over. Men så var det ingenting før jeg var på do i ettermiddag. Litt rosa men ingenting etterpå.
Var til akupunktur i dag og da kjente jeg en begynnende mensfølelse og tenkte at nå er det over. Men så roet det seg. Etter at jeg kom hjem så har det vært litt mer mensfølelse av og på. Akkurat nå er det sterkere så da kommer nok mensen i løpet av kvelden tenker jeg.
Man håper jo i det lengste på at det likevel klaffer tross negative tester. Syns brystene er blitt ømmere og hvilepulsen gikk opp i dag, men den dropper vel i morgen :p

Vis vedlegget 300961

Pulsen din er jo lovende! Kan du hatt EL litt senere enn du trodde?
 
Pulsen din er jo lovende! Kan du hatt EL litt senere enn du trodde?
Ja den pulsen var høy men forrige syklus så gikk den opp til 73 før den droppet til 70 når TR kom så regner med at noe sånt skjer denne gangen også. Men man vet aldri :)
Kan ikke hatt EL så mye senere enn jeg har trodd fordi jeg satte EL sprøyta på CD13 og da skal EL være innen 12-36/48 timer etter. Og i følge temp så ser det ut til at EL var på CD14.
 
Åhh....bitte lite håp har jeg da. Bitte ite. Enn så lenge. Vil så gjerne!
 
Åhh....bitte lite håp har jeg da. Bitte ite. Enn så lenge. Vil så gjerne!
Hadde et bittelite håp når jeg la meg men dessverre så ble det borte i dag :wacky: Da er det bare å prøve igjen :p
 
PP44 - CD1

Da var det tilbake til start :wacky: Håper jo så lenge man kan men nå var det over. Fortsatt høy hvilepuls men den gikk ned to hakk i dag. Kjedelig at TR kom senere når det likevel ikke var noe der, men tror jeg stresset denne uka så det kan være derfor.
Håper det klaffer denne pp for neste pp er vi bortreist og da blir det en ny "ta det som det kommer" pp uten medisiner.
Nå må jeg jobbe med å gå ned i vekt. Vanskelig men må bare skjerpe meg. Var fit for fight tidligere i uka så må bare finne tilbake den følelsen og jobbe med det :)
 
Så kjedelig at det ikke klaffa denne pp heller...:oops: Du må være en tålmodig person som holder ut :Heartpink
 
Åååh.... livet er hardt med så mange utfordringer altså! Sånn som du står på, så bare MÅ det gå snart! MÅ!
Sommerklem fra meg
 
Åååh.... livet er hardt med så mange utfordringer altså! Sånn som du står på, så bare MÅ det gå snart! MÅ!
Sommerklem fra meg
 
Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller!

Nå har du sikkert sjekket ut dette men tenkte nevne det legen mistenker er problemet her. Har du sjekket for polypper? De kan fungere som en spiral, og hindre implantasjon blant annet. Jeg har tatt ul tidligere uten at det ble sett, fordi jeg har vært der på "feil tid" i syklusen.
 
Back
Topp