Det største ønske

Åååh.... livet er hardt med så mange utfordringer altså! Sånn som du står på, så bare MÅ det gå snart! MÅ!
Sommerklem fra meg
Takk :Heartred En gang må det klaffe :)

Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller!

Nå har du sikkert sjekket ut dette men tenkte nevne det legen mistenker er problemet her. Har du sjekket for polypper? De kan fungere som en spiral, og hindre implantasjon blant annet. Jeg har tatt ul tidligere uten at det ble sett, fordi jeg har vært der på "feil tid" i syklusen.
Veldig kjedelig.

Jeg har tatt UL til forskjellige tider i syklusen, og har fått beskjed om at alt så bra at. Har også tatt vannscanning og alt så bra ut da også. Når i syklusen er det "rett" tid å sjekke for polypper?

PP44 - CD5

Tredje dag med dobbeldose Letrozol. Ovitrelle er bestilt så den skal jeg hente i morgen. Begynner å teste etter EL til helgen.
I går våknet jeg med hodepine og hadde det så og si hele dagen. Hjalp ikke med paracet så tok ikke flere enn den ene. Heldigvis mye bedre i dag. Både i dag og i går så har jeg vekslet mellom å være kald og varm. På og av med genser. Sitter nå og kjenner jeg er kald men så svetter jeg også. Lurer på om det er noe som raser i kroppen (Tok tempen nå og den var på 37,4. Ikke så høy men bruker å være ca 36,7/36,8 til vanlig så noe er det). I dag har jeg også sagt så mange ord feil. Hadde jeg ikke visst bedre, og at TR var nå nettopp, så skulle jeg nesten trodd jeg var gravid :p Kjenner også litt ilinger nedover lårene. Mensen var også ganske kort denne gangen, 2 dager og litt spotting et par dager. Tok en test i går og den var selvfølgelig blendet for jeg er jo ikke gravid.
Nye G-tester er bestilt så jeg har nok til noen dager med testing når den tid kommer :)

Avlyste de planlagte akupunktur timene denne uka og tar en pause fra det. Nå har jeg prøvd det og akkurat nå virket det ikke men kanskje jeg prøver det senere igjen.

Hvilepulsen stupte dagene etter at TR kom. Fremdeles litt høy men satser på at den fortsetter på veien ned før den begynner på veien opp :)

C4883700-C3BF-4F4B-8E3D-1646A5A5939D.jpeg

Last edited:
At det skal være så vanskelig da!
Fortsetter å heie på gullegget!

At det skal være så vanskelig da!
Fortsetter å heie på gullegget!
Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid. Satser på at gullegget kommer snart :)

PP44 - CD6

Fjerde dag med Letrozol. Formen er bedre. Fikk hentet ut Ovitrelle og Crinone i dag så alt ligger klart til EL og dpo dagene :)
Vekta gikk opp når TR kom, så nå blir det skjerpings. Ingen snop/snacks i dag og så får jeg ta det dag for dag fremover. Kan ikke ha for store mål kjenner jeg. Kose meg litt i helga kanskje.

Viktig å kose seg litt og i dette fælt lange prosjektet :happy:

PP44 - CD10

Da var jeg i gang med testing etter EL. Styrken er der den skal være i forhold til syklus. EL forventet ca på torsdag. Ingen spesielle EL symptomer enda men kjent litt ilinger rundt eggstokkområdene.

Gårsdagens test, bilde øverst/til venstre. Dagens test, bilde nederst/til høyre.

89E30DBF-E6CC-4A76-A278-5BE2F1D6152F.jpeg
788F8A35-9DDD-4944-8A94-DE7E4BAB8F29.jpeg

Last edited:
PP44 - CD10

Da var jeg i gang med testing etter EL. Styrken er der den skal være i forhold til syklus. EL forventet ca på torsdag. Ingen spesielle EL symptomer enda men kjent litt ilinger rundt eggstokkområdene.

Gårsdagens test, bilde øverst/til venstre. Dagens test, bilde nederst/til høyre.

Vis vedlegget 301769 Vis vedlegget 301770
Må dette være din vinnerpp med terminspire :smiley-angelic001:Heartbigred

PP44 - CD11

Sakte sterkere test i dag. Kjenner noen ilninger i eggstokkene så håper gullegget holder på å bli produsert denne gangen :) Begynte å tempe i dag. Temper vel ut uka.

33EF7502-E2B3-4952-A0CE-01F7036CADCE.jpeg
8656F6DB-12E7-4A58-9692-FF0F1E884058.jpeg

PP44 - CD12

Nesten positiv test i dag så satser på at den er positiv i morgen og setter sprøyta da. Blir spennende å se om det klaffer denne gangen eller ikke.
Eggstokkene er ømme.

3EE92C91-66AE-484B-9A1D-EEB07B528CED.jpeg
2B59D2A5-46FC-4290-9F18-5A8446CF55FE.jpeg

Last edited:
PP44 - CD13

Er vel ikke i tvil med disse testene :P Strekene kom med en gang. Så nå er sprøyta satt. EL blir vel i morgen eller senest fredag.
Tempen gikk litt mer opp i dag. Andre dag med EL slim.
I dag har jeg blitt litt fort sliten, andpusten og varm.

C79690E6-C6E9-4616-AA8C-9348132F58A4.jpeg
E37C47C1-F527-4019-83CB-FECF94AA4FBB.jpeg

Back
Topp