Takk En gang må det klaffeÅååh.... livet er hardt med så mange utfordringer altså! Sånn som du står på, så bare MÅ det gå snart! MÅ!
Sommerklem fra meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk En gang må det klaffeÅååh.... livet er hardt med så mange utfordringer altså! Sånn som du står på, så bare MÅ det gå snart! MÅ!
Sommerklem fra meg
Veldig kjedelig.Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller!
Nå har du sikkert sjekket ut dette men tenkte nevne det legen mistenker er problemet her. Har du sjekket for polypper? De kan fungere som en spiral, og hindre implantasjon blant annet. Jeg har tatt ul tidligere uten at det ble sett, fordi jeg har vært der på "feil tid" i syklusen.
TakkStor klem
Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid. Satser på at gullegget kommer snartAt det skal være så vanskelig da!
Fortsetter å heie på gullegget!
Det er santViktig å kose seg litt og i dette fælt lange prosjektet
Må dette være din vinnerpp med terminspirePP44 - CD10
Da var jeg i gang med testing etter EL. Styrken er der den skal være i forhold til syklus. EL forventet ca på torsdag. Ingen spesielle EL symptomer enda men kjent litt ilinger rundt eggstokkområdene.
Gårsdagens test, bilde øverst/til venstre. Dagens test, bilde nederst/til høyre.
Vis vedlegget 301769 Vis vedlegget 301770
Håper detMå dette være din vinnerpp med terminspire
Håper virkelig på detNå må egget bli perfekt modnet og sette seg godt fast i livmora
TakkHåper for deg