Det største ønske

PP44 - CD25 - 11DPO
12 dager siden Ovitrelle
Dag 8 med Crinone og babyklister

Da har jeg tatt test på ikke konsentrert urin. Håper på mer konsentrert senere i dag. Syns jeg så noe på testene men håper det blir tydeligere etterhvert. Vet ikke om noe ses på bildene.
Har kjent noen strekk når jeg har snudd meg og ellers noen stikk på en måte men ikke typiske stikk.

03A4131B-DDB8-4656-865B-CF8B7F963E1F.jpeg
9ABFEC8F-D488-45CB-800D-BA0F4D47C8AC.jpeg

Jeg ser muligens noe på den rosa, men i så fall veldig svakt og kanskje etterlevninger fra Otrivelle?

Jeg ser muligens noe på den rosa, men i så fall veldig svakt og kanskje etterlevninger fra Otrivelle?
12 dager siden sprøyta var satt og på veldig utvannet urin så tror jeg ikke at det skal være noe igjen fra sprøyta men man vet jo ikke helt 100%. Jubler ikke for det svake på testen enda, må bli sterkere først :)

Ser også noe på babyplan sin, heier og er optimistisk :wav:love7
Takk ❤️
Vanskelig å se noe når jeg tok testen for hadde ikke linser på men følte jeg så noe. Men ser streken på babyplan.

Håper på sterkere streker de neste dagene!

Skulle jo ikke teste før senere i kveld, men vi har vært ute av huset en stund og måtte hjemom en tur på do før vi måtte ut å handle. Testet selv om det ikke var helt optimalt da. Fikk ikke studert testene så veldig godt men ser noe på den blå. Nå når vi har kommet hjem igjen så ser jeg noe på babyplan også. Så nå blir det spennende å se om det øker mer de neste dagene :) Ser litt dårlig ut på bildene men litt sterkere i virkeligheten.

Innen fristen

ECA98F07-D8FE-4EE1-9319-978A030B7B65.jpeg
BA1EF213-77AF-48EA-A2C7-CC6A333A5531.jpeg

Ca 45 min etter fristen

767E4969-0D80-4A9B-A1E0-8367B2116BBE.jpeg
9F6884CB-B83F-40FB-89BC-B49C986879A7.jpeg

Får se om det blir en test senere i kveld også men det blir eventuelt ikke før rundt midnatt. Spørs om jeg skal drikke noe eller ikke i løpet av kvelden. Må så fort på do så skal prøve å drøye det. Akkurat vært på do men kjenner jeg må på do igjen :wacky:

Last edited:
Herlighet så spennende :D
Det er det :D Blir litt mer spennende når jeg ser det bedre på den blå også for den kan være litt treg i starten. Syns jeg ser det bedre i virkeligheten enn på bildene.

Krysser fingrene

Det blir ingen ny test i kveld for er så trøtt og måtte på do :wacky: Ny test i morgen, usikker på klokkeslett siden jeg skal sove helt til jeg våkner og det kan bli sent :hilarious:

Back
Topp